Авторизація

HomeНовиниВ РайоніМіж двома вогнями. Перехрестя правди: влада і атовці (+фото)

Між двома вогнями. Перехрестя правди: влада і атовці (+фото)

( 16 Votes )

5 серпня учасники Ветеранської спілки учасників АТО та захисників Вітчизни провели планові збори, запросивши ще й голову РДА В.Хоружого та заступника голови райради В.Савоніка.

Розгядалися земельні питання, оздоровлення учасників бойових дій та їхніх родин і ряд інших нагальних проблем.

СТОСОВНО виділення земельних ділянок учасникам АТО у присутніх були до очільників району питання. Зокрема виявилося, що Володимирецька селрада не розробила генплан земель запасу, тому багато хто й досі без землі (присутніх пан Хоружий завірив: проблема до осені вирішиться). Також селрада внесла обмеження щодо можливості отримати землю: тепер її не виділять тим, хто не тут прописаний, хоч і проживає в райцентрі все життя.  На це голова РДА відповів:

– Законодавець передбачає, що права всіх отримати ділянку є рівні, але селрада справді прийняла певні рішення і ними внесла деякі обмеження, котрі, правду кажучи, напівзаконні. Однак вони, все ж, прийняті й досі не оскаржені, отже – по-своєму мають силу. Тому право на землю в таких випадках можна і варто доводити.

– А що робити, коли землі запасу розширились, але атовцю ділянку так і не виділили, як-от у Любахах? – звучить із залу.

– За роки мого головування кілька разів розширяли межі населених пунктів. Учасники АТО є пільговою категорією, якій у першу чергу мали виділити землю. У вашому випадку ми поспілкуємося з вашим сільським головою. На останній сесії ми подали проект змін до бюджету. Нам у липні надійшло близько 500 тисяч гривень на зміни меж населених пунктів, і близько 200 тисяч уже розділено по сільських радах. Якщо сільрада не має коштів для подібних потреб, нехай звертається до нас, ми це питання вирішимо.

 

– У разі створення ОТГ чи зміняться положення щодо отримання землі учасниками АТО?

– Законодавець передбачає, що землями запасу за межами населеного пункту в такому випадку буде розпоряджатись орган місцевого самоврядування – майбутня обєднана громада. Її рішення однаково стосуватиметься всіх своїх жителів. Тому є перспектива: землі будуть спільні, і на них матимуть право і житель райцентру, і житель сусіднього села.

– А чи є якісь держпрограми по оздоровленню учасників АТО і їхніх родин?

– Управління соцзахисту надає путівки для оздоровлення учасникам бойових дій. Для оздоровлення дітей ми передбачили більше 200 тисяч гривень. Таку ж суму передбачає і облбюджет. Відділ молоді та спорту займається цим питанням, і в першу чергу оздоровляться пільгові категорії дітей. Ми знайшли хороший санаторій у Хрінниках. Також прийняте розпорядження про спортивну реабілітацію учасників АТО. Чекаємо пропозицій від самих атовців, щоб визначитися з планом реалізації.

– Зараз ми пожинаємо плоди невдалої політики 20-річної давнини, –  каже один з атовців. – Сьогодні наших дітей вчать педагоги, що свого часу купили дипломи, і лікують лікарі, що теж колись заплатили за свою спеціальність. Що маємо? Проведіть аналогію з відсутністю патріотичного виховання. Його не можна занехаяти…

– Сьогодні є програма з патріотичного виховання, – відповідає В.Хоружий. – Її можна розширювати, але чи дозволено буде діяти змінам – залежить від наших депутатів, які, до речі, рідко коли дослуховуються до будь-яких моїх пропозицій. Разом з тим, у межах програми у разі, наприклад, поранення учасника АТО чи його скрутного становища, йому виплачується певна компенсація з нашого бюджету. Також управління соцзахисту виплатить атовцю 5 тисяч гривень у разі повторно підписаного контракту. У районі сьогодні проблема з підписанням нових контрактів – нуль за останній місяць…

Працівник військкомату А. Силинок додає:

– Зараз дали можливість звільнитися людям, які підписували контракт ще у 2014 році до закінчення особливого періоду. І люди масово пішли з армії, бо вже реально втомились. У військкоматах катастрофічно не вистачає людей і в першу чергу – інструкторів навчальних центрів! Хлопці, ну кому ж, як не вам, тут присутнім, вчити молодь?! Ви ж маєте досвід!

У цей момент зала шумить, чуються вигуки: «Авжеж! Нема дурних!». Хтось не вірить, що отримає 5 тис. грн компенсації, мовляв, брехня, а хтось тихо коментує: навіть якщо за контрактом працюватимеш на мирній території, у перший влучний момент тебе задіють у гарячих точках…

Далі зміг прокоментувати все почуте заступник голови райради В.Савонік:

– Те, що є проблеми з депутатами селради, це всі знають. Я свого часу неодноразово допомагав нашим хлопцям вибити законну земельну ділянку. Тому з власного досвіду кажу: депутатам ваші проблеми до одного місця. Доки ви ходите і добиваєтеся, матимете результат. Не варто надіятись, що хтось лобіюватиме ваші інтереси як громадянина вашої громади, бо варто вам раз на сесію не прийти – і про вас вже забули, і депутати робитимуть так, як їм вигідно. Оббивати пороги, захищати свої інтереси й один одного варто і треба. Коли приходите ви, а з вами ще три-пять чоловік, коли тиснете на депутатів, то вони роблять свою роботу. А коли не приходите, то вони роблять те, що їм хочеться. На жаль, депутатами у нас стають часто не ті, що переймаються інтересами своєї громади, і не ті, що щось тямлять у своїх обовязках, а ті, що взагалі не ходять на сесії і не розуміють, що там треба робити.

– Складається враження, що райрада, не будучи головним розпорядником коштів, хоче присвоїти собі цей обов’язок, – зауважує голова РДА. – На останній сесії ви прийняли рішення про виділення більше мільйона гривень на різні потреби району. Не було програми – ви самі внесли зміни до програми. Не було передбачено в бюджеті – самі внесли зміни у бюджет. То що заважає вам внести зміни до програми патріотичного виховання і на цій же сесії передбачити кошти для її реалізації? Своїм депутатам ви роздали: ти депутат по школі – на тобі 150 тисяч на школу, ти депутат по дорозі – на тобі 200 тисяч на дороги. Таким чином розтратили кошти, що передбачалися бюджетникам, які до кінця року, може, й зарплати тепер не отримають. То чому ж ви не виділили хоча б 200 тисяч на розвиток патріотичного виховання?

– А ми три роки чекали, поки адміністрація запрацює. Так і не дочекалися. Мусили починати робити все самі, – відповів В.Савонік. – Ми виділили в першу чергу на те, що потребує негайного вирішення. Коли є звернення, що люди ось-ось почнуть вмирати, бо не мають інсуліну, то як на нього не виділити кошти? Виділили 150 тисяч. Якщо нам кажуть, що нема зарплати працівникам ПМСД  або до цього часу дрова не закуплені в амбулаторіях, то як це не профінансувати? Якщо звернеться громадська організація, то й для неї маємо знайти кошти. Справа лише в тому, що цим всім мала б займатися РДА. Ми на наступній сесії програму патріотичного виховання розширимо, щоб вона працювала. Тільки самі учасники АТО мають долучитися, включитись у роботу активно і пропонувати своє бачення розвитку спорту і патріотизму в районі. Я дізнаюсь у начальника відділу освіти, які патріотичні заходи відбуваються в навчальних закладах і чи їх достатньо. Я знаю, що  треба ставити на місце таких людей, як Шеліган у відділі культури. Я свою позицію сказав директору БК і йому особисто.

– Працівники РБК під керівництвом свого директора написали на моє ім’я звернення, – продовжує тему капелан Микола Юрах. – У зв’язку з конфліктом вони просять вплинути на учасників бойових дій і ветеранів АТО через їхню поведінку у громадських місцях, яка призводить до занепокоєння працівників установ. Це вони просять задля безпеки людей, особливо тоді, коли атовці прогулюються зі зброєю. Також заборонили учасникам АТО ходити гуртом і відвідувати масові заходи. Вибачте, але атовці мають право на елементарну повагу, і прикро, коли такі слова звучать від носіїв культури.


– Пане Володимире, – звертається до представника райради голова РДА. – РБК – це ваші підлеглі. Яких заходів було вжито?

– Такого листа райрада не отримувала, але роз’яснювальну роботу і профілактичні бесіди з Петром Шеліганом і працівниками РБК ми провели. Нема чого приховувати, з директором РБК маємо проблеми. На жаль, по всій країні маємо таких недалеких людей. Але на сьогодні БК отримав чітку позицію від власника, як вони повинні себе вести. Ніхто не дозволить у комунальних закладах говорити криве слово про атовців.

– Але що нам робити надалі? – питає М.Юрах. – Чи доцільна наша присутність на будь-яких урочистих заходах, адже всі вони проводяться саме працівниками культури?

– Поки райрада, а не Андрєєва і колектив, є власником БК, ви маєте повне право заходити туди хоч зі зброєю, хоч на танку заїжджати. Це комунальна власність, це спільне майно і – ваше в тому числі. Вони не та установа, не та організація і не той колектив, що може комусь щось забороняти. Це більше варто списувати на недосвідченість і сприймати подібні звернення, як жарт. Ми ліквідуємо це питання, щоб ніколи аналогічних моментів не виникло загалом на теренах району. Я вас прошу вибачити їм і не знаю, як цей конфлікт назвати – чи брак досвіду громадського життя, чи трохи щось з головою недобре…

Наостанок пан Хоружий знову звернувся до пана Савоніка:

– Ви говорили, що виділили гроші на зарплати працівникам ПМСД. З 1 липня деякі райони вже заключили угоди з Нацслужбою охорони здоров’я і це дозволило отримати додаткові фінанси (Зарічненщина – 1,5 млн грн, Здолбунівщина – до 3 млн грн). Наш район набагато більший від Здолбунівського, але ми втратили близько 5 млн грн, бо вчасно не заключили такої угоди. Яка причина того, що ці кошти нам не надійшли і медпрацівники не отримали додаткових зарплат і соцвиплат?

– На жаль, Володимир Іванович, ви підходите до дзвіниці лише з однієї сторони. Не розказуєте, що лише 4 райони з 16-ти в нашій області підписали ці угоди. Такі умови були створені на рівні держави. Підписання було практично неможливе: лише з 24-ї до 1-ї години ночі був доступ до підписання. Заключити договори змогла лише чверть України. Тому оголосили наступний етап – до 1 жовтня. Але й тоді не всі підпишуть угоди, бо кошти надходять таким чином, що не всім їх вистачить за раз, тому нацслужба спеціально створює жорсткі умови. Не варто у всьому звинувачувати райраду чи керівника ПМСД О.Волочнюка. Ви як голова РДА мали б йому допомогти, але не допомогли, а лише топчете і знущаєтеся з нього. Це не підхід голови РДА, а щось інше.

                                                      – У нас сьогодні нестача в бюджеті 12 мільйонів гривень на зарплату. Ці 5 мільйонів, які, на жаль, район не отримав, могли б суттєво пособити лікарям. У нас в районі найвищий відсоток підписання декларацій з лікарями, щоб підвищити їм ставку. Тому треба мати сміливість говорити: «Вибачте, ми не справились!»…

 

На тому нарада, по суті, була завершена. Атовці ще обговорювали внутрішні питання своєї організації, а у вухах ще довго лунали перипетії між першими особами району…

 

Олена СТЕЛЬМАЩУК.

Фото автора.

 

Коментарі   

 
+124 # Люці 10.08.2018, 09:46
То що АТОвці тепер вільно можуть ходити кругом "хоч зі зброєю, хоч на танку"????????? ?? Та Ви, що, пане Володимире, показилися там у райраді. Де це видано у пресі такі "дозволи" роздавати. До райради громадяни району депутатів обирали, а Ви запитали у виборців чи хочуть вони бачити АТОвців на вулицях "хоч зі зброєю, хоч на танку"?
Відповісти
 
 
+109 # Гість 10.08.2018, 10:17
Підтримую, для чого тут зі зброєю ходить??? Тільки в зоні АТО! Навіщоо лякати дітей???
Відповісти
 
 
+83 # Гість 10.08.2018, 11:01
Бажання заступника "підлизнути" АТОвцям і виправдати Андрєєву ніяк не личить посадовій особі таке озвучувати. :-*
Відповісти
 
 
-46 # Гість 10.08.2018, 12:32
Можливо Ви не помічали що у нас і так є частина населення яка гуляє(розважаєт ься) із збоєю
Відповісти
 
 
-84 # Гість 10.08.2018, 12:33
Ніхто зі зброєю не ходив і не ходить,якщо пан Савонік утрірував відносно ситуації то не потрібно розуміти це буквально,а те що чи атовці,чи то будь які представники нашої громади,мають право заходити до установ в робочий час і доступ до публічної інформації,то це згідно чинного законодавства.З і зброєю в нас ходить чи не 60 відсотків району,то перші мають досвід та дозвіл нею користуватись якщо таку мають,а інші вночі стріляють по ліхтарям на площі міста,от тільки на жаль ніхто цього не аргументує,та бачимо як більмо на оці АТОВЦІВ і дозволяємо плюндрувати їхню честь та гідність, як захисника та патріота.Взуйте його взуття пройдіть ту дорогу війни і втрат тоді судіть солдата,який відстоює свою честь там на фронті,то ще й тут у тилу.Що до візиту в комунальний заклад,він був зафіксований як на відео,так і з боку журналіста нашого місцевого районного видання,які були присутні на той момент.А у с[ЦЕНЗУРА]у та паніки очі великі,а ми ж зберігаємо мир та спокій.
Відповісти
 
 
-71 # Гіcть 10.08.2018, 15:09
Натаха, це ти? Савонік каже що тобі щось зле, з головою недобре?
Відповісти
 
 
+95 # Гість 10.08.2018, 14:42
а чому не обговорювали через що виник конфлікт між РБК та учасниками АТО?
Відповісти
 
 
-62 # Гіcть 10.08.2018, 15:20
Тому, що рада пообіцяла приміщення в центрі для АТОвців...
Відповісти
 
 
+92 # Гість 10.08.2018, 17:28
Конфлікт виник через звільнення начальника відділу культури Л.Босик. Чоловік атовець зігнав злість на П.Шелігану, нанісши йому побої. На другий день атовець, чоловік звільненої начальниці відділу за корупцію, зібравши побратимів, увірвався в приміщення будинку культури, де зчинили балаган.
Відповісти
 
 
+102 # VSI 10.08.2018, 16:04
Стаття 295. Заклики до вчинення дій, що загрожують громадському порядку. Володимир Володимирович, ви посадова особа і таких висловів собі не можете дозволяти, ведіть себе в рамках законодавства. Щодо недалекості інших осіб, ви показали свою недалекість і некомпетентніст ь.
Відповісти
 
 
-65 # Гість 10.08.2018, 16:18
Шановні і не шановні! А чи часом ви там не подуріли!? Заборонити учасникам бойових дій збиратись до купи!? Людям які пережили і переживають пекло війни де для них найрідніші то саме ті солдати які зараз відчувають себе в чужій тарілці... Ви впершу чергу маєте допомогти соціалізуватись , хоч частково повернутись до мирного життя а не продовжувати обмежувати і "бісити" тих хто був готовий віддати власне життя за вашу безпеку та мир.
"Не важливо як ви відноситесь до війни, ви маєте поважати своїх військових"©
Дай Боже розуму вам, а нам терпіння.....
Інга
Відповісти
 
 
+111 # PICACHY 10.08.2018, 19:11
А секретарем засідання, хто ж як не "корупціонерка" Босик? Саме в день звільнення цього начальника відділу, виник конфлікт між чоловіком атовцем екс-начальниці та П.Шеліганом і тепер особисті інтереси озвучуються як інтереси всіх атошників. Шкода, що капелан Микола Юрах, введений в оману цією підступною "леді", яку відірвали від "кормушки". Сьогодні прикриваючись честю атовців, пані Босик, хоче поквитатися з колективом будинку культури, який десятки років піднімав імідж району. ГАНЬБА! ГАНЬБА! ГАНЬБА! Пані Босик, розкажіть капелану як грабували казну, в той час коли інші воювали на фронті!
Відповісти
 
 
+104 # @Nina@ 10.08.2018, 22:32
А ще хай розкаже, як нараховувала премії працівникам клубних установ, а потім змушувала віддавати назад їй в кишеню. Показати своє місце потрібно Л.Босик, хай їде в Хиночі в корівник і там демагогію розводить, якщо ще її там приймуть. Володимиру Савоніку з такими заявами пора назад до Мичкала доскою торгувати. Капелан Микола Юрах і всі інші атошники просто не знають з ким зв'язалися, тому і підтримують корупціонерку, яка маніпулює власним чоловіком.
Відповісти
 
 
-55 # Гість 12.08.2018, 19:15
А чого ж Ви раніше про ці премії мовчали, чому віддавали гроші до її кишені, напевне це усіх Вас задовольняло. Ганебний спосіб вилити свою особисту злість Ви обрали. Ой не далеко ви підете зі своїми повноваженнями щодо вказання місця іншим, яхонтова Ви наша. В корівниках і в торгівлі місця знайдуться, а от Ви в найближчий час куди підете?. Хто Вам "добродійнице" руку подасть... молодість і краса проходить, совісті прикупите чи запозичите?
Відповісти
 
 
+92 # Гість 10.08.2018, 19:54
конфлікт між пані Босик і колективом РБК був постійно бо вони під неї не прогнулись...
Відповісти
 
 
+53 # Гість 12.08.2018, 19:23
А може скажемо правду. Конфлікт був у однієї людини РБК з Босик, а все інше інсенуації. Чому ж питання конфлікту не було винесено колективом РБК на розсуд органів державної влади та місцевого самоврядування? Не йдіть до влади по головах інших. Розумні та компетентні керівники таких фахівців більше не призначають на такі посади.
Відповісти
 
 
-62 # Гіcть 10.08.2018, 20:07
Савонік про Шелігана: "треба ставити таких людей на місце" це ви серйозно? А хто? Від АТОшників втік, Вас не слухає, хто і як має його поставити? Чи це тільки чергові пусті балачки від заступника???
Відповісти
 
 
+85 # Гість 10.08.2018, 23:04
Наближаються вибори, от Савонік і активізовується . Підігрує народу, вдаючись до популізму, заробляє собі бонуси.

(Популізм — загравання політиків та політичних сил із масами, гра на їхніх труднощах та обіцянки надзвичайних успіхів у вирішенні проблем людей у разі приходу до влади).
Відповісти
 
 
-45 # Гість 12.08.2018, 19:30
Так бонуси заробляють усі посадовці такого рангу, як у нас в країні, так і за кордоном. Популізмом ви називаєте доведення до громадськості неспроможності нашого органу державної влади раціонально та ефктивно для району організувати свою роботу? Звичайно, правда про яку говорить Савонік багатьом ріже очі.
Відповісти
 
 
-43 # Гіcть 13.08.2018, 01:09
Яка правда Савоніка? Про те, що "є проблеми з директором РБК", бо "вона з головою не дружить"? Це те ж саме, що сказати: злодій вкрав чи маніяк згвалтував і хай далі це робить? Поговорив він з нею, а вона й далі АТОвців брудом поливає, закликає "бути скромнішими та мати повагу до людей" та вчить Капелана з ким спілкуватися. Хтось десь чув, що АТОшник з неповагою до когось ставилися? І я ні. А Володя знову буде розповідати, що говорив з нею і більше не повториться. Схоже він підтримує її позицію або може має з нею якісь неробочі стосунки. Може не він, тоді хто її "криша"???
Відповісти
 
 
-30 # Гість 13.08.2018, 14:53
Класичний приклад популізму - активіст і "говорун" нардеп Олег Ляшко. В чому різниця?
Відповісти
 
 
-85 # Гість 11.08.2018, 01:43
Я, Микола Юрах, коментую ще раз,мені особисто не інтересує скільки пані Босик нарахувала,чи то ще якимись операціями була причепна до коштів. Ситуація і присутність учасників бойових дій була з приводу того, що Петро Антонтвич дозволив собі не одноразово висловитись у сторону захисників, подібні зауваження йому вже лунали що непотрібно зачіпати Атовців, хто де і яким чином служив,чи ви дурні бо там сидите повірте не приємно чути,коли приходилось ховати зовсім молодих хлопців і кому як не мені було у цьому розібратись,щоб уникнути скандалу. На моє прохання був запрошений кореспондент, на власні очі бачив і готовий засвідчити, що ніякої зброї там не було, лише 5 чоловік, які дійсно готові були підтвердити на аргумент Петра Антоновича, що Босик А.З. дійсно перебував на фронті. Тому вельмишановні, притушіть свій запал,що до аргументів про лист який надійшов мені щоб я провів бесіду з учасниками бойових дій,то я його виконав, зачитавши на зборах організації. А всі решту аргументів які лунали у залі, я не коментую,якщо будуть які запитання - будь ласка, ми є відкриті і не ховаємось. Ви краще ніж розводить теревені і не обгрунтовані домисли прийшли б і долучились у зборі коштів на лікування онко хворих бійців а їх у нас 2-є і ще один потребує постійного лікування,є сироти та вдови як у районі так і у Вараші повірте є для кого працювать. А відносно фронту,за що ми там воюємо?Перестан ем, тоді відчуєте,і не дай Бог ще війни тут. Досить!
Відповісти
 
 
+106 # PICACHY 11.08.2018, 08:31
Микола, то чому конфлікт розпочався в день звільнення Босик і напад на П.Шелігана здійснив її чоловік атошник??? Це нормально? А сьогодні багато в чому можна сумніватися, бо є справжні бійці, а є й пройдисвіти, які прикриваються АТО. При тому справжні бійці ніколи не бігають і не кричать скрізь підряд, що я атошник воював. Знаємо багато бійців і допомагали багатьом.
Відповісти
 
 
-83 # Гіcть 11.08.2018, 09:44
Ніхто, чуєш, ніхто крім АТОвців не має права обговорювати АТОвців. Допомагати та дивитися в очі смерті - різні речі. Тому стуліть свої пельки і відлізьте від комп'ютера, ставлячи пачками лайки й анлайки. Пройміться елементарною повагою до них, вони не ідеальні, але вони ЗАХИСНИКИ тебе і твоїх дітей!!!
Відповісти
 
 
+91 # @Nina@ 11.08.2018, 11:49
Ого скільки жовчі. Ніхто не сумнівається в заслузі атовців, ніхто не має проти них нічого поганого. Тут говориться про поведінку окремих персонажів, якщо завтра почнуть приїжати на танках і ходити з автоматами по громадських місцях, а потім ходити по ваших господарствах і диктувати вам свої правила. Не потрібно маніпулювати чесним ім'ям атовців в особистих цілях. Тим більше в нас є ветерани Афганістану про яких також треба пам'ятати.
Відповісти
 
 
-79 # Гіcть 11.08.2018, 12:00
Не змішуй дар Божий із булйоном, а ветеранів - захисників України та воїнів загарбницької імперської країні СССР! Ніяких особистих цілей я не маю, а маю особисту позицію. І ніяких персонажів в рядах АТОвців немає, там є ЗАХИСНИКИ! Якщо вони і будуть ходити по хатах, то тільки до таких сєпарів, як ти. У тебе вже очко жим-жим. Правильно Юрах написав, коли перестануть захищати Україну, тоді зрозумієте хто вони. Я думаю, що ти цього і хочеш.
Відповісти
 
 
+83 # @Nina@ 11.08.2018, 13:22
То сьогодні вже називають сєпарами, тих хто сам міг не доїсти, а передавали їжу, одяг і грошову допомогу волонтерам для захисників. Без допомоги волонтерів і населення вже б давно не було б видно тих захисників. Люди старались, відривали останню копійку, щоб допомогти армії, а деякі нікчеми, персонажі, мало того що не цінять та ще й поливають брудом людей. Де був би капелан без допомоги простого населення? Оце така нікчемна Ваша особиста позиція!
Відповісти
 
 
-74 # Гіcть 11.08.2018, 19:56
Яке ж ти отморожене створіння. (ЦЕНЗУРА), одним словом. Без твоєї нікчемної допомоги і від таких, як ти, на місці АТОшників і волонтерів мідяка гнутого не взяв би. Коли йшли добровольці на схід в 2014 вони і не думали, що такі паскуди будуть їм дорікати. Ішли на смерть і не наділися на допомогу. А ти, нікчемне створіння, залишилося в тилу і розважалося, інколи роблячи подачки, як відкуп від війни. Дешеве і грязне створіння. Надіюся, що в житті тебе знати не буду.
П.С. я не АТОшник, а пересічна людина, яка теж надавала посильну допомогу бійцям, але не теревеню, що я це робив, так як це є ніщо в порівнянні з тим, що зробили вони. Слава Героям.
Відповісти
 
 
-57 # Гість 11.08.2018, 20:48
Весь цей бруд на АТОшників виливають псевдо патріоти, які за будь-яку ціну уникали і будуть уникати від захисту своєї Вітчизни. Це вони говорять: "Я не піду в зону АТО нізащо і візьму зброю в руки для захисту країни лише тоді, коли ворог буде біля Володимирця". Вдумайтеся люди в це. От такі "патріоти" і разом з ними інші крикуни про допомогу атовцям, не приведи Господи, перші зустрічатимуть ворога з посмішками іуди та хлібом з сіллю.
Відповісти
 
 
+85 # @Nina@ 11.08.2018, 22:07
Ага, ти, мабуть, Люда Босик))) :D Іди корови доїти.
Відповісти
 
 
-73 # Гіcть 11.08.2018, 22:27
(ЦЕНЗУРА)а не Ніна, є і будеш...
Відповісти
 
 
-49 # Гість 12.08.2018, 09:38
Ні шанвна Nina, я не Люда Босик, а правда видно тобі не подобається. Я відав справі захисту Вітчизни більш ніж половина твойого прожитого життя і коли треба буде я завжди стану на захист моєї країни. А щодо корів... не цуратимуся цієї справи.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 16.08.2018, 11:34
ВІД МАТВІЯ 6
1Стережіться виставляти свою милостиню перед людьми, щоб бачили вас; а як ні, то не матимете нагороди від Отця вашого, що на небі. 2Отож, коли чиниш ти милостиню, не сурми перед себе, як то роблять оті лицеміри по синагогах та вулицях, щоб хвалили їх люди. Поправді кажу вам: вони мають уже нагороду свою! 3А як ти чиниш милостиню, хай не знатиме ліва рука твоя, що робить правиця твоя, 4щоб таємна була твоя милостиня, а Отець твій, що бачить таємне, віддасть тобі явно.
Відповісти
 
 
+81 # Гість 11.08.2018, 12:13
Мені цікаво, чи хватить сміливості опублікувати лист від РБК? І тоді все стане ясно, що ні про яку заборону відвідувати масові заходи нейшлося. Микола, чекаємо лист, але повністю, фото листа!
Відповісти
 
 
-59 # Гість 11.08.2018, 09:27
Звичайно є,як то кажуть скільки люлей стільки й думок,за все і всіх не можу коментувати,ви ж бачите тільки вергину причепні знають глибше,тому прошу не запускайте зайвих пліток,хто що і.т.д Я свою частину виконав що до прохання про яку мене просили колектив БК,а те що лист звернення визвав резонанс,звісно бууть невдовлені,якщо ми говоримо про особистий конфлікт то тут ситуація вийшла за межі дозволеного глузду,всіх під одну гребінку а так не можна,ви ж самі говорите що не всі такі погані,збори відбулись раніш ми вже збирались у кабінеті у Савоніка В.В,сторони притензій один до одного не мали,заяви забрали все у мене питання закрите,всі решту домисли та аргументи то вже будуть власні амбіції та людська гордість,всім же бажаю миру,терпіння бо саме воно приводить до спасіння душ людських та мудрости на різні ситуації,а якщо бажаєте лихословити то вже лихословте мене я вас прошу не чіпайте хлопців їм там хватило і добрим і злим...
Відповісти
 
 
+93 # Гість 11.08.2018, 09:56
П.Шеліган ніколи не дозволяв собі висловлювань типу, вони дурні, бо там сидять, брешіть да не забрі[ЦЕНЗУРА]т есь, Л. Босик мститься, бо П. Шеліган, як голова профспілки виконав свої зобов'язання, і відстояв права працівників, захистив їх, побільше б таких профспілок, то б таких начальників- хабарників було б менше. Зброя була,ви самі бачили і вам як капелану не личить так обманювати. Шкода, що Ви набираєте собі рейтинг таким чином.
Відповісти
 
 
-68 # Гіcть 12.08.2018, 07:48
А ви хто, адвокат Шелігана?
Відповісти
 
 
+41 # Гість 11.08.2018, 14:18
https://youtu.be/kPHoS8gbgrM
Відповісти
 
 
-62 # Гість 11.08.2018, 14:22
Коли країна в небезпеці, вони кличуть Бога та солдата. Коли небезпека минула, про Бога забувають, а солдата засуджують...
Відповісти
 
 
-79 # Гіcть 11.08.2018, 22:56
Друзі, ви помітили, що якась мразь сидить і лайкає "в одну сторону" коментарі, намагаючись зформувати думку суспільства на свою користь? Мені вона нагадує путінську пропа[ЦЕНЗУРА]к у, що намагається свою брехню видати за правду. 20-30 лайків з'являється за кілька хвилин після свого ж коментаря. Як ви думаєте, хто це так захищає Шелігана і посилає Босик корови доїти?

Прошу Адміна усунути цей баг.
Відповісти
 
 
+68 # @Nina@ 12.08.2018, 08:11
Якщо ж так легко формувати думку і лайкати в "одну сторону", то хто ж тобі заважає формувати її в свій бік? Шановна, пані Людмило, ти надто високої думки про себе, коли дозволяєш собі у фейсбуці називати людей "холопами". /видалено модератором/.
Відповісти
 
 
-61 # Гіcть 12.08.2018, 11:56
Ти вже зовсім сказилася. Скільки би ти не лайкала, вседно кінець прийде. І лайкам твоїм теж. Будеш ще лайкати на місяць.
П.с. моє прізвище не Босик, тим більше я не жінка. В молоко Натаха, в молоко... Це тобі треба корів доїти!
Відповісти
 
 
-38 # Гість 12.08.2018, 17:56
Ні, вона не сказилася, це її звичний стан. Нічого, скоро терпіння закінчиться у порядних людей. В кращому випадку вони обходитимуть її стороною, в гіршому - плюватимуть в спину, та й цього замало. Як жаль, що немає сьогодні на таких лицемірів Лаврентія Павловича Берії. Та нічого, терпіння в наших громадян увірветься і вони змусять державні та контролюючі органи своєчасно, адекватно, прозоро (а не кабінетно-килим ковим способом), у відповідності до своїх повноважень реагувати на так звану "щиру державницьку діяльність" сьогоденніх лицемірів.
Відповісти
 
 
+47 # @Nina@ 13.08.2018, 13:51
Помиляєшся, Людка, я не Натаха, я працівник клубної установи і твої "подвиги" і манери мені дуже відомі. Дивися, люба моя, щоб ти не залайкала на місяць, коли в слід за тобою піде пан Хоружий. Доречі, на рахунок, підлості і лицемірства це про тебе.
Відповісти
 
 
-29 # Гість 12.08.2018, 19:53
Та вони скоро дійдуть і до такого https://znaj.ua/popcorn/stalin-dav-nakaz-u-merezhi-vysmiyaly-hor-moskovskyh-popiv
Відповісти
 
 
+85 # @Nina@ 11.08.2018, 22:52
Весь цей цирк з будинком культури і АТОшниками виник через славнозвісну "корупціонарку" , яка заради своїх не здорових амбіцій готова змести всіх. Через одну заколотницю гримить весь район. Досить "колотити" людей, зрозумійте ж, нарешті, АТОшники, що ви для нас завжди будете дорогими, а ця "леді" веде Вас у прірву, в яку сама попала. Капелану, лише одне побажання, не ганьбіть честі АТОвців і своєї теж, допускаючи до таких засідань корупційних елементів.
Відповісти
 
 
-37 # Гість 12.08.2018, 22:18
Ніякого морального права давати атошникам такі "лисячі поради" Ви не маєте, більше того, вони їм не потрібні. Залиште їх при собі, бо скоро вони Вам знадобляться, щоб вибратися з того бруду, який Ви ж з своїми колегами та однодумцями і "заколотили". Про честь атошників не печіться, принаймні вона у них є, а чи залишилась вона ще у Вас. До речі, вже не тільки у Володимирці про Вас говорять. Ви стали "популярною", от якби ви вміли читати думки оточуючих... багато чого б нового про себе взнали.
Відповісти
 
 
+48 # @Nina@ 13.08.2018, 13:58
Як тільки АТОвці і Юрах, зрозуміють хто ти є насправді, вони відправлять тебе під три чорти. А про честь, то у тебе взагалі вона відсутня. В Андрєєвої, на відміну від тебе, є порядність і талант від Бога, ось за це ти її ненавидиш.
Відповісти
 
 
+97 # Гість 12.08.2018, 05:58
Пане Миколо, а з яких пір життя бійця ато стало ціннішим за життя будь-якого громадянина? Чого це ви на амбразуру пішли захищати одну сторону ОСОБИСТОГО конфлікту? Ви навіть близько не знаєте ситуації, але вважаєте, що Ви в праві судити! Ви автоматично вирішили, шо таких, як Шеліган треба ставити на місце, а такі, як Босик – святі, просто з розгойданою психікою. Чому ви канонізуєте цілий прошарок ЛЮДЕЙ? Чомусь медики, які шиють людей все життя, складають їх докупи, втрачають пацієнтів різного віку, приймають роди у всіляких умовах і вскривають після смерті і не верещать про честь і гідність. Чомусь МЧСники, які працюють з вогнем і надзвичайними ситуаціями, яким вночі сняться ті, кого не вдалося врятувати, не кричать про честь і гідність. Чомусь поліціянти, які мусять бути в тих ситуаціях, де страшно бути кожному з нас, може, в них теж параноя, що їх переслідують, що їм постійно щось загрожує, вони теж не кричать про честь і гідність. Атовці теж перебували на роботі. Але чомусь заборони продавати спиртне саме людям у військовій формі (сам бачив на донбасі), та там групу людей у військовій формі навіть в ресторан не пустять. Дорогі АТОвці, майте повагу до інших людей і будьте скромнішими. Хоч термін совковський, зараз уже такому не вчать. Але ви теж просто ЛЮДИ. А Україну захищають УСІ!!!, хто ще працює і сплачує податки, хто робить добрі справи для її розвитку і просто лишається жити в селі.
Відповісти
 
 
+72 # Гість 12.08.2018, 10:41
В мене питання до редакції, чому прізвище та ім'я корупціонерки, визнаної судом не було опубліковано, а плітки опубліковано з прізвищем? В нас свобода слова чи свобода пліток?
Відповісти
 
 
-36 # Гість 12.08.2018, 18:23
Прочитайте Закон України "Про доступ до публічної інформації"...1 . Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:
1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
Відповісти
 
 
-71 # Гіcть 12.08.2018, 11:51
Читаю коментарі і пересвічуюсь в тому, як тільки повернеться Партія регіонів то ця особь, разом із підзахисним Шеліганом буде на порядок корумпованіша і конфліктніша за Босик. І щось мені підказує, що вже недовго до того часу. Ось тоді і запитає вона АТОвців, хто їх туди посилав? Сєпаратистка в усій красі. :-(
Відповісти
 
 
-44 # Гість 12.08.2018, 18:38
Побачимо, як вона буде організовувати і проводити будь-які заходи за участю атовців. Цікава ситуація пані А.? А без допомоги запаплюжених Вами хлопців Ви обійдетеся? Дайте сміливу відповідь громаді під своїм іменем. Шановний госте, те що вона вже конфліктніша за пані Б., це зрозуміло усім, а із-за бездіяльності місцевої влади та правооронних органів вона безумовно стане ще корумпованішою.
Не сумніваюся, що знайдуться "запитуни" проатовців, але їй такого права не буде надано.
Відповісти
 
 
+67 # Люці 13.08.2018, 09:25
Ой скільки бруду. Всі зрозуміли що Л.Босик вже всіх дістала. На цьому і крапка. Давайте жити мирно, а з ситуацією, що склаласяу БК з деякими АТОвцями, Босик, Капеланом хай розбираються відповідні органі. І дай Бог їм розуму.
Відповісти
 
 
+42 # Гіcть 13.08.2018, 14:43
Адмін, як розмістити фото в коментарях? Є цікава інформація.
Відповісти
 
 
+33 # Administrator 13.08.2018, 15:36
Надішліть фото нам на e-mai: або та підпишіть (якщо ВИ автор), а ми розмістимо (якщо, звісно, фото не містить нічого протиправного) :-)
Відповісти
 
 
+63 # Гість 13.08.2018, 15:14
Петро Антонович Шеліган це талановита особистість, прекрасний співак та оратор, а пісня "ЛЕЛЕКИ" в їхньому виконанні в день медечного працівника це просто фурор. Та й взагалі колектив будинку культури на чолі з директором Андрєєвою Н.А, яка без сумніву дуже талановита та перспективна дуже приємний та привітливий. Тому я дуже сумніваюсь в тому, що в них могли виникнути, якісь конфлікти з АТОшниками, друге діло, якщо їх з вели лобами, тоді це можливо. Тому творчому колективу будинку культури, бажаю терпіння, міцьного здоров'я.
Відповісти
 
 
+45 # Tetiana 13.08.2018, 16:04
Наша підтримка.
Відповісти
 
 
+21 # Гість 13.08.2018, 16:22
Дві амбітні жінки втягнули в конфлікт цілу галузь. Варто було б для спокою відправити обох у відставку. Жодна з них не заслуговує працювати в колективі.
Відповісти
 
 
+28 # Гість 13.08.2018, 20:40
Це вже треба робити найближщим часом, а зволікання з вирішенням цього питання вже почало грати не на користь місцевих посадовців. Тут уже мова іде не про якісь бонуси, а хоч би зберегти своє лице перед громадою.
Відповісти
 
 
+44 # Gis 14.08.2018, 12:00
Отже ж... Так. Перше: перебування в зоні АТО не є показником того, що ти хороша людина. Війна ніколи не міняється. Навіть кращі з нас опинившись там іноді роблять речі які бажаєш забути. А є й такі, яким ці речі подобаються... Потім ми повертаємося. Хтось може повернутись до нормального життя, а хтось звик вирішувати питання мирного життя зі зброєю у руках та "побратимами". І, звикши, скоювати злочини там, де покарання не буде, вони думають що і тут статус "Учасника АТО" є захистом від закону. Хто служив в зоні АТО той заслуговує поваги, але не треба забувати, що тут ми такі самі захисники громадян України, а не лише своїх інтересів.
Друге, потрібно прочитати лист БК, без оригінального тексту, все інше лише трактування, яке може бути різним.
Третє, суд визнав винність гр. Босик, та усунув її від займаної посади, отже це не пустий конфлікт колективу БК з нею, а належним чином доказані факти зловживання владою. Чому раніше мовчали? Так багато ї зараз мовчать у подібних ситуаціях. Страшно вступати в бій за справедливість з тим, хто має більше влади, більше сили. Мало хто наважується і ще менше хто перемагає.
Ну, а як буде працювати тепер БК - побачимо. Аби не заважали...
Відповісти
 
 
-35 # Гіcть 14.08.2018, 15:18
Цитую:
"І, звикши, скоювати злочини там, де покарання не буде, вони думають що і тут статус "Учасника АТО" є захистом від закону"
:eek:
Ти що, Андрєєва (ЦЕНЗУРА) Війна з сепарами - це злочин??? На якій підставі ти АТОшників злочинцями називаєш?
:-x
Побратими, Вам ще докази якісь потрібно???
Відповісти
 
 
+26 # Gis 14.08.2018, 17:35
Отже ж... Витягнути фразу з контексту, та почати дискуссію з мату... Цікаво.
Відповісти
 
 
-14 # Гіcть 14.08.2018, 18:33
Запитання лише до мату, значить до прізвища Андрєєва зауважень немає... :-* я підозрював, що це вона пише.
Відповісти
 
 
+9 # Gis 14.08.2018, 20:34
М-да... А яке саме зауваження я мав зробити щодо фаміліі Андрєєва?
Відповісти
 
 
-20 # Гіcть 14.08.2018, 22:17
Не шлангуй, директриса РБК.
Відповісти
 
 
-15 # Гість 14.08.2018, 20:18
Та непотрібно, вони добре зрозуміли написану відповідь на перше, друге, третє. Добре зрозуміли про захід для матерів. Як шкода, що такі люди несуть культуру в маси.
Відповісти
 
 
-26 # Гість 14.08.2018, 15:52
ПЕРШЕ: перебуваня в зоні АТО є показником ЛЮДИНИ, тільки не для Вас і тих, хто звідти втік. Війна завжди міняється, немає одинакової, це історичний факт. Які речі робили "там" атовці Ви не можете знати. Спілка атовців збирається щоб вирішувати проблеми своїх учасників, узгодити шляхи їх вирішення. Завдяки Вам, поодинці їм важко відстоювати свої законні інтреси та права. Дайте іформацію про скоєння злочинів атовцями місцевї спілки (ким, коли і за що засуджено?). Ніякий Ви не захисник громадян України, коли таке говорите про статус "Учасика АТО" (до речі "Учасника бойових дій", це різні речі).
ДРУГЕ: уже зрозуміло, як той лист написано, його оприлюднення сенсу не має.
ТРЕТЄ: назвіть дату судового засідання (та дату вступу вироку суду в дію і) і дату написання заяви Л.Босик. Назвіть імена керманичів до кого Ви зверталися з приводу існуючого конфлікту (вихідні та вхідні номери звернень, скарг, заяв). Взамін Ви твердите: "Раніше мовчали, багато хто зараз мовчать, страшно боротися за спраедивість".. . це все демагогія. Як Ви будете далі працювати ми залюбки подивимось. Л.Босик заважала такому потужному колетиву і талановитому керівникові. А чому ж Вам тоді не заважав керівник, який був до Л.Босик? Чи Ви не знали про її антидержавницьк у позицію? Новий керівник Вам безумовно заважати не буде. Хочемо подивитися на запланований до Дня Незалежності чудовий захід з пивітанням матерів учасників бойових дій в зоні АТО (хоч би ніхто не помішав клективу РБК та не відмінив захід).
Відповісти
 
 
+32 # Gis 14.08.2018, 17:58
Ох... Так. Перебування в АТО замало, щоб бути або стати ЛЮДИНОЮ. Як писали вище, є багато людей (лікарі, МНС, поліція та ін.), чия професія повя'зана з ризиком та рятуванням чужих життів. Кожен громадянин може бути ЛЮДИНОЮ, та не кожен АТОвець людина.
Друге, лист читати треба обов'язково, особливо ту частину, де БК "Також заборонили учасникам АТО ходити гуртом і відвідувати масові заходи." Якщо такий факт дійсно є у листі, я не розумію, як керівництво БК може взагалі щось забороняти сторонім організаціям, якщо ж такого в листі немає, то не буде довіри і до інших нападів на БК.
Третє, Босик працювала. Відбувся суд. Босик не працює. Все. І я не знаю хто там був до неї. І до чого тут День Незалежності до БК? Це державне свято, хто його може відмінити, тим більш, що там, з ваших слів, планується привітати матерів учасників бойових дій в зоні АТО, навіть не уявляю. БК організує культурну програму заходу. Поліція забезпечує порядок. Адміністрація здійснює всебічну підтримку. Хіба ні?
Відповісти
 
 
-26 # Гіcть 14.08.2018, 18:38
Цитата:
"...та не кожен АТОвець людина"
:eek: :eek: :eek:
а хто він, по вашому, скотина?
:-x :-x
ви точно чокнулись на літеру "йо.."
Відповісти
 
 
+24 # Gis 14.08.2018, 20:37
Є й, як ви кажете, скотини. Є й святі. Є ті що п'яні на БТР-ах людей збивають, є ті що заради других на гранату кидаються. Це називається критичне мислення, бачити речі такими, якими вони є.
Відповісти
 
 
-9 # Гість 15.08.2018, 16:16
Критичний ви наш, а наші атовці на бтр-ах людей збивають? До чого ця писанина, аби щось писати?
Відповісти
 
 
+51 # G.T.F. 14.08.2018, 19:48
Взагалі, то чоловік Л.Босик був в АТО по контракту і отримував за це заробітню плату і повний соц.пакет, на відміну від ветеранів Афганців, яких обманом і силою відправляли в Афганістан. Дуже багато постраждалих і загинувших українців в цій не зрозумілій війні, тому плюндрувати імена ветеранів, в якій би країні вони тоді не були, не можна. В Афганістан відправляли 17-річних хлопчаків, які не мали ніякого бажання туди йти. Ганебно порівнювати їх з "бульйоном". Тим більше, ми не знаємо як ще назвуть АТОвців через 30 років.
Відповісти
 
 
-21 # Гість 14.08.2018, 20:12
Чому ж РБК не опублікує цей лист? Ідеться не про День Незалежності, ніхто його не відміняє, Ви добре зрозуміли написане. Мова йшла про проведення у цей день (а можливо уже й перенесуть) ще й заходу з вшанування матерів атовців (такі заходи вже пройшли в багатьох регіонах). Мова йде про те, як ви всі, хто паплюжить сьогодні атовців будете дивитися в очі їхнім матерям, якщо вони прийдуть.
Відповісти
 
 
+20 # Gis 15.08.2018, 07:51
Так. Лист. Його взагалі поки що ніхто з нас не бачив. Жодна зі сторін його не опубліковала поки що, тож це питання чекає... Далі, захід до Дня Незалежності, АТОвці - тут в нас стіна. Ви вважаєте, що всі АТОвці святі, я намагаюся оцінювати їх за справи і там і тут. Може це ви називаєте "паплюжити"...
Відповісти
 
 
-18 # Гість 15.08.2018, 08:39
Як Ви можете оцінювати атовців за "справи і там"? Ви відстежували їхню діяльність в зоні АТО, яким чином, поділіться таемнею?. Про що Ви пишете, це ж дурня несусвітня. Паплюженням я називаю вашу писанину і це ще відносно коректно, до корівника нікого не посилаю.
Відповісти
 
 
+48 # VSI 14.08.2018, 16:45
Ну, що Володимир Володимирович, задоволений? На передодні цієї статті конфлікт був зглажений, а тепер завдяки Вам, розвели полум'я ворожнечі. До речі, чому модератор дозволяє собі викладати "мат" в коментарях і особисті образи???
Відповісти
 
 
-25 # Гіcть 14.08.2018, 22:23
Ніхто ніяке полум'я не розводив. Сказав те, що сказав. Тобі VSI нічим займатися, таке пишучи? Обливають один одного брудом, то нехай обливають.
Відповісти
 
 
+8 # Гість 16.08.2018, 23:25
До язика ще треба голова, яка встигає думати, що говорить язик.
Відповісти
 
 
+52 # VSI 14.08.2018, 16:54
Володимир Володимирович, ви є представником районної ради від громади і Ваше завдання залагоджувати конфлікти, а не роздувати їх на весь район.
Відповісти
 
 
-25 # Гість 14.08.2018, 18:03
А що Володимир Володимирович такого сказав: "Нема чого приховувати, з директором РБК маємо проблеми. На жаль, по всій країні маємо таких недалеких людей..." Так це дійсно правда. От тільки, нажаль, зробити він нічого не може.
Відповісти
 
 
+16 # Gis 15.08.2018, 07:56
Знову ж, в статті є нападки на директора БК. Це не правда, а суб'єктивна думка одного, або декількох людей. І як показують коментарі поза статтею є люди, які не згодні з вказаним. Отже у тексті потрібно було або розкрити повністю конфлікт, який стався, або написати нейтрально та об'єктивно, як того взагалі потребує журналістська етика.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 15.08.2018, 15:46
журналістська етика дозволила журналісту звітувати виключно про те, що відбулося і прозвучало на нараді, маючи для цього диктофонний запис, який підтверджує достовірність всього написаного.. це ви вже занурились у конкретний конфлікт з відомої лише для вас причини. тому окрім тематики конфлікту між БК і АТОвцями в статті ви більш нічого і бачити не можете, тому і рахуєте, що тема не розкрита.
ваше "наболіле" і не має тут розкриватись, бо не цьому була присвячена стаття. стаття певною мірою - це звіт про те, що відбулось на нараді.не більше і не менше.
Відповісти
 
 
-13 # Gis 15.08.2018, 16:51
Знову треба пояснювати очевидні речі. Стаття стандартна для таких заходів, не гарна, не погана, така як усі. Далі. Як видно з коментарів, читачі дискутують саме через ту частину тексту, де йдеться мова про конфлікт з БК. І тут видно упереджене ставлення до коллективу БК та директора. Добре, ви маєте запис на диктофоні як одна людина каже погано про іншу, і плануєте вказати про це у статті, згідно журналістської етики, ви повинні дізнатися позицію іншої сторони, і вже потім висловити в матеріалі свою неупереджену думку...
Відповісти
 
 
-14 # Гість 15.08.2018, 18:40
о, з"явився ще один диванний експет з журналістської етики. зараз так модно критикувати всіх і все, а особливо те, в чому диванний експерт не спецаліст. журналіст нікому нічим не зобов"язаний, окрім того, щоб якомога точніше прозвітуватись про озвучене на заході. коментарі на сайті з"явились вже після публікацї статті, що логічно, адже як вони можуть писатись до того, що ще не було опублікованим. повторю ваші слова - знову треба пояснювати очевидні речі. може бути додаткова стаття чи роз"яснення, чи продовження теми з акцентом на конкретний конфлікт.та загалом писалося про нараду, не треба перетягувати ковдру на одне з питань наради і робити з того пуп землі, обурюючись,чого не розкрили тему. бо тема -нарада, а не конфлікт атовців і БК. диктофонний запис маю я не я, а редакція і вочевидь автор статті.
Відповісти
 
 
+23 # user 15.08.2018, 19:23
А чому всеж конфлікт з БК??? Не Шеліган П. з кинджалом, що дуже схожий на холодну зброю, прийшов разом з колективом БК на так звані "розборки" до Босика А., а якраз то і навпаки. Хоч і причиною конфлікту між ними був саме другий з них.
Відповісти
 
 
-18 # Гість 15.08.2018, 20:53
Чому так захищають Шелігана? Нехай він по чоловічі (не ховаючись за спину керівника БК) назве причину, яка привела до того, що на "розборки" прийшов А.Босик. Слабо, Петре, ви ж мужчина, скільки хороших відгуків про вас.
Відповісти
 
 
+38 # VSI 15.08.2018, 10:12
"– Поки райрада, а не Андрєєва і колектив, є власником БК, ви маєте повне право заходити туди хоч зі зброєю, хоч на танку заїжджати." :-x

Цікаво то хто ж тоді відповідальний за майно та життя і здоров'я колективу? Володимир Володимирович, ви готові взяти на себе таку відповідальність?

"трохи щось з головою недобре…" для того, щоб таке говорити ви маєте отримати відповідну довідку від лікаря.
Відповісти
 
 
+37 # Гість 15.08.2018, 10:59
Райрада не є власником БК. Це майно спільної власності громади району, яке перебуває в управлінні Директора БК, делеговане райрадою...
Відповісти
 
 
-20 # Гість 15.08.2018, 19:36
VSI. Відповідальні за майно БК особисто директор і посадові особи БК згідно делегованих їм райрадою повноважень та нормативно-прав ових документів про матеріальну відповідальніст ь. За життя і здоров'я працівників БК під час виконання ними посадових обов'язків (а не за інших обставин: порушення техніки безпеки і т.д.) відповідає директор БК. Якщо ви цього не знаєте, то не чіпляйтеся з безглуздими запитами до Володимира Володимировича. Краще самі добровільно сходіть до лікарів за відповідною довідкою (не чекайте коли вас туди направлять, бережіть своє здоров'я).
Відповісти
 
 
+22 # VSI 16.08.2018, 00:17
Дякую, гість, на рахунок того, хто несе відповідальност ь за майно, життя та здоров'я працівників РБК, я знаю і без Вас.
Цитата:
"– Поки райрада, а не Андрєєва і колектив, є власником БК, ви маєте повне право заходити туди хоч зі зброєю, хоч на танку заїжджати."
При всій повазі до Володимира Володимировича це вже він перегнув.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 17.08.2018, 16:08
То нехай хоча б назве хлопців, яким він допоміг вибити земельні ділянки.
Відповісти
 
 
+48 # Гість 14.08.2018, 22:00
Читаючи статтю хочеться спитати Савоніка,як ви могли так безглуздо і необдумано принижувати керівника районного будинку культури. Невже ви не маєте своєї думки на те що сталося, а живете тим, що вам у вуха внесуть?
Правильно кажуть краще залагодив би конфлікт а не "виносив сміття з хати". А може там Босик все "порєшала" (в неї ж " криша" не з соломи...) Не дарма ж посадили "пані"за стіл. О, де любить керувати вже й до Атовців добралася. А районним керівникам напевно на руку її корупція бо де не глянь вона з ними. І не стидно...
Доречі в статті не тільки А... принизили там зачепили,не з хорошої сторони, районних лікарів та вчителів.
А вам пане редактор двійка за те. що ви пропустили таку статтю в газету!!!
Відповісти
 
 
+21 # Гіcть 15.08.2018, 00:38
По ходу у Б... тонша криша, ніж в А... ,.одна безробітна, в інша керує :lol:

П.С. кажуть Савонік відгріб від КВВ за образу директриси, що із заступника можуть відкликати :-x
Відповісти
 
 
-23 # Гість 15.08.2018, 08:52
Чекайте доки "докерується" пані А. Її "криша" майже всім відома, але як та "криша" поживає сьогодні і що буде далі. Пані Б. уже всеодно, а от пані А. зараз непереливки. Чекайте, що буде далі. Скоро оприлюднять і листа РБК, буде напевне і нова стаття в газеті з коментарями і розясненнями, адже конфлікт вийшов за межі не тільки Володимирця.
Відповісти
 
 
+39 # Гість 15.08.2018, 11:02
"Промові" Савоніка взагалі варто було б дати належну правову оцінку.
Відповісти
 
 
+38 # Гість 15.08.2018, 14:05
Якби для отримання депутатського мандату вимагали ДОВІДКУ про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, в депутати дехто не потрпав би...
Відповісти
 
 
-17 # Гість 15.08.2018, 19:49
Сертифікат про психічний стан видається дуже просто: "Скарги є", "Скарг нема", офіційна плата внесена - здоровий. А от примусове направлення на обстеження, щоб вам було відомо, здійснюється в зовсім іншому порядку і за рішенням відповідних органів та структур. Так що не потрібно писати всілякий непотріб.
Відповісти
 
 
-31 # Гість 15.08.2018, 16:33
Як же всім вам допік Савонік. Не заангажовані вашими чварами нормальні люди зрозуміли його фразу як право заходити безперешкодно у цивілізований спосіб. Володимировича ви цим не дістанете і авторитет його ви вже не [ЦЕНЗУРА]вете, тому, що завдяки вашим "старанням" його публічний рейтинг піднявся в кращий бік. Парадокс, але цього сьогодні не визнає лише далекі від іміджевої політики.
Відповісти
 
 
-16 # Гість 15.08.2018, 19:43
Ви напевне юрист мінімум державного рівня. Поділіться механізмом надання правової оцінки у даному випадку. Я не знаю такого правознавця, можливо це Ви.
Відповісти
 
 
+27 # user 15.08.2018, 19:28
Давно пора його відкликати. Тільки те і вміє що "роздувати" конфлікт між адміністрацією та районною радою. А перед виборами так і взагалі його не зупинити.
Відповісти
 
 
-23 # Гість 15.08.2018, 21:03
"Роздуванням" конфлікту ви називаєте доведення до громадськості правди. Ви будете стрверджувати, що адміністрація ефективно працює. Не смішіть людей, її керівних на бублічні заходи, які проводяться на відстані 500 м. від кабінету, не завжди хоче прийти, хоча перебуває на місці. Справді, відкликати там є кого, особливо тих, хто був у партії регіонів, а перед останніми виборами різко змінили свої погляди. Савонік хоча б розповідає про те, що можна було б зробити, при тих повноваженнях, які має держадміністрац ія. Але правда не подобається багатьом, які знайшли тепле місце біля владних повноважень.
Відповісти
 
 
+7 # Гіcть 15.08.2018, 22:49
Розкажи краще, що сам зробив, коли був головою РДА? Чи вже забув, що в області пас останніх і був бараном відпущення на всіх нарадах в Рибачка? Навіть заступників не зміг призначити, бездарно просидівши рік на посаді.
Відповісти
 
 
+21 # Гість 15.08.2018, 23:19
Звісно, В.В. вам тоді не прийшовся до душі, адже ви зрозуміли, що він не мовчатиме. Більшість персоналу адміністрації та "слуг народу" з райради лише "вставляли палки в колеса", навіть не думали спільний конструктивний діалог для вирішення нагальних проблем. Меншість займала позицію вичікування. Бездарно просидів рік? Та нинішній голова РДА вже три роки просто сидить на посаді і левову частку робочого часу витрачає на вирішення питань власного бізнесу, а не займається посадовими обовьязками. Це для вас новина? Ні не для вас, це новина для тих людей, хто просто не цікавиться цим аспектом.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 15.08.2018, 23:46
Овва! Нашому голові РДА правда не сподобалася. Ну що ж, що маємо, те маємо. Але, те, що думають наші пересічні громадяни є очевидним і їх очі та вуха не закрити. Та це напевне вам і не цікаво.
Відповісти
 
 
+19 # user 16.08.2018, 00:17
:lol:
Ніколи не був головою РДА.
І не буду. Тут ви помилились.
Відповісти
 
 
+14 # @Nina@ 16.08.2018, 10:22
Володимиру з такими виступами пора вже бронювати місце в Мичкала.
Відповісти
 
 
-9 # Гість 16.08.2018, 13:25
Nina, а звами все в порядку? Знову воду в ступі колотите. Вас заклинило на корівниках та роботі в Мичкала? Мабуть ні, просто з вашим кругозором та інтелектом біль нічого не залишаеться. Прийміть наші співчуття.
Відповісти
 
 
+50 # Гість 15.08.2018, 08:49
Людина стоїть в центрі селища, розмовляє по телефону, в цей момент нападає Атовець, без зайвих слів починає бити, то по вашому,Миколо, Шелігану треба було мовчки стояти, і получати, бо це ж Атовець б'є, йому можна.
Відповісти
 
 
-33 # Гість 15.08.2018, 16:38
Якби мою дружину хтось образив, я зробив би теж саме. Тільки підлий і слабкий чоловік може образити жінку. Може знайдеться сміливість у громадянина Ш. розповісти як він поступив?
Відповісти
 
 
+26 # user 15.08.2018, 19:31
А потім ще і звинувачує у всьому Шелігана.
Відповісти
 
 
-10 # Гість 15.08.2018, 13:54
https://youtu.be/S1J5zdn6VzY
Відповісти
 
 
-19 # Гість 15.08.2018, 20:08
Щось я давненько не бачив стільки переглядів та коментарів. Вже не посилає одна пані другу до корівника. Невже здоровий глузд поборов егоїстичну злобу, а окремі працівники РБК однодумці вгомонилися бо не побачили у атовців на Б[ЦЕНЗУРА] і зі зброєю. Хотілося б повірити. Та де там, збільшили образи на адресу Савоніка. Хто наступний? Уже всім цікаво, що буде в черговому номері нашого Вісника. Керманичко БК! Опублікуйте вже вашого горезвісного листа. Це ж не "Санта Барбара", стільки серій наро не витримає.
Відповісти
 
 
-12 # Гість 15.08.2018, 22:18
якби там не було приводу для критики, вона б вже давно його опублікувала і кожному образчику особисто ткнула б під ніс, взиваючи до совісті і моралі, як вона любить. а так на неї там компромат є, того й морозиться.
Відповісти
 
 
-8 # Гість 16.08.2018, 08:23
Напевне є, раз не опубліковуе листа. Зайняла позицію обливання брудом інших, цькування до протистояння та ненависті. Не потрібно було в гарячці писати того листа, ідучи на поводу в таких як вона, а тверезо подумати, запросити всіх зацікавлених до взаємного діалогу і прийти до компромісного та взаємного вірішення конфлікту. Беззаперечно, з цим варіантом погодилися б усі. Так ні, зробили з атовців якихось бандюг, пьяниць, порушників миру та спокою, ніби їх у нас тисячі і вони є реальною загрозою для громади. Таку б наполегливість, старання та рішучість проявляти в боротьбі з тими, хто майже відкрито підтримує агресора і його поплічників.
Відповісти
 
 
-9 # Гість 15.08.2018, 17:34
А чим же ж так образив, не дозволив далі красти?
Відповісти
 
 
-18 # Гість 15.08.2018, 22:42
А Шеліган провів своє розслідування, надав правову оцінку... і не дозволив красти (не один пересічний працівник хотів би мати такі повноваженнян). Знав, що краде, а чого мовчав, чого не поступив як законослухняний громадяни не звернувся до компетентних органів? Геройства не хватало. Та ні, бо героями окремі працівники РБК на чолі з директором стали лише після звільнення Л.Босик. Може їм ще й гукнути "Слава..." і нагородити медаллю "За боротьбу з корупцією"?
Відповісти
 
 
+17 # @Nina@ 16.08.2018, 10:15
Шеліган образив тим, що слідкував аби нічого лишнього не винесла звільнена з посади начальника гр.Босик.
Відповісти
 
 
-9 # Гість 16.08.2018, 11:16
Та скілки ж у Шелігана посад.? І слідство проводить, і слідкує за майном. Незамінний працівник виявляється є в нашому БК. І до чого те "слідкування" привело?
Відповісти
 
 
-27 # Гість 15.08.2018, 22:26
Виходить, що в РБК одні святі люди, не заплямовані ні чим, просто кристально чисті, не колектив, а взірець іншим колективам даного напрямку. А В.Савонік, Л.Босик, капелан з атовцями заважають їм нести в народ добро і красу. Хтось цей колектив обмежив в гарантованих правах. Якщо такі факти мають місце, чому ви не звертаєтеся до компетентних органів? А тому, що у вас немає ніяких обгрунтованих, задокументовани х підстав. Тому, що злоба взяла верх у вашій свідомості і це прикрашає вас, а більше того, заглиблює у прірву ненависті. Яку культуру в маси ви далі нестимете. Задумайтесь!
Відповісти
 
 
+2 # Гість 16.08.2018, 11:50
(Мат. 5:44-45): " А Я вам кажу:Любіть вор огів своїх,благ ословляйте тих,хто вас проклинає,творі ть добро тим,хто ненавидить вас,і моліться за тих,хто вас переслідує, щоб вам бути синами Отця вашого, що на небі,що наказує сходити сонцю Своєму над злими й над добрими,і дощ посилає на праведних і на неправедних"
Відповісти
 
 
+26 # Гість 16.08.2018, 09:08
То ж не РБК, зібрались, і розпалили конфлікт по-новому, для чого це було не ясно? Босик хотіла хоч якось відомстити, а тут навпаки прочитала про себе. Я думаю колектив РБК популяризував патріотизм, і з душею давав усі заходи, і завжди згадував про подвиги Атовців, і надалі буде нести українську пісню в народ,і дякувати справжнім Захисникам.
Відповісти
 
 
-18 # Гість 16.08.2018, 11:39
Знову Л.Босик. Навряд чи вона хотіла відомстити, після справи зі зловживанням. Їй, як колишньому керівникові і просто жінці мабуть хотілося простого спокою. Але побачивши її на заході з атовцями горезвісний колектив накинувся із новим завзяттям. Безумовно колектив РБК популяризував патріотизм, згадував хорошим словом атовців. А що ж сталося зараз? Чому над позитивною діяльністю колективу верх взала нерозсудність, глумлення, недалекоглядніс ть? Хто Вас так переорієнтував? Не Л.Босик, В.Савонік, атовці. Відповідь для всіх нас зрозуміла - ваш керівник. Звісно дякуйте і надалі Захисникам, цн дуже добра справа. Вже обіцяють дякувати Захисникам, не акцентують увагу на атовцях, як робили раніше, хоча після всього більшість атовців вашої дяки не потребують.
Відповісти
 
 
+23 # Гість 16.08.2018, 10:04
У верхах районної влади процвітає корупція. Не в одного "рильце в пушку". Чому ж іще "рука руку миє?"
Відповісти
 
 
+4 # Гість 16.08.2018, 10:43
АСТАНАВІТЄСЬ!!! !!! Людоньки! До чого докотилися!! Всі живемо в одному "селі" , всі чемно друг з другом здоровкаємось, а тут такий словесний по...с... Тихенько помоліться краще за того солдата, який дає нам всім шанс жити спокійно!! @peaceall
Відповісти
 
 
+9 # Гість 16.08.2018, 10:46
Взагалі лист мав би викласти Ю, якщо вже почав це все.
Є сумніви, що А оце все читає :D :D :D Особисто я б не читав би.
Але, думаю зможу передати ваше побажання
Відповісти
 
 
-3 # Гість 16.08.2018, 13:38
Великі сумніви, що А все це не читає. Такий згуртований колектив їй давно б все розповів. Зробіть хорошу саправу, передайте пані А наше побажання: нехай пані А ознайомить нас з листом, якщо Ю. не хоче. Але вона цього не зробить, бо велич і закоханість в себе не дасть.
Відповісти
 
 
+20 # Гість 16.08.2018, 12:33
За корупцію потрібно карати, а в даній ситуації кінець відомий - " ... і щуку кинули у річку". А щодо АТОвців : "Героя слава!"
Відповісти
 
 
+4 # Гість 17.08.2018, 13:38
https://www.facebook.com/suspilne.oko/videos/2156343257980810/
Відповісти
 
 
+11 # Гість 18.08.2018, 18:43
Ну і? Передивився листування на сторінці РБК у фейсбуці. Адекватні листи, повага до атовців, тільки прохання і так і не побачив якихось заборон :-?
Відповісти
 
 
-10 # Гіcть 19.08.2018, 22:24
Ну і передивився листування ФБ - дура була, дура й залишилася. Не треба було ні листи писати, ні на фейсбук викладати. Абзац.
Відповісти
 
 
+20 # Гість 19.08.2018, 19:18
Прочитав листування РБК до Юраха (розміщенне у фейсбуці) і хочу сказати що погроз та заборон атовцям там не наблюдається, а от прохання від колективу є.
Тому вважаю що колектив РБК на чолі з директором А... поступили правильно звернувшись до атовців в такій стриманій і культурній формі. Незрозуміло чому заступник голови районної ради та капелан "роздули із мухи слона" і зробили нікому не потрібний скандал І знову в черговий раз закрадується думка що вони своїм умом не живуть а напевне то Б,,, їм насичала. У багатьох думка про вас змінилася і не в кращу сторону.
Щодо колективу РБК хочу зауважити. якби там його не паплюжили працюють вони під керівництвом А належно. Напружте свої мозги люди і подумайте що не один районний захід без участі РБК не проходить. І відгуки про їх роботу серед населення хороші.
На мою думку заступник голови районної ради, зобовязаний, вибачитися перед директором РБК .
Відповісти
 
 
+13 # Гість 20.08.2018, 10:35
За свої слова потрібно відповідати. Такі речі в газеті не публікують. Є у тебе проблеми з директором твого КП - на звільнення тихо без такого бруду ще й у бік жінки. Якщо намолов, аби намолоти - вибачся. І вибачитись треба там, де й образив, у газеті. Так поступив би справжній чоловік, а він сховався й чекає, чим все закінчиться.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 20.08.2018, 10:25
Мене просили передати, щоб опублікували листи, передав. Сказали на вихідних, бо зараз багато роботи 23, 24 та 28 серпня на носі. І то правда, не всі ж без роботи сидять й гадості пишуть. Директор, звісно знає, що тут пишуть, але не читає, сказала їй і в газеті бруду достатньо було. Тому й розмістили листи на офіційній сторінці у ФБ, щоб перевести подальшу дискусію у цивілізоване поле. Тож, всі хто хоче цивілізовано аргументовано говорити, до ФБ. Хто хоче далі гівн.. кидатися залийшайтеся тут.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 99 гостей на сайті