<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>"Варшавку" на Володимиреччині знову перекрили (+фото) ОНОВЛЕНО!</title>
		<description>Обговорення "Варшавку" на Володимиреччині знову перекрили (+фото) ОНОВЛЕНО!</description>
		<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html</link>
		<lastBuildDate>Tue, 14 Jul 2026 16:00:52 +0300</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://polissya.net/component/jcomments/feed/com_content/4633.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>user написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15907</link>
			<description><![CDATA[Дорогу не робити, і ще й глибоким ровом обкопати навколо села, і ніяких мостів через той рів теж не робити!]]></description>
			<dc:creator>user</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 18 Apr 2018 12:27:12 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15907</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15902</link>
			<description><![CDATA[Відповідь "істинного" віруючого! :-x]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 18 Apr 2018 09:22:04 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15902</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15895</link>
			<description><![CDATA[За віруючих замаж!!!! Поняв!!!! (ЦЕНЗУРА)]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 17 Apr 2018 11:54:17 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15895</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Shturman написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15894</link>
			<description><![CDATA[Смоли їм гарячої, а не дорогу. Ліс вивезли, державі не копійки, бурштин змили, в районі влаштовують "беспредел". Зовсім не робити їм ніяких доріг. Держава винна їм завжди, а що вони дали державі???? Коли бурштин копають, то горлапанять що це наше. Поліція приїжджає, то чого ви до нас приїхали, ми тут "рішаємо", тут ми хазяї свого села, а дорогу зробити, держава винна їм. Водії фур праві, в шию гнати ту худобу з трасси.]]></description>
			<dc:creator>Shturman</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 17 Apr 2018 11:49:30 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15886</link>
			<description><![CDATA[А ну, назвіть мені тих молодих людей, що без криші влаштувались в адміністрацію. Бо я знаю лише внуків, дітей, племінників :-*]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 16 Apr 2018 11:30:30 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15884</link>
			<description><![CDATA[В адміністрації та інших установах працює багато молодих людей, для декого це перша робота. Вони не мають жодних родичів у цих установах. Єдина проблема це зарплати, які отримують ці люди. Коли в РДА відкривається нова вакансія, багато хто цікавиться, але одразу чекають заробітних плат 10-15 тисяч гривень, і коли чують про 3-4 тисячі, то говорять "За такі гроші я краще на шабашку поїду, чи бурштин копатиму". То ж говорити хто де працює, що простим людям не пробитися, лише дітям/родичам/д рузям посадовців дорога відкрита, і що там бабло лопатами гребуть всі, немає жодного сенсу. Просто прийдіть на співбесіду і пройдіть конкурс - Ви маєте на це право. Вакансії РДА можна подивитись на сайті (зараз є 2 відкриті вакансії). Удачі ;-)]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 16 Apr 2018 09:53:48 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15884</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15883</link>
			<description><![CDATA[Судячи з коментаря жаба душить саме вас, злочинці, які знищують природу! Ваші дорогенькі дітки, які їздять на джипах і миють, через декілька років не зможуть не тільки шашлик в лісі пожарити, а й питної води не знайдуть, бо понищили і грунт і ліс. П.с.: зарплата рядового працівника в адміністрації, доречі, як капля в морі порівняно з доходами янтарщиків. Так що не (ЦЕНЗУРА)ить :-x]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 16 Apr 2018 09:30:57 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15883</guid>
		</item>
		<item>
			<title>user написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15877</link>
			<description><![CDATA[Треба було ДОБРЯЧУ плату брати з тих фур, що ліс вивозили з Степангорода. А то скоро там степи будуть... Перевантаженим фурам з лісом щось ніхто не перекривав дорогу...]]></description>
			<dc:creator>user</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 14 Apr 2018 11:56:53 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15877</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Siegfried написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15876</link>
			<description><![CDATA[Додам: Адже не водії фур і не Хоружий з Ковеньком і Кругліцьким розбирали бруківку під Степенгородом?]]></description>
			<dc:creator>Siegfried</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 14 Apr 2018 08:06:38 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15876</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15874</link>
			<description><![CDATA[Молодці що добиваються свого!Всі страждають від таких ситуацій,а все через владу-були б нормальними людьми-були б дороги,була б робота по селах,а так роботи нема то хай хлопці заробляють-копа ють миють,бо ці ж високопосадовці прийдуть самі рано чи пізно.Чому хтось має з власних коштів скидатись на дорогу,якщо це обов"язки влади?І хто тут вякає за армію- татові синочкі які протирають кабінети і в яких в роду написано де вони працюватимуть.Д е хоч одна проста людина зараз робить в адміністрації чи в будь-якій ін держустанові ?-все по роду,клану розписано наперед.Розумні діти з вищою освітою роблять по магазинах,бо за вами недопрешся ! янтарщики штунди нероби і т.д.,тільки й вмієте обзиватись,а прокатайтесь машиною в мальовниче село Степангород,та й візьміть з собою дитя своє-цікаво коли його стошнить ?!Не умнічайте, "облизані" посадами і здушені за горло заздрістю, що ще досі десь добувають сонячний камінь без вас-панове!]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 14 Apr 2018 02:45:54 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15874</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15873</link>
			<description><![CDATA[Зима закінчилась. Фури відмовляються за краденим лісом їхати. Ось і бикують хлопці немає ринку збуту.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 14 Apr 2018 00:01:37 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15873</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15870</link>
			<description><![CDATA[Ви що, думаєте, що на Бишляк від Зеленого краща дорога,о давайте завтра і жителі цих сіл поїдуть і перекриють дороги, а післязавтра Мульчиці, то що то буде?]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 22:44:57 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15870</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15869</link>
			<description><![CDATA[А чому всі мовчать про тих хто скуповує бурштин та спокіно перевозить його за кордон, навіть не бравши лопати заробляє набагато більше. Перекрийте вивіз бурштину за кордон і ніхто не буде копати.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 20:51:19 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15869</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15868</link>
			<description><![CDATA["Винна держава, яка не хоче легалізувати". А депутат від регіону пан Яніцький чим займається? Цукерки роздає з "багодійного фонду". І нам це подобається. А може його й спитати треба за закон про бурштин. Чи нам той закон і не дуже потрібен? Без нього краще. Депутат - це теж держава, законодавчий орган. А за ухиляння від служби "своїм дітям" рано чи пізно прийдеться відповідати. Перекривання доріг тут не допоможе.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 20:29:47 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15868</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15867</link>
			<description><![CDATA[До чого ті водії,які їдуть по варшавці нехай ті свистки їдуть під обл раду або в Київ і там круги наматують...]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 15:08:56 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15867</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15865</link>
			<description><![CDATA[Чогось жодної дитини високопосадовці в навіть не поранено. А наших хлопців вже не одного у труні привезли. Хто воює, а хто заробляє. Очі відкрийте вже. Я своїх дітей теж не пущу на бойню, хай шукають дурних свої дупи прикривати. І бурштин правильно хлопці роблять, що копають. Заробляти треба. Винна держава, яка не хоче легалізувати. Тож крадуть зверху, знижу заробляють та виживають]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 13:15:02 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15865</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15860</link>
			<description><![CDATA[Підтримую попередні коментарі, але є одне "але": кілька років тому за рахунок жителів Собіщицької та Більськовільськ ої сільських рад було частково відремонтовано дорогу в напрямку Білого озера ( від повороту на Колодії і до Більської Волі), а на даний час того ремонту вже не видно, дорога вся в ямах. Дорога від Більскої Волі до Рудки так і залишилася не поремонтованою, хоч і писали в усіх газетах про те, що виділено кошти і все зроблять. Місцеве населення не в змозі зібрати такі кошти ( не всі ж заробляють "великі бурштинові" гроші). А ще подумайте над такими питаннями: Чи багато доріг поремонтували за державний кошт у селах нашого району за останні 5-10 років? Чи в змозі населення кожного села поремонтувати дороги за власний кошт з теперішніми цінами? PS. Всіх "віруючих" в армію, щоб з інших не насміхались.]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 09:09:40 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15860</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15859</link>
			<description><![CDATA[А чому зразу сволота ,все від держави хочуть..Я ОСОБИСТО не підтримую бурштинників,ал е за дорогу повинна відповідати держава,вона забирає у людей податки.А ВИ ЇХАЛИ тою дорогою,що на Степангород,зна єте,коли вона ремонтувалася,л юди хочуть мати те,що повинно бути зроблено якісно і вчасно нашим автодором.НЕ треба захищати наших державних керманичів, ,якби вони самі менше крали,то все було б і унас з вами набагато краще]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Apr 2018 08:12:50 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15859</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15855</link>
			<description><![CDATA[Не партися з неділі ті "бики" будуть ліс різати і шланги тягати знову, так, що дорогу перекривати буде нікому...Дороги їм не зроблять хай хоч там трупом лягають, є набагато стратегічніші напрями, а коштів не вистачить на всіх... тим паче для них і так уже багато зроблено - почалося будівництво храму науки.... А так свято... то хлопці у "Чилі" застрягли на святах, надоїло сидіти вирішили трохи розімяти ноги, щоб не зажиріти, то й топчуться туди-сюди-обрат но.... Думають, із школою вийшло то й ще дорога буде, розчарую вас хлопці-НІ, на жаль.... а так для підтримки своє впевненості, тобто для підняття самооцінки, то спрацювало...]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Apr 2018 22:53:59 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15855</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15854</link>
			<description><![CDATA[Обережно орловка розбіглася. :D]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Apr 2018 21:09:34 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15854</guid>
		</item>
		<item>
			<title>гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15850</link>
			<description><![CDATA[Чому всі ці БИКИ не на роботі,або заробітках?І тим паче всі призовного віку,а ніхто не служив?]]></description>
			<dc:creator>гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Apr 2018 17:53:26 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15850</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Гість написав:</title>
			<link>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15849</link>
			<description><![CDATA[(ЦЕНЗУРА), як природу нищити, ліс красти, бурштином землю нищити, то раді гаразд, а як дорогу до села ремонтувати, то хай держава робить а самим слабо? взяти і зробити? з того бурштину , що накопали, туди дорогу золотом можна було викласти, але куди ж! їм всі все винні, і тільки вони -нікому нічим не зобов"язані! як в армію йти, то за віру прикриваються! от тільки чомусь та віра дає їм добро красти і бикувати. та тільки автомата в руки брати не можна, коли діло до армії йде. а як вигнати поліцейських з села за те, що ті приїхали по слідам крадія лісу чи бурштину, то за віру забувають, хватаються не лише за автомата! отакі- ганьба нації. тільки й можуть, що безлад робити, а що вони зробили для того, щоб зробити життя в своєму суспільстві кращим? тільки трощити і нищити можуть.(ЦЕНЗУРА )ття]]></description>
			<dc:creator>Гість</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Apr 2018 16:24:16 +0300</pubDate>
			<guid>http://polissya.net/news/v-raioni/4633-znovy-perekrulu-varshavky-na-volodumuretchuni.html#comment-15849</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
