<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Жителі Володимиреччини перекрили дорогу державного значення "Київ-Ковель" (+фото)</title>
		<description>Обговорення Жителі Володимиреччини перекрили дорогу державного значення "Київ-Ковель" (+фото)</description>
		<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html</link>
		<lastBuildDate>Sun, 19 Jul 2026 10:59:14 +0300</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://polissya.net/component/jcomments/feed/com_content/3406.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11403</link>
			<description><![CDATA[Тупа !дея перекрити !ншим людям дорогу,! так у вс!х проблем вистачаэ.Невдов з! почнуть брати заручник!в, або вчиняти теракти,щоб досягти своэ! мети ! заявити про себе вс!м.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Sep 2016 11:52:11 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11403</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11402</link>
			<description><![CDATA[! де гарант!я ,що коли почнуть будувати школу то не! не розберуть - як дитячий садок, чи вишку моб!льного звязку.Проблема не в тому що хтось випиваэ.Як зазначають вище -проблема в тому ,що зявилось дуже багато его!ст!в(хитроп оп!вц!в),!х масово стали виховувати в новоявленых рел!г!ях.Вони майже вс! на держ .дотац!ях (пенс!!,!нвал!д ност!,соц.випла ти.!.т.д.) як державу захищати -не можна брати в руки зброю(хоч багато хто маэ зброю,приклади не буду приводити -вс! прекрасно все знають ! бачать)Це пята колона-що руйнуэ державу,"вовки в овечих шк!рах" Зараз вимагають школу,знес!ть те що вкрали у держави-буде 5 шк!л...]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Sep 2016 11:32:43 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11402</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11400</link>
			<description><![CDATA[Яка може бути процвітаюча Україна з тим бичйом яке котиться в середньовіччя?! ! І чому Ви ПРАВДУ називаєте брудом і тьмою?Сільські школи деградували вже давно разом з вчителями!!! І як можуть наші села спиватись,коли там 80% штунд? І не Ваша лінь винна в тому,що Ви не маєте авто і не живете в хороших умовах!!!Просто Ви не вмієте красти і дурити,дурити і красти.Слава Україні!!!!!]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Sep 2016 16:55:39 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11400</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11398</link>
			<description><![CDATA[Почитавши всі ваші коментарі...роз умієш одне: не бачити нам процвітаючої і сильної України.З таким мисленням, з таким брудом, який ви виливаєте - одна тьма. Хотів би зазначити , що всі наші сільські школи, це одна деградація. Всі наші села просто спиваються і пропадають. Не сусід і не віра винна у тому, що я машини не маю. А просто моя лінь , не дозволяє мені жити в хороших умовах]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Sep 2016 22:01:49 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11398</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11397</link>
			<description><![CDATA[Ну якщо вже,Ваш світогляд дозволяє Вам вбачати в правдивій дискусії дискримінацію по релігійному принципу,а тим паче конституційного права,то виходять якісь подвійні стандарти!!!Одн і на війні,другі грабують державу поки перші захищають,бо не можна захищати країну (брати зброю до рук)!Але коли любий агресор зайде до штунди на подвіря і штунда з ним не домовиться за свою безпеку зеленими папірцями,то рознесе він того агресора голими руками,але ж то своє,а то держава!!!Чому так виходить?]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Sep 2016 21:53:56 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11397</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11396</link>
			<description><![CDATA[Якби не було отих коментарів, що вище, тоді й не було б ось цього чудового Вашого коментаря. І не важливо скільки хто лайкне мінусом чи плюсом. Слово сказане.... А далі.... Ключова ваша фраза НЕ ЇСТИ ОДИН ОДНОГО. І я вважаю що потрібно навчитися знаходити хороше в людях. Погане, воно якось і саме вилазить назовні. А от хороше - це як скарб, як отой бурштин, що потрібно здобувати, іноді з великої глибини.]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Sep 2016 21:02:29 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11396</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11395</link>
			<description><![CDATA[Я ні в якому разі не вважаю, що Сергій Скібчик і Адмін розпалюють ворожнечу. Але припинити це в їхніх силах. Якщо Ваш світогляд і виховання дозволяє Вам бачити в цьому лише дискусію, то я бачу в усьому цьому дискримінацію по релігійному принципу, порушення конституційного права свободи совісті. Ви подивіться як всі обговорюють і лайкають тему про Степангородців і Воронківців. Та хіба проблема в них? Ні. Проблема - що міліція продажна - наслідок хто заказує музику, той усіх і танцює і раком, і боком і з підскоком. І так у всьому. Якщо дитина не вихована, то винувати не дитина - а батьки. Якщо в нас беззаконня. То винні ті, хто це беззаконня допускає. А мені соромно, що коли в країні війна ми їмо один одного поїдом. Як павуки в банці. І нехай кожен павук поставить мені антилайк, хоч будемо знати скільки в нас павуків. Тільки пам'ятайте - колись і Вам голову відгризуть. Відповісти]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Sep 2016 10:55:28 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11395</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11394</link>
			<description><![CDATA[:sad:]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Sep 2016 10:53:05 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11394</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11393</link>
			<description><![CDATA[Адміністратор і Сергій Скібчик ніколи не розпалювали міжконфесійної ворожнечі. То й нема їм чого припиняти того, чого й не починали. Я не вважаю що тут йде ворожнеча. Це дискусія. І я абсолютно підтримую першу частину Вашого коментаря. Як підтримую і пропозицію Гістя розмежовувати поняття ВІРУЮЧІ і ВІРНІ. (десь там вище є такий коментар)]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Sep 2016 05:54:00 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11393</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11392</link>
			<description><![CDATA[Доброго вечора,ПАНІ ТА ПАНОВЕ! Досить ображати один одного! Я думаю цей сайт створений не для того щоб сперечалися християни православної віри з християнами віри Євангельської. Можливо в кого є цінні поради, ви можете їх тут написати, інші вам будуть вдячні. Моя думка така:"що розумна людина сюди не писалаб що збреде в голову, ми ж люди розумні, перед тим що щось написати треба подумати: 1. Чи то правда те що я пишу. 2. Чи принесе комусь користь те що я пишу. З однієї сторони погано що тут повна конфіденціальні сть, і люди не соромляться писати різну "єрунду"" Друзі! ВОЛОДИМИРЧАНИ! І жителі нашого району! Давайте будем шанувати один одного!]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Sep 2016 23:03:43 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11392</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11385</link>
			<description><![CDATA[а щож..сільський голова-штунда.. . нащо йому йти проти братів??? вибрали-мовчи.. .стій на фіртці біля школи ,гони дітлахів додому іменем закону!!!!!!!!. ...скажуть:іди вбий невірного-піде, бо так "громада"сказал а.бо завтра його застрілять за "ослушаніє Богу" :sad: :-x]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Sep 2016 13:52:41 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11385</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11384</link>
			<description><![CDATA[1. Віруючі не заробляють нечесним шляхом. 2. Віруючі не п'ють. 3. Віруючі не возять зброю в машинах. Належність людини до якоїсь церковної общини не робить з неї віруючої людини. Говорячи на п'ятидесятників чи баптистів "віруючі" - ви принижуєте всіх інших християн. В мене запитання до пана Скібчика, адміністратора сайту - коли припините розпалювання міжрелігійної ворожнечі? Чи Ви баните лише тих, хто критикує Вашу роботу?]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Sep 2016 10:36:13 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11384</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Made in UA написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11383</link>
			<description><![CDATA[1. Яким чесним шляхом, віруючий 25-річний бичок заробив на мерседеса міністерського рівня? 2. Хто вам сказав, що віруючі не бухають? 3. Чому ви не йдете в армію, але возите повно зброї в машинах?]]></description>
			<dc:creator>Made in UA</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Sep 2016 09:55:20 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11383</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11382</link>
			<description><![CDATA[Ох і справді, вчителям "є робота". Запитайте у вчительки з якими дітьми їм найпроблемніше працювати? (не гребучи всіх під одну гребінку, бо є вийнятки). А коли потрібно залучити дітей до якогось свята, щоб поспівали, розказали вірша - ніззя. То нехай би заспівали те, що на собраніях співають - теж ніззя, бо сообщаються з грєшніками.]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Sep 2016 06:57:34 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11382</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11381</link>
			<description><![CDATA[Та я і не ховаюсь.... Тетяна Корнійчук :-)]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 21:00:11 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11381</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11380</link>
			<description><![CDATA[Да тепер діти так званих "віруючих" більше п"ють, посеред білого дня, і до того ж в будні дні 3-х літровими бутилками пиво виносять, і повірте водку теж не чекушками беруть. А вночі що роблять???]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 20:44:06 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11380</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11378</link>
			<description><![CDATA[Не всі гімно ,а переважна більшість!!!!Пи тання до меншості,що Ви там ловите???]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 17:25:51 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11378</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11377</link>
			<description><![CDATA[Народити дитину справа не легка,але виховати ще тяжче!!!То не можу зрозуміти у Вас релігійна організація чи пологовий будинок з витвирезником?В сі навколо вас алкаші,але ж в тіхаря заливаєте ви будь-здоров це бачила на власні очі!!!!]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 17:22:10 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11377</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11376</link>
			<description><![CDATA[Шедевр! Автора в студію!]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 17:19:36 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11376</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11372</link>
			<description><![CDATA[Слава Богу що віруючі народили дітей і нашим вчителям є робота. На щот автосалон для зібраня то просто наші віруючі можуиь купити собі машину а не як ваші попропивали і попрокурювали свої машини. І в степенгороді вчаться не тільки віруючі дітм]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 14:15:51 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11372</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11371</link>
			<description><![CDATA[Нахлинуло..... Рано-вранці до Схід Сонця Із лопатою в руках Вирушає "вірне братство" В ліс янтарчик покопать. І дорослі, і малеча чемчекують залюбки Бо святе чекає діло, Бо у цім всі мастаки. Десь о 8 час до школи вже було б малечі йти Та не пустить Мама Діток Не "нарили" ще вони. В нас у селах вся наука: Це розкопки і миття. То ж складна, повірте, штука, То є зміст всього ЖИТТЯ! Пропонуємо ми ввести зміни у освітній лад. Всі уроки треба вести, Де копальня для малят)))]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 12:51:04 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11371</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11370</link>
			<description><![CDATA[Ей , аууу! Вже бурштин давно не такий популярний і прибутковий !]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 11:36:55 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11370</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11369</link>
			<description><![CDATA[Невдахи і заздрісник самі себе видають ) Шкода що анонімно . Тож кажуть Вам шо не всі штунди гамно, але у Вас всі під одну гребінку. Це ж треба стільки злості в собі носити. Живіть попроще!]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 11:34:51 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11369</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11368</link>
			<description><![CDATA[Пегас кульгає, муза плаче: "Єщьо нємгожко, єщьо чуть-чуть І ЗеНеО не за горами. Та нам навчатись немає як - Нас не пускають до школи мами. І нехай, собі, як знають, Хай до школи не пускають - нам своє робить! Будемо бурштин копати, У генделиках бухати, людям морди бить".]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 22:45:52 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11368</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11366</link>
			<description><![CDATA[Стара як світ казка- ви всі заздрите,гниле єство!!!!І невдаха в штундівському розумінні-це той хто не порушує закон,стараєтьс я дотримуватись релігійних законів,не гониться як дикий пес за наживою!!!!Якщо не лише штунди приймають бурштин,і ви всі про це знаєте,то виникає питаннячко чому так???В армії служити ви святі,податок заплатити святі,не палити резину на площі святі,красти святі,а в крімінал з бурштином влазити можна,і шукати такого самого злочинця який кришує!!!]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 20:27:39 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11366</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11365</link>
			<description><![CDATA[Якби моя воля, я в усі школи перевів би на утримання громадами. За державний кошт лише підручники і зарплата вчителям. Хочете комфорт діткам - дбайте про школу. Не хочете - шкільний автобус і вперед за знаннями.]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 18:01:28 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11365</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11364</link>
			<description><![CDATA[Пропоную таку термінологію ВІРУЮЧІ і ВІРНІ. Вірити можна у щось і в когось. Всі ж бо у нас віруючі. А вірні? "Віра без діл мертва". і "По ділам/плодам пізнаєте їх" - це слова Ісуса і Його апостола Павла.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 15:58:05 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11364</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Володимир Хоружий написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11363</link>
			<description><![CDATA[Оперативна інформація управління соцзахисту: З початку року було спрямовано запитів - 1294 Виявлено порушень і припинена соцдопомога - 48]]></description>
			<dc:creator>Володимир Хоружий</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 14:43:57 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11363</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11362</link>
			<description><![CDATA[Є й серед штунд порядні люди,але питання чому учать інших в Женевському автосалоні,що біля Ситалу????]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 14:42:46 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11362</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11361</link>
			<description><![CDATA[Може треба, будівлі існуючі поремонтувати (є в районі старіші деревяні школи і не валяться), і добудувати корпус, щоб усі поміщалися в одну зміну. Ще можна так сказати... В однієї дитини іграшки хватає на рік а іншої на день В одного хазяїна хаті 50 років нормально виглядає, а в другого 20 років і вже розвалюха. Так і про школи в одному селі 60 років невалиться і нормально виглядає, а в іншому 30 років і вже валиться... Висновок.. За майном треба доглядати і воно довго прослужить]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 14:41:36 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11361</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11360</link>
			<description><![CDATA[Ви певно всі так і яритесь образити штунд самим лише словом - ШТУНДА . а чи знаєте ви що це в історії написано про "штунд" ??? Штундизм — застаріла, історична, народна назва протестантів в Україні, новонавернених з українців а також інших національностей окрім німців. Загальна назва охоплювала вірних різних течій євангельських християн: пятдесятників, баптистів, адвентистів, штундистів тощо.Штундизм поширився на півдні України у середині 19 ст. Місцевому православному населенню подобалися молитовні години (нім. Stunde «штунде» — година) німецьких колоністів меннонітів, з читанням Священного Писання, співом гімнів, з активною участю вірних.Отож це Християни як всі звичайні люди . Не лише штунди приймають камінь, а вже точно не штунди його кришують. Певно ярі дописувачі невдахи отупіли від заздрощів і свого гнилого єства, які їх пожирають з середини )))]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 13:33:28 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11360</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Володимир Хоружий написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11358</link>
			<description><![CDATA[Насправді є випадки коли припинялась виплата соцдопомоги і не одноразово. Підстави були недостовірні дані, які ми отримуємо з різних джерел. Більш детальну інформаціію може надати управління соцзахисту.]]></description>
			<dc:creator>Володимир Хоружий</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 11:45:08 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11358</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11357</link>
			<description><![CDATA[А ми й так знаємо відповідь. Аби ти зібрав бумаги, а ніхто, ніколи їх правдивість не перевіряється. Не один соц.працівник не відповів, за те, що назначив допомогу людині, що подала недостовірні дані. А що, не школа, це ж державні гроші. В нас в країні гроші виділяються лише тим хто бреше чи байдикує. А голова адміністрації не вкурсі. Бо йому по барабану до держави, не з свого карману гроші розкидає на ліво і на право.]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 11:16:41 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11357</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11356</link>
			<description><![CDATA[Мова йде не про віруючих,а про штундівську секту!!!Де великі гроші нечисті там штунди(наприкла д скупка бурштину)чи може це не так?Де великі гроші там зло!!!Коли вже нажеретесь того бабла?]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 10:57:10 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11356</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Володимир Хоружий написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11355</link>
			<description><![CDATA[Я перепрошую, але це потрібно багато часу для підготовки інформації, тому прохання звернутися до управління соцзахисту або на гарячу лінію.]]></description>
			<dc:creator>Володимир Хоружий</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 10:10:45 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11355</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11354</link>
			<description><![CDATA[Тоді в мене ще одне питання до пана Хоружого. Як часто ви робите перевірки сімей, що отримують соціальну допомогу. Скільком сім'ям було внаслідок перевірок відмовлено в соц.допомозі. Скільки соц.працівників було наказано, що допомога назначалась не правомірно?]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 09:36:27 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11354</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Made in UA написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11353</link>
			<description><![CDATA[Хто їх вчить? В штунд в житті тільки одна цінність, папірці з мертвими американськими президентами, це люди, які суперечать самі собі, не можна дивитись телевізор, але комп з інтернетом саме те, що треба! А ці їхні зібрання більше нагадують женевський автосалон.]]></description>
			<dc:creator>Made in UA</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 09:16:49 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11353</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Володимир Хоружий написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11352</link>
			<description><![CDATA[Сільського бюджету с.Степангорода ледве вистачає на заробітну плату працівників сільради. Щодо соціальних виплат, то це більше 6 млн.грн. в рік.]]></description>
			<dc:creator>Володимир Хоружий</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 08:47:20 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11352</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11351</link>
			<description><![CDATA[А до чого тут віруючі,десь якась подія зразу штунди винуваті...заск алку в когось бачите,а колоду під своім носом ні??? Шо ви творите...заткн іться]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 07:23:42 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11351</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11350</link>
			<description><![CDATA[а хто там за сільського голову зараз ? той що раніш був - тільки панти в районі ганяв і діла все якісь рішав, а по толку шось зробити неспромігся або особо ненапрягавсь тим - Іваненко здається ... якшо він і зараз там головує то толку з того села не буде - все залежить не лише від громади а й від їх "поводиря". от взяти хоча б Юсин (царство їй небесне )ото жінка толкова була - шось в районі попросить виїздить, щоьс вобласті, шось в меценатів, шось в громади, якось десь сама кошти відшукає, виділить з кошторису села, десь чимось пожертвує заради іншого - і все робилось в неї заздалегіть, проблему бачила наперед і старалась її вирішити... так і треба але треба до цього мати хист. Зараз держава сама просить кредити і війна досі триває, люди гинуть... Кому ми треба в Києві ? неображайте село - не всі там корисні і не всі штунди, але й серед штунд є порядні люди !]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Sep 2016 00:43:46 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11350</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11347</link>
			<description><![CDATA[степангород молодці так і дали продовжуйте. :P :P]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 19:51:06 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11347</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11343</link>
			<description><![CDATA[Смоли гарячої ,а не школу!!!Виправн у колонію зробити треба ,а не школу.Ще років вісім вашої (дикунської) діяльності і будете пеньки жерти як бобри!!!]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 14:15:27 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11343</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11342</link>
			<description><![CDATA[Нехай кожний "віруючий" із соцдопомоги увірве і на школу віддасть. Їх же вчать за багатством не гнатися, от хай і вділять чуть-чуть кожний, ох і сума вийде?]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 13:34:59 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11342</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11341</link>
			<description><![CDATA[Яка школа? В селі ніхто не працює, податки в державу не платять. І їм повинні щось давати? Ви самі себе вбиваєте... і не шануєте себе... Звикли требувати, а ви щось нешановні степанградці в державу дайте, так як ті хто працює і оподатковує свою працю. Крематорій вам там тільки збудувати.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 12:03:53 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11341</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11340</link>
			<description><![CDATA[Якщо збудувати їм школу-диво їхні діти будуть іти не по знання а потусуватись, убити час і поїсти за рахунок держави. А скільки селом сплачено податків від діяльності???]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 09:18:14 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11340</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ангел написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11339</link>
			<description><![CDATA[В мене як в платника податків запитання до пана Хоружого. Скільки в місяць податків та відрахувань в пенсійний надходить в бюджет від жителів Степангорода і скільки з бюджету йде на соціальні виплати для жителів Степангорода. Якщо надходжень більше - негайно будуйте школу. Якщо меньше - не смійте забтрати гроші від тих хто чесно платить. Бо в нас є теж діти в школах, а в їхніх школах свої проблеми.]]></description>
			<dc:creator>Ангел</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 09:17:31 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11339</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Made in UA написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11338</link>
			<description><![CDATA[Прирівняти Степангород до Воронок і спалити до біса! Чим винні водії і пасажири, які кудись спішать, в яких свої проблеми?]]></description>
			<dc:creator>Made in UA</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 09:01:24 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11338</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11337</link>
			<description><![CDATA[як на мене, то школа для них не потрібна.... - в школі (не важливо від її стану) не вчать "мити", "їздити", "бити", "трощити" і т.д. - в школі не вчать "нападати" на представників закону.... - б и д л о в стійло, і там нехай сидять!]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Sep 2016 23:28:22 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11337</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11336</link>
			<description><![CDATA[Хай би в себе ходили по горбах, а то ще кілька років назад хоч шосейка була, то й ту на фундаменти розібрали]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Sep 2016 20:59:13 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11336</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11335</link>
			<description><![CDATA[Штундам в голову не напекло, хай в Степангороді перекриють дорогу і галасують, до адміністрації в район і область хай чухають, знайшли де стоять?]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Sep 2016 20:41:55 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/3406-zhuteli-volodumuretchunu-perekrulu-dorogy.html#comment-11335</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
