<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Православний тигр</title>
		<description>Обговорення Православний тигр</description>
		<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html</link>
		<lastBuildDate>Mon, 06 Jul 2026 03:05:11 +0300</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://polissya.net/component/jcomments/feed/com_content/1716.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Активіст написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3280</link>
			<description><![CDATA[Підтримую Законослухняног о громадянина! Для Хозяіна відповім: за вченням православних: Церква - віськове формування, де постійно ведеться битва проти гріха, а поле битви - душа християнська. Священники мають бути сотниками, гетьманами в боротьбі за душі (а не політику). Тому й стояли на барикадах, тому й відкривали храми, не за Яценюка-політик а чи за Кличка-політика , а за простих людей. А ви,Хосяіну,не перекручуйте поняття (ви журналісти це можете добре) політика брудна,але ще гірше непокаяний грішник, який вваає себе святим.]]></description>
			<dc:creator>Активіст</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 May 2014 07:10:10 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3280</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Законослухняний громадянин написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3274</link>
			<description><![CDATA[Це вигадка, а не притча. Тому не варто в неї вкладати духовний смисл.В Еванглелії сказано «Багатьма скорбями належить прийти в Царство Небесне ». Все допускає Господь і якщо ми не підкоряємся Його святій волі, то певно і немаєм правильної віри. Роскололи країну політики, які зіграли на почуттях невчому невиних мирян. Це не війна православних, це боротьба політиків бізнесових корпорацій, злочинців, бандформувань, а там тільки один кумир - «мамона».]]></description>
			<dc:creator>Законослухняний громадянин</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 May 2014 13:21:51 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3274</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xosяin написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3269</link>
			<description><![CDATA[А як же ті священики, які живим щитом стояли на Майдані? Може, вони теж були не праві, що вмішалися в політику? Або закрили б доступ у собор -- бо ж політика, брудна справа, яка не личить духівникам...]]></description>
			<dc:creator>xosяin</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 May 2014 08:51:18 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3269</guid>
		</item>
		<item>
			<title>SoloUkraine написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3260</link>
			<description><![CDATA[Погоджуюсь з Активістом...Ні в якому разі політика не повинна бути поєднана з релігією...наві ть в порівняннях.Кес арю кесарево, а Богу Богово, старосл. «Воздатите кесарева кесареви и божия богови».Хоча в наш час їх часто зв"язують між собою...політик и розуміють ,що церква і релігія мають великий вплив на людей...Держава зацікавлена в політичній підтримці церкви і багато священиків переходять на бік політики і в церкві делікатно нав"язують інформацію. яка не стосується релігії...це вже бізнес...не можна маніпулювати людськими душами і вірою...]]></description>
			<dc:creator>SoloUkraine</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 May 2014 23:38:42 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3260</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3080</link>
			<description><![CDATA[АКТИВІСТУ : Доречі, слово АМІНЬ означає ПРАВДА, ІСТИННО ТАК, БЕЗЗАПЕРЕЧНО. Ви, напевно, не знали?]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 10:53:48 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3080</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Lavr написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3079</link>
			<description><![CDATA[Пан Михайло лише навів приклад з релігії, а насправді він дав зрозуміти, що не можна палець класти в рот навіть "православному" тигру, сиріч, Росії, яка є і православною і "братською". Потрібно треба мати свою голову на плечах і діяти відповідно. "Зрі в корєнь!".]]></description>
			<dc:creator>Lavr</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 10:17:33 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3079</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3076</link>
			<description><![CDATA[Ні, МІЖ РЯДКІВ то вже Ваша фантазія. Священники як і всі віруючі хоч і громадяни Царства Небесного, але в тілі проживаючі в Україні не можуть бути осторогь політики. Церква навчає моралі і віри. Молиться за владу і мир. Отець Михайло висловлює свій смуток за недуховні дії, аморальні дії православних. Та я вважаю, що приналежність людини до Православної церкви не робить її віруючою православною людиною.]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 08:39:21 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3076</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Активіст написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3073</link>
			<description><![CDATA[На відміну від вас не не тільки читаю, алй й розумію між строками. Ще раз повторюю: не вмішуйте релігію в політику, бо так і москалі роблять. Змінюйтесь, дивіться на захід, там дійсно свобода віросповідання. Так як суд має бути незалежним ві державних діячів, так і Церква підзвітна лише перед Богом, бо основне завдання - спасіння душ, багатих і бідних, добрих і злих, політичних і неполітичних, провладних та опозиціонерів. Не треба Церкву зводити до "опіуму для народу" і закликів до "за кого голосувати" прямим текстом, чи по-змісту. Складається враження, що хочеться змінити "дупу на золотому унітазі" а не систему.]]></description>
			<dc:creator>Активіст</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 07:33:39 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3073</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Lavr написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3069</link>
			<description><![CDATA[Пане активіст, здається Ви неуважно прочитали замітку.]]></description>
			<dc:creator>Lavr</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 15 Apr 2014 21:52:06 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3069</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Активіст написав:</title>
			<link>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3067</link>
			<description><![CDATA[Якась маячня, це що: хтось просить Бога для північного сусіда стати православними? Взагалі вважаю не змішувати релігію до політичних питань, бо якщо ще буде релігійне протистояння, то буде "амінь". Замайтесь чи тим чи іншим, цедуже небезпечно спікулювати на релігійних почуттях. Як мінімум ми хочемо стати цивілізованими людьми, то треба навчитися поважати людей із різними поглядами, а не вважати що всі мають бути монахами, що просять тигра помилувати.]]></description>
			<dc:creator>Активіст</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 15 Apr 2014 20:50:32 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/politukym/tochka-zory/1716-pravoslavnuj-tugr.html#comment-3067</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
