Авторизація

Василь Яніцький: на вибори в команді Президента

( 1 Vote )

 26 жовтня нас чекають дострокові парламентські вибори. Це – одна із вимог Майдану, який півроку тому кардинально змінив і нашу політику, і наше життя загалом. У травні ми отримали нового президента, а нині гостро постало питання нового ефективного парламенту. Від того, яким він буде, без перебільшення, залежить доля країни.

Президентський «Блок Петра Порошенка» по 155-му округу висловив свою підтримку нашому земляку, голові Благодійного фонду «Наш край» і віце-президенту МГО «Рівненське земляцтво» Василю Яніцькому.

Василь Петрович на Поліссі і справді – людина відома й авторитетна. Його фонд ось уже чотири роки підтримує земляків, на практиці реалізовуючи «Теорію малих справ». А останнім часом Василь Яніцький активно допомагає землякам, які воюють в зоні АТО. Одразу після з’їзду ми взяли бліц-інтерв’ю у нашого земляка.

-   Василю Петровичу, два роки тому Ви йшли на вибори самовисуванцем і казали, що хочете самі відповідати за свої вчинки, а не захищати партійні бренди. Зараз Ви приєдналися до президентської команди. Чому?

-   По-перше, я і зараз кажу, що готовий відповідати за кожне своє слово і кожен свій вчинок і тут, перед людьми, і в парламенті. Я вдячний команді президента, яка висловила мені довіру, але всі свої дії і рішення я звірятиму передусім із виборцями. І звітуватиму в першу чергу перед ними.

З іншого боку – коли я два роки тому зустрічався з земляками, практично кожне друге питання було: «А хто вас підтримує? Яка Ваша команда?». І часто в розмовах проскакувала недовіра: «Один в полі не воїн». І я зрозумів, що громада в чомусь має сенс. Сам ти можеш зробити набагато менше, ніж за підтримки сильної команди. Тому зараз на це питання я чесно відповім: «Я в команді Президента».

-   А чим займалися цей час?

-   Тим, чим і завжди. Очолював «Євротек», займався юридичною практикою, а паралельно з цим – допомагав землякам, які до мене зверталися. Минулого року у Дібрівську ми упорядкувати меморіал воїнам-визволителям, у Зарічному відкрили спортивний клуб для інвалідів «Повір у себе», де тепер є професійний більярдний стіл, нині я активно допомагаю військкоматам зі спорядженням бійців, які їдуть в зону АТО. Четвертий рік поспіль існує премія «Інтелект» - і далі буде існувати, як і надалі я підтримуватиму здоровий спосіб життя і спортивні заходи. Хто звертається – шукаю можливості, щоб допомогти. А що менше з’являвся на шпальтах газет – так мені свого часу стільки було закидів, що я все роблю для піару, що я вирішив менше говорити про добрі справи, а більше робити.

-   На що сподіваєтеся йдучи в депутати?

-   Перш за все, я вдячний кожному із тих 17 тисяч, які у 2012 році проголосували за мене, які в мене повірили. Можливо, саме ця довіра і змушує мене знову «іти на ви», щоб виконати те, що я обіцяв два роки тому.

А на що сподіваюся? Сподіваюся, що Полісся нарешті змінилося і люди стали трішечки іншими – не байдужими, активнішими, більш патріотичними, хоча патріотизму поліщукам ніколи не бракувало. Що вони готові взяти на себе відповідальність за своє життя і підтримати того депутата, який буде по-справжньому перейматися проблемами простих людей. Адже не секрет, що за всю історію українського незалежного парламенту тут знайдеться лише один-два депутати, які лишили хоч якийсь слід у людській пам’яті. А решта що робили?

Я за попередню виборчу кампанію побував практично в кожному селі, спілкувався з людьми, бачив, як вони живуть, що їм болить. І пізніше не один раз навідувався в рідні краї, допомагаючи землякам. І для мене той факт, що люди зі своїми проблемами досі звертаються до мене – великий показник.

-   Які першочергові завдання Ви ставите перед собою в парламенті?

-   Перше питання, думаю, не лише для парламенту – досягти миру на сході. Зараз проголосовано закони, покликані перетворити хитке перемир’я, на хай із багатьма питаннями – але тривалий мир.  Якщо цього вдасться досягти – тисячі хлопців, які зараз захищають нашу державу, повернуться до своїх домівок. А тут може виникнути багато питань, адже досі багато хто з бійців не має статусу учасника бойових дій. Не всі документи оформлені відповідним чином. Як юрист, я планую серйозно зайнятися питанням захисту прав військовослужбовців, які нині воюють в зоні АТО. Сподіваюся отримати підтримку колег, щоб нарешті законодавчо врегулювати питання видобутку бурштину і вивести його з тіні, щоб мільйонні доходи йшли не в кишені окремих столичних чиновників, а на розвиток інфраструктури краю. Буду лобіювати інтереси краю, щоб знайти в бюджеті гроші і на дороги, і на медицину, і на підтримку сільгоспвиробника. Повірте, якщо зламати корупційні схеми, – а вони, завдяки розголосу і підтримці громадськості, потрохи ламаються – гроші знайдуться. Це – лише окремі моменти. А загалом, роботи вистачить усім. Зараз, на наших очах, народжується зовсім нова Україна, і нам треба зробити все, щоб наші діти могли б нею пишатися.

-   А якщо таки доведеться взяти зброю до рук?

-   Ховатися не буду. Якщо раптом буде загальний призов усього чоловічого населення на війну з ворогом, я готовий зі зброєю у руках боронити право українців і України на самостійне життя! У мене двоє синів, і я хочу, щоб вони жили в державі, якою могли б пишатися.

-   Ця виборча кампанія дуже коротка. Встигнете все зробити?

-   Мене більше хвилює те, що я встигну зробити після завершення кампанії. Справжня робота почнеться саме тоді. Для цього я і йду до парламенту. Мені імпонують слова Юрія Луценка, до речі, теж нашого земляка-рівненчанина, про те, що люди з команди Президента мають показати нову якість політики: відкритої, чесної і професійної. І я і тоді казав, і зараз повторю, що готовий скласти свій депутатський мандат, якщо не виправдаю сподівання земляків.

-   Успіхів Вам.

-   Слава Україні!

 

Наталка ПОЗНЯК -ХОМЕНКО

 

Коментарі   

 
-12 # Гість 18.09.2014, 17:13
Щиро радію тому факту, що по нашому 155-му виборчому округу команда Президента представлена справді гідним і достойним кандидатом у Народні депутати України, таким як Василь Яніцький!!!
Відповісти
 
 
+9 # Гість 25.09.2014, 10:37
Нарешті маємо гідного кандидата - Миколу Ляховича.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Ляхович_Микола_Петрович
Відповісти
 
 
0 # Гість 25.09.2014, 12:17
Хтось щось розуміє?:

Свобода підтримує штунду Мялика,
штунди підтримують Батьківщину Юлі,
Юля підтримує "народника" Мелещука,
"народник" Березюк підтримує голову Солом'янського "Фронт Змін" - Яніцького,
ФронтЗмін Яценюка підтримує націоналіста Ляховича,
націоналістична Свобода - повертаємось на початок...
Відповісти
 
 
+23 # Гість 25.09.2014, 15:46
Да запутано. А штунда Мялик іде за гроші будівельного бізнесу сімї Януковича, а ті регіонали в свою чергу підтримують Берташа, о закрутило!
Відповісти
 
 
+18 # Гість 25.09.2014, 20:50
Що не ясно?В мутній воді легше народ дурити!
Відповісти
 
 
+21 # Гість 26.09.2014, 08:48
Мялика підтримує Віктор Федорович Янукович,звідки питається в нього таке бабло при його інтелекті?
Відповісти
 
 
-15 # Гість 18.09.2014, 17:19
Яніцький - the best!!! Закликаю всіх виборців нашого округу підтримати цього кандидата.
Відповісти
 
 
-18 # Гість 18.09.2014, 17:22
На рахунок Василя Яніцького: усі ті, хто стверджує, що є патріотом України, просто зобов’язані підтримати людину, яка усім своїм життям і вчинками є тому найкращим доказом. Іншого такого кандидата в 155 окрузі немає.
Відповісти
 
 
+52 # Siegfried 18.09.2014, 18:04
Так шкода що виборча кампанія триватиме не довго. Потрібно щоб такі кампанії оголошувалися за рік до виборів. Тоді кандидати більше "спонсорували б" лікарні, школи, бібліОтеки, дитсадки, перекривали б протікаючі дахи у одиноких і в інвалідів. Дороги хоча б по 100 метрів ремонтували б. (Я так думаю).
Відповісти
 
 
-20 # Гість 18.09.2014, 18:38
Вже був депутатом...хто що чув про нього? розкажіть буль ласка...
Відповісти
 
 
-10 # Гість 19.09.2014, 10:36
Він не був депутатом - це чудова молода і порядна людина яка не на словах допомагає своєму краю, на його рахунку чимало добрих справ. Буквально вчора завдяки його особистому втручанню , як юриста, були звільнені наші хлопці один з них з Любахів, яких незаконно назвали дезертирами
Відповісти
 
 
+12 # Гість 19.09.2014, 09:33
Всьо тє же ліца!
Практика показує, що тим хто прагне влади потрібно давати її в останню чергу...
Відповісти
 
 
-3 # Гість 19.09.2014, 16:19
Саме тут, шановний госте, приклад не "Тєх же лиц", а нових. От про берташа це пишіть як побачите його в бюлетні, чи про сороку. От вони з тієї когорти.
Відповісти
 
 
-18 # Гість 19.09.2014, 10:01
Претензій до команди, яка піде на вибори під штандартом президента, чимало – і наявність осіб, пов’язаних з колишньою владою, і вплив родинних зв’язків на формування списків.... Проте, дякувати Богові, є й нові обличчя в лавах партії "Блок Петра Порошенка", такі, як от Василь Яніцький. Особисто я голосуватиму за цю людину, бо хочу змін на краще, бо хочу, щоб до управління державою нарешті прийшли ПОРЯДНІ люди.
Відповісти
 
 
-15 # Гість 19.09.2014, 10:02
Що свідчить на користь Яніцького, то це той факт, що він не йде до ВР у закритому списку, який 100% гарантує проходження. Віе йде, як і раніше, дивлячись в очі кожному своєму виборцю, а отже бере на себе величезну відповідальніст ь у такий нелегкий для країни час. По доброму заздрю сміливості цього кандидата. Вірю, що йому вистачить мудрості, працелюбності та життєвого досвіду, аби покращити життя поліщуків. І наостанок: в країні війна, ворог – на Сході, а нам в тилу треба демонструвати єдність. Хоча б заради того, щоб не пустити до Ради "фарбованих лисів". Думаю, здогадуєтесь кого маю на увазі...
Відповісти
 
 
-2 # Гість 19.09.2014, 10:03
Читаю різні коментарі, думки і потихеньку офігеваю. Чи всі пам'ятають заради чого починався Майдан? Заради руйнування неефективної системи і перезавантаженн я країни. То чим вам Яніцький не підходить - чесний політик та порядний бізнесмен???!!! Може Берташа хочете, чи Сороку? Мало вони пограбували область???
Відповісти
 
 
-86 # Siegfried 19.09.2014, 11:11
А я би просував Вакуліча. Наш земляк, не популіст, добрий господарник, мудра людина, має досвід управління, не кидає слів на вітер...
Відповісти
 
 
+74 # Гість 19.09.2014, 16:25
І я б його просунув... Ребрами по сходах...
Відповісти
 
 
+5 # Гість 21.09.2014, 13:48
Здоров брате німец,як діла? Ну ти браточку і провокатор!Моло дєц!
Відповісти
 
 
-11 # Siegfried 22.09.2014, 11:02
Справи у мене рухаються, не стою на місці. Іноді рухаюсь не туди, розвертаюсь і шукаю вихід.
Не нудьгую. Он на веселій ноті кинув пропозицію. Думав що будуть коментувати. А в людей забракло слів.
Чесно, я не знайомий з Вакулічем близько, і до його справ, коли він був в районі в різних ланках влади, мені було всеодно. Не цікаво. Я собі навчався, працював, жив і продовжую жити в СВОЄМУ світі. Поїв - можна і поспать. Поспав - можна і поїсти. В перерві між цими діями - потролив на Поліссянєт.
Відповісти
 
 
+6 # Siegfried 21.09.2014, 22:55
Щось лише анлайки з приводу ПРОСУНУТИ ВАКУЛІЧА В ДЕПУТАТИ. (на даний час аж 48 мінусів-анлайкі в. це рекорд. Не надіявся я на таку активність. Невже стільки людей оце прочитали?) І лише два коментарі. Але й на тому ДЯКУЮ.
Відповісти
 
 
-12 # Гість 19.09.2014, 11:16
В коментах позитивно оцінюють п.Яніцького. Якщо це не група підтримки, то добре. Але зараз прокинуться конкуренти і почнуть поливати п. Яніцького чим попало, до чого він повинен бути готовим. На всяк випадок рекомендую йому прочитати оповідання Марка Твена "Як мене вибирали в губернатори".
Відповісти
 
 
-27 # SoloUkraine 19.09.2014, 15:27
В. Яніцкий дійсно не погана людина - і дуже простий (понти відсутні))))))))
А конкуренти вже прокидаються і далі чим ближче до виборів буде дві війни - одна на Сході інша за депутатське крісло!!!
Відповісти
 
 
+16 # Гість 19.09.2014, 15:59
Яніцького підтрумують всі, навіть колишні високопосадовці значить шанси в нього великіб кажуть керівником його штабу Березюк став із старими методами зупугать пообещать купить і т.д. як вчила партія регіаналів а ви кажете чесний політик - чесні з нечесними не дружать
Відповісти
 
 
-14 # Гість 21.09.2014, 11:50
Як Березюк може бути начальником виборчого штабу кандидата, коли кандидат іще навіть не зареєстрований ЦВК в установленому порядку. Для чого ото пустослів непідтверджений кидати...
Оцей коментар і є прикладом отієї ще брудної гри регіоналів і їх сателітів
Відповісти
 
 
-20 # Гість 21.09.2014, 13:50
А ти все успокоїтися не можеш!
Відповісти
 
 
-23 # Гість 20.09.2014, 18:32
Те що перемога за Яніцьким я не сумніваюсь. Гідних конкурентів йому немає, перемога і в тих виборах була б за ним, якби не адмінресурс і робота "регіоналів". Майже кожні вибори працюю у виборчій комісії і бачу настрої людей з якими вони приходять і за кого мали б віддавати голоси. і за кого доводиться. Наших людей з "далекого Полісся" і таких сіл як моє легко ввести в оману. Та Яніцький не з таких. Я спочатку всім людям казав, от побачите, що фонд його зникне одразу ж після виборів. І помилився на щастя. Фонд залишився - добрі справи продовжуються. Тепер буду закликати знайомих голосувати за Яніцького. Правильно підмітили в інтервю, читав і в газеті і на сайті. що люди змінилися. І я також! 70-80 відсотків голосів Сороки це тепер голоси Яніцького.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 21.09.2014, 12:53
Ну да регіанали і продажні народники і зроблять ці 70-80 % для Яницького,вони "проФФесіанали" знають як результат для Сороки робити,а як же Берташ господа,вернеть ся він вам вспомнить "Яницького". Не вірте цим народникам,прод али пАпередників,пр одадуть і вас. В Криму продажних військових на керівні посади на ставлять,так і Яницькиі "колишніх" використають,по матросять і бросять.
Відповісти
 
 
+11 # Гість 26.09.2014, 11:21
Березюк в його команді-ложка дьогтю. на мою думку це спричинить фіаско Яніцького на Володимиреччині . нажаль:(. і це думка багатьох. Одна авторитетна для мене жіночка висловила це припущення-я повністю згоден з нею.Хто ще згоден-ставте "клас"-хай читають у його штабі і роблять висновки.
Відповісти
 
 
+29 # Masha 21.09.2014, 08:37
Тільки навіщо в свою команду він "підбирає" колишніх регіоналів і членів народної партії? Бо "проффесіонали" ? Шановний кандидате, не розмінюйтесь на дрібниці, боріться за очищення влади.
Відповісти
 
 
-26 # Гість 21.09.2014, 11:46
А Ви, шановна Маша, достеменно знаєте команду Яніцького? Він іще ж і кандидатом не зареєстрований (http://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2014/WP033?PT001F01=910&pf7331=155). Назвіть хоч когось із його команди кого Ви знаєте із числа колишніх регіоналів і народної партії.
Відповісти
 
 
+27 # Гість 22.09.2014, 10:34
Пан Яніцький сам заявляє, що йде на вибори, буде балотуватися по 155 округу.
Відповісти
 
 
0 # Гість 22.09.2014, 20:09
Що ти заладив:виборчи й штаб не створений. Яніцький ще на Дні незалежності із Березою та Герасимом зажигав. Він з тих,хто із бісом договір підпише,щоб в депутати взяв. :-)
Відповісти
 
 
+3 # Гість 21.09.2014, 09:43
краще вже василь яніцький!!чула, що іде на вибори Мялик з Воронок!!!
Відповісти
 
 
+23 # xosяin 22.09.2014, 10:04
Точно, іде, під лоббі губернатора
Відповісти
 
 
-4 # Гість 22.09.2014, 10:39
Губернатора колишнього чи нинішного?
Відповісти
 
 
+23 # Гість 22.09.2014, 13:23
Як можна свободівця називати москальським словом "губернатор" :lol: - пишіть очільник області, до речі очільник району теж лобіює - гроші любить.
Відповісти
 
 
+16 # Гість 21.09.2014, 15:37
Завжди в бочці меду є ложка дьогтю - Березюк
Відповісти
 
 
-27 # SoloUkraine 22.09.2014, 09:17
"....Варто зміцнювати державу та її обороноздатніст ь, яка руйнувалася корупцією. Саме з корупції розпочалася торгівля посадами та званнями, після цього сталися відкриті зради. Все це було закладено в системі, і фахівці про це відверто кричали, однак ніхто до них не прислухався, адже було взято чіткий курс — зруйнувати Українську державу як незалежну....." - слова В.Яніцкого.
Не можу зрозуміти, як можна про таке говорити і паралельно працювати з людиною яка перебігла від Партії Регіонів до Порошенка???З людиною яка в 2012 році палки в колеса ставила на виборах, по організаціях боялись навіть щоб календар Яніцкого десь засвітився (а календарі були дуже красиві) бо приказали щоб їх і сліду ніде не було...Для таких людей вибори це нажива і плювати вони хотіли на результат (хоча ні!!!адже від результату залежить розмір премії).
Нічого не змінюється!
Василь Петрович, щиро бажаю Вам успіху !!!
Відповісти
 
 
+10 # Гість 26.09.2014, 08:52
І лизнула і куснула. (ЦЕНЗУРА)!
Відповісти
 
 
+25 # Гість 22.09.2014, 11:49
Цікаво,а що про все це думає наш шановний Депутат,а то десь пропав,хочеться почути думку обізнаної,грамо тної, всезнаючої і т.д. людини.
Відповісти
 
 
+32 # Гість 23.09.2014, 08:14
він не думає він готується зайняти должность замість Савоніка там він свою "активність" "депутатську" і покаже не в коментах а на ділі а коменти буде писати його вірна соратниця з группи поддєржки "soloвушкаUкраї ни"
Відповісти
 
 
-16 # Депутат 23.09.2014, 10:38
Для зацікавленого Гостя відповідаю:

Думаю, що пан Яніцький переможе! І ось чому: якщо умовно поділити всіх кандидатів на самовисуванців і тих, кого підтримує партія, то з числа перших "розкручених самостійно" відомих нема, а з числа "партійних", на мою думку, перемогу отримає той, партія якого буде лідером, в даному випадку безаперечний лідер "Блок Петра Порошенка". Це перше.

Думаю, якби пан Яніцький був в команді президентана виборах Президента України в травні 2014 року, то своїм аворитетом пан Яніцький зміг би позитивно вплинути на низький результат в 30-40% в Зарічненському, Дубровицькому і Рокитнівському районах , коли в Україні майже 55% "За"! Це вже друге.

І останнє: "революція гідності" пройшла, але гідності, нажаль, в нас не прибавилось. Скільки ще ми будемо купуватися на "благодійність" , що нам пропонують майбутні депутати. Час вже брати ініціативу нам поліщукам в свої руки:
Давайте запропонуємо всім кандидатам в депутати оформити документально плани (проекти) районого чи міжрайонного масштабу, які здатні змінити життя поліщуків на краще, а саме:
- будівництво доріг,
- залучення інвевстицій для створення нових робочих місць (в т.ч. і туристичного бізнесу),
- наповнення місцевого бюджету,
- законна розробка надр (і не тільки бурштину, а й базальту, торфу, міді), якими так багата полісська земля,
- використання великого потенціалу Рівгненської АЕС в плані енергоресурсів,
- використання десятків тисяч пустуючих гектарів родючої землі,
- переробка і продаж лісопродукціі, в т,ч.дарів лісу (грибів, ягід, лікарських рослин)
- ваші пропозиції...

Це ті проекти, реалізуваши бодай пару з них, можна підняти рівень нашого життя. Бо проїданням благодійної допомоги цього ніколи не зробиш. Нехай кожен кандадат візьме на себе зобовязання за 5 років депутатства реалізувати один-два проекти районного значення і це було б дійсно сміливо!

Слабо, панове кандидати?
Відповісти
 
 
+36 # Надія 23.09.2014, 10:48
А пан Депутат вже втілив в життя програми сільського чи селищного масштабу?Зобов* язання всі беруть 8)
Відповісти
 
 
-33 # Депутат 23.09.2014, 11:00
Так. Дещо вдалося в житті зробити. На нашому підприємстві працюють більше 20 працівників, які офіційно зареєстровані, мають повний соціальний пакет і вчасно отримують заробітну плату. Ми надаємо необхідні послуги для місцевого населення, сплачуємо податки в місцевий бюджет і чесно дивимось людям в очі.
Відповісти
 
 
+36 # Надія 23.09.2014, 11:28
Справді всі податки сплачуєте? А не роздроблене Ваше підприємство на енну кількість підприємців? :P
Відповісти
 
 
+36 # Гість 23.09.2014, 11:37
Які податки? Він на єдиному податку, працівники оформлені приватними підприємцями щоб не реєструвати найманих, а зарплата в конверті щоб обійти податкове законодавство. На сайті цього підприємства інформація про ліцензії і сертифікати - "тимчасово відсутня"
Відповісти
 
 
-29 # Депутат 23.09.2014, 12:53
Так, на єдиному податку. Але приватними підприємцями працюють не чужі люди (як інших підприємствах) а дві сім"ї - це не підставні особи. А що підприємцем бути заборонено? А ви пробували порахувати податки підприємця? Заробітна плата не мінімальна, 1500 грн * (15% ПДФО + 33 % ЄСВ + 2% Фонди) = 750 грн * 20 працівиків = 15 тис.грн. А є ще Єдиний податок, світло, камунальні послуги, постійні витрати іт.д. Додайте 30-40 тис.грн. самої зарплати і скажіть, що це мало?
Будь ласка наведіть приклад вашого вкладу в бюджет району і виплат заробітної плати працівникам. Якщо такого нема, то напишіть на прикладі тих, хто миє бурштин.
Відповісти
 
 
+33 # Гість 23.09.2014, 13:04
З зарплати будь-якого працівника бюджетної сфери вираховують податків більше, а світло компослуги постійні витрати тут до чого? А де наймані працівники? правильно - зараховані як п/п щоб уникнути сплати соціальних внесків, а звідси - зарплата в конвертах, а звідси і тіньова економіка . І не требе власний бізнес подавати як соціальний проект, для громади що? за яку так вболіваєте? хоч би лавочку поставив.
Відповісти
 
 
-28 # Депутат 23.09.2014, 13:14
Та ні, ви помиляєтесь. Підприємець ТАК САМО платять ЄСВ як і працівник + Єдиний податок, зателефонуйте в Пенсійний фонд чи податкову і дізнайтесь, чи платять ЄСВ підприємці і не пишіть неправду. Скажіть яка має бути зарплата в конверті, якщо працівник офіційно отримує 1500 грн?
Відповісти
 
 
-28 # Депутат 23.09.2014, 13:20
Напишіть, будь-ласка. як ви бачите соціальний проект? На мою думку це саме клопітка праця над створенням робочих місць. Так живе весь цивілізований світ, хто має роботу, той має достаток. Це тільки в нас, хто безробітний (офіційно), той живе краще того, хто кожного дня нас лікує, учить, обслуговує і т.д. :sad:
Відповісти
 
 
-27 # Депутат 23.09.2014, 14:03
Шановний гість, вникніть, якщо бажаєте в бухгалтерію бюджетної установи і зрозумієте, що підприємці платять більше, ніж праціники. Є таке поняття "нарахування" і "відрахування", то працівники платять лише відрахування, а нарахування (значно більша частина) оплачується працедавцем (державою або підприємцем) а не працівником.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 23.09.2014, 13:07
Пардон, а причому тут сімї? що найманими працівниками не може бути тато і мама? У голови РДА тоже мама!
Відповісти
 
 
-31 # Депутат 23.09.2014, 14:48
Притом, що це сімейний бізнес, а не державний. Якщо працівник - найманий, то і працює, як "наємнік", а тут підприємець - він же власник, він же керівник. А що заборонено в сім'ї два підприємці? А два лікаря, а два вчителя?
Відповісти
 
 
+38 # Надія 23.09.2014, 13:23
Шановний депутате,подроб или Ви своє підприємство не для того,що це не заборонено,а для того щоб не платити ПДВ,податок на прибуток і т.д.І дійсно не плутайте котлети з мухами
Відповісти
 
 
-32 # Депутат 23.09.2014, 14:00
Та ні, шановна Знайома, котлети і мухи я відрізняю. Тому що я на 3 групі, що дозволяє мати до 20 найманих і до 3 млн.грн. дохід, не сплачуючи ПДВ і Податок на прибуток. Якби в мене були такі доходи, то я радий був би платити і ПДВ та ін. Але, як показує практика, люди, що перебувають на загальній системі платять ЩЕ МЕНШЕ, показуючи всілякі витрати і ще й отримують відшкодування ПДВ з бюджету (іншими словами грабують бюджет). Мені, як податківцю зі стежем відомі випадки, коли підприємство з оборотом 400 тис.грн. за місяць сплачувало аж 200 грн ПДВ і 0 (нуль) грн податку на прибуток.
Відповісти
 
 
-26 # Депутат 23.09.2014, 12:59
Якщо інформація про ліцензії чи сертифікати "тимчасово відсутня", то це не означає, що підприємство здійснює неліцензійні види діяльності. Ми ж не горілкою торгуєм чи коштовним камінням. Ті види діяльності, що ми здійснюємо, не підлягають додатковому ліцензуванню, достатньо державної реєстрації
Відповісти
 
 
+15 # Надія 23.09.2014, 14:24
Все робиться для людей і за людей!!!! Можете йти головою адміністрації.Е кзамен здали. :lol:
Відповісти
 
 
-32 # Депутат 23.09.2014, 14:27
Я за те, щоб робити з людьми і для людей, тільки разом :-)
Відповісти
 
 
+32 # Надія 23.09.2014, 14:29
Так і пояснюєте нй маним працівникам: або я тебе оформляю підприємцем і ти отримуєш 1500грн, або найманим-отриму єш 1200грн(за мінусом податків).Звича йно молоді вибирають підприємця.І вам плюс :eek:
Відповісти
 
 
+31 # Гість 23.09.2014, 14:42
і плюс в конверті :roll:
Відповісти
 
 
-29 # Депутат 23.09.2014, 14:43
Та ні, такого нема і не буде. Молодь проходить 2-3 місяці стажування, після чого оформляється належним чином. Так просто підприємців ніхто не реєструє. Крім усього в підпиємців є всілякі перевірки, печатки, рахунки, карточки, звіти. Це все займає час і гроші. Ми раді бачити нових молодих людей і завжди чекаємо нового випуску ВУЗів з надією, що з'явиться новий спеціаліст. Повірте, ідей багато, немає відповідних спеціалістів, наприклад - ІТ-спеціалістів .
Відповісти
 
 
+14 # Гість 23.09.2014, 12:19
От-от... Вірно підмічено і підловлено на слові
Відповісти
 
 
+6 # Гість 26.09.2014, 11:27
жоден бізнес не виросте чесно. чи не так?? ;-) :roll:
Відповісти
 
 
+33 # Гість 23.09.2014, 21:47
Прикольно, депутат дає настанови депутату. :P
Ти сам зроби для громади селища хоч елементарне, постав камеру на стовбі і направ її на площу: бачу і недурний, і гроші маєш, і техніка під рукою.
А таке слабо :oops:
Відповісти
 
 
-19 # Депутат 24.09.2014, 17:57
Камера стоїть, знімає і вдень і вночі вул.Поштову аж до Рікоса, міліції те відео не потрібно, якщо тобі потрібно - приходь, дам, побачиш, як "літають" на мотоциклах.

Ви зрозумійте просту річ: доки не буде верховенства права, за виконанням законів будуть слідкувати, а не "заробляти", то ні камери, ні депутати, ні хороші європейські закони НЕ БУДУТЬ ДІЯТИ.
Відповісти
 
 
+25 # Гість 25.09.2014, 09:47
Так реалізуйте ж свої депутатські повноваження надані законом і повідомте в установленому порядку міліцію. Хоч особистим депутатським зверненням, хоч запитом... А ви і цього не зробили.
Відповісти
 
 
-17 # Гість 25.09.2014, 11:44
Або ти не цій державі живеш або в льоху сидиш. Міліція кожного дня бачить що бурштин риють і нічого не робить а то мотоцикліст на відео зацікавить. Тобіж чоловік пише - закони не діють!
Відповісти
 
 
+20 # Гість 25.09.2014, 14:33
Та камера, яка аж-ж-ж до Рікоса, це для охорони власного магазину, а для людей вона мала стояти мінімум на школі, а відео на сайті, (здається в когось були такі ідеї, да память коротка) :zzz
Відповісти
 
 
+3 # Гість 26.09.2014, 11:32
в Україні нині таааке робиться!!!! От якби пристрелив хто Їдного мотоцикліста ввечері.....слу чайной-шальной. ..... ото й стихли б..... А далі- їдного нечесного мєнта....суддю. ..прокурора.... ...ЛЮСТРАЦІЯ ФОРЕВВЕР!!!!!!! !!
Відповісти
 
 
+36 # Гість 24.09.2014, 08:55
Що у вас не відбереш пане Дупутат, то це те що ви справно вмієте кнопки на компі нажимити.Підозр юю що ви також ловко можете плюнути в борщ сусідові за столом, так щоб той не побачив.Яскрави й приклад - коментар про Яніцького.З такими якостями нам люди теж потрібні,а тому запрошую вас до співпраці на сайті,хай бачать люди ваше справжнє обличчя. І ще одне, не знаю як ви платите податки,але сума на яку ви реалізували товарів бюджетним організаціям у мене є.Офігеть можна! Талант скупити товари, накрутити ціну і продати їх бюджетникам у вас є.От і прикладіть свої таланти до проекту будівництва доріг який здатний змінити життя поліщуків на краще, до речі даний проект запропонований вами в переліку першим,а це як я розумію у вас головне, ви ж у нас не якийсь там кандидат.ВИ Д Е П У Т А Т! Вперед друже!!!
Відповісти
 
 
+33 # Надія 24.09.2014, 10:22
Ох і розгвинтили депутата! Молодці!.А він всерівно буде доказувати,що справно платить податки на благо народу,а ло кінця напише,що платить більше навіть ніж треба і не почервоніє. :oops:
Відповісти
 
 
+26 # Гість 24.09.2014, 10:38
Знайома! Ми з тобою! Мочи аспіда!
Відповісти
 
 
-23 # Депутат 24.09.2014, 12:47
Сума реалізованих товарів, це ще не дохід. Накрутка на ІТ-техніці НАЙНИЖЧА з усіх товарів (продуктів, будівельних матеріалів, промислових і т.д.), так що не "офігівайте", бо нема підстави.

Щодо Яницького, то вам ніяк не вгодиш: якщо писати хороше, то напишете "купив", якщо не хороше, значить "плюнув в борщ", тому пишу, те, що думаю.

А думаю, що Ваше завдання розпалювати конфлікти, вносити смуту, дизбаланс, тобто все негативне. Вважаю ваші слова провокацією, а вас провокатором.
Відповісти
 
 
-30 # Гість 24.09.2014, 13:26
Пане Депутате не вгодите Ви їм ніколи це таке шобло що якби хто й святий зійшов з неба то обгадилиб. Не дивно ж і Сина Божого в свій час люди розіпяли. Якщо редакція сайту допускає невідомим тролити відомих людей значить їй це і вигідно.
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 24.09.2014, 13:56
Агій, пане Троль! Не трольте хоч редакцію, а то забанить вас і не буде вам де тролити :)
А відомі люди хай не підставляються. Самі бачите -- у Яніцького більше позитивних коментарів, аніж негативних, тобто в цілому народну люстрацію він пройшов. А решта -- хто не без гріха?
Стосовно Депутата: людина агрументовано веде діалог, хоча б за це його поважайте. А щодо його бізнесу, то спробуйте самі створити таке підприємство, отоді самі й навчитеся теж легально зменшувати податковий прес. Щоб там не жванділи верховні керовніки, насправді працювати в нашій державі підприємствам малого бізнесу дуже важко, і закономірно, що вони шукають легальні шляхи зменшення оподаткування. Бо якщо загальна сума відрахувань до бюджетів усіх рівнів перевищує 35 відсотків (здається, саме стільки, трохи підзабув економіку підприємства), то це називається податковий прес, а якщо менше -- податковий домкрат. Але про таке тільки мріяти можна...
Відповісти
 
 
+32 # Гість 24.09.2014, 13:58
То коли депутат&активіс т "тролив" Остапенка в отметстку за те що той не дав йому магазинчик в колегіумі відкрити то це нормально було а тут його вже богохульно з Сином Божом порівнюєте (так і до культа лічності скоро) А взагалі то дійсно коменти якісь сплош і рядом негативні і його ж в тому теж немала заслуга. А ось недавно була хороша стаття як медики зібрали допомогу і відвезли нашим хлопцям на полігон - і жодного коментаря і переглядів менше. Любить в нас народ все таки чорнуху а не позитив - пора виздоровлювати панове!!!
Відповісти
 
 
-5 # Депутат 24.09.2014, 15:51
Це вам Остапенко таке сказав, що я планував магазин в колегіумі відкрити, чи сам придумав?
Відповісти
 
 
+30 # Гість 24.09.2014, 13:20
Даремно ви так на "депутата" він якраз добре усвоїв співпрацю з владою через бюджетні закупівлі за державні кошти закуплюються за завищеними (до 30%) цінами оргтехніка і канцтовари і послуги - і всім добре підприємство росте,гроші переплачуються (дрібниці це ж бюджетні а не свої). А свій проект він реалізує як змінить нинішнього голову, збільшить закупівлі через своє підприємство і буде чесно не кліпаючи дивитись людям в очі.
Відповісти
 
 
-22 # Депутат 24.09.2014, 16:36
Пане Хозяїне, а це як називається? Наклеп. В рядянські часи садили на 2 роки.

У нас на підприємстві не існує ціни для фізичних чи юридичних осіб, ціна ОДНА, а якби було б на хоч 15%, то ми не витримали б конкуренцію. В бюджетних установах є абсолютно вільний вибір де, скільки, і у кого купувати. Підприємство існує вже 12 років, але при владі я не був. А депутат я не від провладної партії чи сателіту, а від опозиційної, що теж негативно впливало на бізнес в попередні роки. Більше того з попереднім, як і сьогоднішнім головою спілкувався декілька разів, і то не по роботі. А успіхом я завдячую всьому колективу, це молоді, перпективні люди, які працюють і розвиваються.

І ще скажу, не раз озвучував цю думку: надавати перевагу місцевим підприємствам і підприємцям закуповування в них товарів, робіт і послуг бюджетними організаціями, тому що це платники місцевих податків і роботодавці місцевим мешканцям.
Відповісти
 
 
+21 # Гість 24.09.2014, 16:51
шановний депутат який ти ... "опозиційний депутат" :lol: навіщо ти сам на себе наклепи зводиш. Ти просто примазався вчасно... :-* І накінець, опозиційні депутати в свою фракцію дружбанів-регіо налів не беруть :eek:
Відповісти
 
 
-10 # Депутат 24.09.2014, 17:30
Якщо у вас є компромат, то пишіть, а якщо ні - то чим "регіонал" від "не регіонала" відрізняється?

Ніяких ярликів "регіонал" я не визнаю. Хороші люди є в різних партіях, і навпаки. Людина може бути в "народній" чи "зеленій" партії, але давайте будемо оцінювати людей по справах, а не по партіях.
Відповісти
 
 
-10 # Депутат 24.09.2014, 17:50
В перший рік моєї депутатської діяльності я розробив більше 10-ти проектів рішень районної ради, більшість з яких не пройшла "рішення президії", список членів президії має бути на сайті райради. Лише одне рішення дійшло до голосування "Про заборону продажу алкогольних напоїв в нічний час", яке ніхто по цей час і не збирався виконувати. Погодтеся: важко працювати, коли результат дорівнює 0.
Відповісти
 
 
+13 # Гість 24.09.2014, 17:59
Долой таку президию, предлагаю членам президиума алкогольних напиткив не продавать и днем и ночью!!! :D :D :D :D
Відповісти
 
 
+16 # Гість 25.09.2014, 11:10
Тим то й відрізняються "регіонали і народників" від нормальних людей, бо вони спочатку твої рішення на призидії і сесії блокують, а коли притиснуло, і власть помінялась, то лізут до тебе у фракцію і ти їх приймаєш - то нарікай на себе :-x при таких підходах "0" залишеться єдиною стабільною цифрою :cry:
Відповісти
 
 
+11 # Гість 25.09.2014, 17:40
А другий рік твоєї діяльності, третій.. ну-ну слухаємо уважно...
Відповісти
 
 
-8 # Гість 26.09.2014, 13:55
Чого до нього вичпився заита ще у Вакуліча і Лебедяка вониж обасні депутати що зробили? ДА НЕХЕРА незробив і не зробить поки влада бездарі врв і ворюг!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 29.09.2014, 09:25
Зараз у Вакуліча пенсія до 7000 тис. і 13000 тис. зарплата на атомні - поготьтесь у людини талант, а ви кажете бездарний.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 26.09.2014, 11:38
;-) ;-) в часи кампанії Янека це називалось"бути в правильній партії" :-? 8) Щось змінилось????? 8)
Відповісти
 
 
+16 # Гість 25.09.2014, 17:56
Про який вільний вибір для бюджетних установ тут йдеться? Чи то давно таке було, що бюджетні установи получали "по шапці" через те, що купували техніку, заправляли картріджи у підприємстві, що біля "Юлії"? А було таке, було... А про конкуренцію яку тут ідеться, коли в районі ви стали монополістом? Ви і витримали конкуренцію, фактично знищивши її. (напр. в тому числі і біля "Юлії"). І ціна на техніку висока, нема що казати... А про яку минулу опозиційну позицію тут ідеться? Хіба в районній раді немає вашої фракції в тому числі і з колишніх провладних депутатів?
Відповісти
 
 
-13 # Гість 26.09.2014, 11:35
чого в людину вчепились????? знов по правилу"хто працює-того й бють????"заздро щі?гріх! а жовч колір обличчя портить!
Відповісти
 
 
+18 # Masha 22.09.2014, 19:49
Процес розпочався... Президент звільняє голів райдержадмініст рацій. Почав з Сарн http://www.president.gov.ua/documents/18107.html. Хто наступний?
Відповісти
 
 
+24 # Гість 23.09.2014, 08:13
Депутат готується стати головою РДА йому нема коли, а тут ще яніцького треба в депутати оформляти.
Відповісти
 
 
-26 # Гість 23.09.2014, 20:19
хай би вже став!!!ви знаєте зараз голові адміністрації зупинити бурштиновидобув ання помпами.і я думаю люди на нього зовсім по іншому будуть дивитися і ставитись!!!пов ірте мені!!!7
Відповісти
 
 
+8 # Гість 24.09.2014, 10:51
Люди невже ви не можете зрозуміти елементарного, бурштин кришує Київ, а Савонік в тій справі саме низьке звено, ну що він може зробити???
ну стане депутат головою рда ну що зміниться?
поки не будуть приняті закони зверху нічого не поміняється. не ті в нас люди.
Відповісти
 
 
+33 # Гість 23.09.2014, 18:13
Пане Деп.!!! Вибачте мене.Я тільки запитав вчора що Ви про все це думаєте і де ви пропали.Тепер я Вашу думку знаю і бачу що Ви не пропали.Але тут таке почалося....!Ви просто не встигали відписуватися.Т аке віддчуття що Вам кришку зірвало,або дах поїхав, але нам було весело. До нових зустрічей пане полатківець зі стажем на 3 групі :P
Відповісти
 
 
-26 # Депутат 24.09.2014, 12:22
Ви знаєте, пане Гість, я бачу тут пан Савонік писав, а потім припинив. А знаєте чому? Тому, що Ви "анонім", а він відомий усім, і починаєте його "тролити". Давайте відкрийте обличчя, я думаю, що на вас теж багато компромату знайдеться, і правдивого і брехливого. Але ці звинувачцвання ні до чого доброго не призводять, а лише до образ. Як казав відомий персонаж Леопольд: "Ребята, давайте жить дружно".
Відповісти
 
 
+15 # xosяin 24.09.2014, 14:05
Трохи не так: це комунікативний майданчик для громади. А чи всі у громаді називаються і кажуть кого конкретно, коли кричать "Банду -- геть!"? Влада має спілкуватися з людьми, даавати адекватні відповіді на мітингах, перед делегаціями, як це було недавно з рафалівчанами стосоно лікарні, перед бурштинщиками, яких тисячі і жоден себе не назве, у соцмережах чи спільнотах.
Але вони все одно наші люди, а не називають себе тому що завтра їх керівник ремінцем відшмагає за "інакомисліє". Або бояться, або лицемірять (чи тролять) -- таких завжди повно на всіх ресурсах. Як ото малого курдупеля засилають зачепити старших хлопаків: "Ти залупися, а сам тікай. А ми далі розберемося".
Чи Ви, коли станете великим керівником, будете всіх ігнорити?
Відповісти
 
 
-22 # Депутат 24.09.2014, 15:48
Абсолютно погоджуюсь. Це прекрасно, коли є така можливість поспілкуватися. Готовий відповісти на будь-які питання (в т.ч. провокаційні). Я мав я на увазі те, що до "анонімів" не менш може виникнути питань і "скелетів у шафі", але це право кожного говорити відкрито, чи ховатися за балаклавою (до речі це спостергіється на ТБ)

А на рахунок ігнорити чи не ігнорити, скажу так: доросла та цілком зформована людина з часом мало змінюється, тому можете самі робити висновок, чи ігнорував раніше чи ні?
Відповісти
 
 
-12 # Гість 26.09.2014, 11:43
молодець!!!! респект!!!!!! реальна повага!!! ато .як пси:гризуть і гризуть :-* ;-)
Відповісти
 
 
0 # Гість 26.09.2014, 14:00
Оце Герасим з Березою мочать Депутата! Цікаво чи велика в нього терплячка?
Відповісти
 
 
+12 # Гість 24.09.2014, 11:15
буде приказ з києва і тих бурштиностарате лей за один закопають в ті ями, які вони намили.
Відповісти
 
 
+1 # Надія 24.09.2014, 14:24
Та тут, шановні,справа не в тому,що голова адміністрації не може,або не хоче зупинити помпи,справа в тому, що бере злість,коли згадаєш перше інтер*ю Савоніка.Там він стільки мав зробити,що дурно ставало.Скажіть ,для чого йти на просади некомпетентним людям?
Відповісти
 
 
+1 # Гість 24.09.2014, 16:25
Компетентними не народжуються, ними стають. А от порожні обіцянки і дзвінке пустобрехство -- це вже відмінна риса усіх чиновників од влади. Від яника навчилися вони, чи що? Або за одними партами сиділи...
Є така хороша східна приказка: перш ніж увійти, подумай як вийдеш. Оце якраз про Володимира Володимировича
Відповісти
 
 
-19 # Гість 24.09.2014, 21:23
Агов модераторе ти що заснув? жовточервоне повідомлення обіцянкою модерувати коментарі анонімних дописувачів що стосуються персональних людей для чого? то викинь або модеруй!
Відповісти
 
 
+26 # Гість 25.09.2014, 11:19
Ще до влади неприйшов, а вже рот затуляє :eek:
Відповісти
 
 
+3 # Siegfried 25.09.2014, 20:28
Та ладно, вам! Навіщо модерувати? Хай бавляться. Аби не матюкалися.
Відповісти
 
 
-22 # Гість 25.09.2014, 13:09
Та що ви напали на того Депутата,в районі ще шість десятків таких,які бояться навіть щось сказати не тощо написати,ацей сміливий щось пише. Закон про люстрацію вже прийняли скоро буде яскно хто чого вартий.
Відповісти
 
 
+25 # Гість 25.09.2014, 14:51
Спитайти того боягузливого депутата "сміливеця", коли він останній раз на сесії виступав??? а на останню взагалі неприйшов!!! шифруватися в інеті всяк мастак, ось як я :P ,але я тим непишаюсь :sad:
Відповісти
 
 
-6 # Гість 26.09.2014, 07:58
Порошенко теж не виступав в раді але виявилось не боягуз а прекрасний Президент!
Відповісти
 
 
-11 # Гість 26.09.2014, 14:19
В А С И Л Ь Я Н І Ц Ь К И Й - ЛІДЕР! Понад 1000 переглядів,пона д 100 коментарів.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 26.09.2014, 18:56
Пора вже премію просити у Василя Петвича,скільки часу його штаб на розкрутку потратив,скільк и людей обгадив, лиш би Яніцький грошенят підкинув ,все заради "його Величності БАБЛА".
Відповісти
 
 
-7 # ааааа 26.09.2014, 14:58
депутат молодець!!такі керівники потрібні в районі!!а це вам пане Володимире заздрять!!люди зрозумійте,хай як не як а фірма в них чудова,колетив збитий!!по крайній мірі не продає горілку-сурогат з-під стола так як Бортник!!обгрун товано пояснив про податки,як платять.нам потрібен такий голова адміністрації.В олодимир Савонік теж допомагає,особл иво на армію,але це людям не поясниш,коли дороги убиті!!
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 48 гостей на сайті