Хай живе 24 серпня, перший день копання картоплі?

( 7 Votes )

Так уже створене людське суспільство, що гуртують, зміцнюють, цементують людську єдність речі, які дорогі його громадянам. В епоху кам’яних сокир це були тотемні знаки родів і племен, пізніше – ідоли їхніх богів-охоронців. На даний час це такі символи, як герб, гімн, прапор, пам’ятні історичні дати. Як приклад – любов англійців до своєї королеви чи день взяття Бастилії у Франції. Маючи Інтернет або телевізор, можемо спостерігати, з яким трепетом ставляться до Дня незалежності консервативна Англія, могутня Німеччина чи маленька Ямайка.

А тепер порівняймо святкування цієї дати в нашій рідній неньці-Україні. Ось уже 24 роки День незалежності більш-менш достойно відзначають в столиці, дещо робиться в обласних центрах західної частини нашої держави і майже нічого не робиться владою в райцентрах та селах, принаймні на Володимиреччині.

День незалежності у Володимирці і по селах всі ці роки – звичайний вихідний день, день масового копання картоплі. Чому так цінують День незалежності у всьому світі? Як правило, незалежність дається великою кров’ю, масовими жертвами та стражданням людей. Незалежність України, дякуючи інтригам комуністичних вождів Єльцина та Горбачова і спритності комуніста-ідеолога Кравчука, дісталась нам без крові.

Та почалася Революція Гідності – і Україна вмилась кров’ю, відстоюючи демократичні цінності, а пізніше – і власну територію. За незалежність загинули тисячі людей, десятки тисяч стали каліками; гинуть наші сини й дочки на сході і по цей день. Втекли та були вигнані із своїх посад колишні представники Януковича, перекрашені «Гаврилові діти», виховані райкомом і навчені в партійних школах.

Здавалось, їх замінили нові патріотичні люди. Та День незалежності в цьому році нічим не відрізнився від минулих років – те саме копання картоплі. Ні святкових концертів, ні масових гулянь, ні інших святкових заходів.

Правда, є в районі люди, які картоплі не копали. Як і всі попередні роки, відбулось святкове богослужіння в Українській церкві Київського патріархату, святкова хода вдягнених у національне вбрання парафіян із своїми дітьми та внуками до пам’ятника Кобзарю та до могили борців за волю України. Покладено вінки і виголошено промови священиком отцем Михайлом Льодою (який нині готується стати військовим капеланом) та лідером УНП в районі Олександром Бобриком.

А напередодні, у День державного прапора, патріоти віддали честь на могилах вояків УПА в Балаховичах, Іванчах, між селами Полиці і Жолудськ та на Замковій горі поблизу Бабки. Відрадно що на цьому дійстві була присутня молодь села Балаховичі та Полиць, яку організували депутати Микола Дукач та Микола Юсько.

У Заболотті відбувся фінал кубка району до Дня незалежності, заснований 18 років назад з ініціативи районної організації УНП. З рук Олександра Бобрика вручено перехідний кубок переможцю турніру – команді із Нової Рафалівки.

Теперішній представник влади на піднятті прапора 23 серпня в своїй промові наголосив на тому, що настала пора внутрішньо змінюватись. Постає питання: кому і в яку сторону змінюватись? Це саме від влади ми ждемо змін не на словах, а на ділі.

Побачимо це по конкретних справах. Наприклад, по кадрових призначеннях на вакантне місце начальника управління освіти. Хто його займе: компетентний, патріотично налаштований спеціаліст чи особа, яка їздила на Антимайдан і змушувала своїх підлеглих до цього та отримувала грамоти і подарунки з рук Азарова? Не секрет, що при колишньому президентові головним показником роботи того чи іншого педколективу були результати на виборах, а не педагогічні досягнення. То хіба за це гинуть наші хлопці на Сході?..

А простих громадян хочеться спитати: хто у світі буде нас поважати, якщо ми не будемо поважати самих себе і свої цінності?

Петро Кладюк, депутат Володимирецької райради,

член фракції УНП.

 

Коментарі   

 
+23 # Lavr 26.08.2015, 17:36
На жаль, я не міг побачити, як відбулось святкування Дня Незалежності у Володимирці. Але, мабуть, так як католицьке Різдво або "1-є Мая". Наче свято, але фактично не наше, і воно нас не "колише". Сумно. Але за Незалежність України у всі часи полягло незліченна кількість людей, починаючи від козацьких часів, і закінчуючи вчорашнім днем. Одних борців за Незалежність наче й не було, але весь Сибір та терени України усипані кістками та залиті кров*ю кращих синів України. Навіть могил нема. ГУЛАГи, Сандормохи, Норільськи, Магадани, Берези Картузькі, Аушвіци, Іловайськи, Дебальцеви, Щастя, де лежать патріоти України різних національностей . І відзначати їх пам*ять нам якось наче й не потрібно, бо з радянської точки зору то "врагі народа". Ще сумніше.
Правда, знайшлась, невелика кількість людей, на чолі з о. Михайлом Льодою, яка не побоялась володимирецьких обивателів з "Лєніним в башкє" (В.В.Маяковськи й), організувала Молебень на могилі борців за Україну. Це чи не єдина світла пляма в День Незалежності України. Слава Героям, як полеглим так і живим, які продовжують мужньо боротись за неї! Слава Україні!
Відповісти
 
 
+27 # Гість 26.08.2015, 20:08
пане Петре, на вакантне місце начальника управління освіти не судилося призначити патріотично налаштованого спеціаліста там і далі будуть працювати перевірені попереднім режимом хозяйственніки і управленци...та к що пора ще не настала змінюватися??
Відповісти
 
 
+34 # Гість 27.08.2015, 11:37
Інтересно вона того подарованого від регіоналів годинника носить??
Відповісти
 
 
-19 # Володимир Хоружий 27.08.2015, 18:05
Щиро вдячний всім жителям і гостям селища, що прийняли участь в святкуванні Дня державного прапора і Дня незалежності України. Відповідно до законадавства при Володимирецькій РДА було створено робочу групу по підготовці до святкування цих державних свят. До робочої групи були залучені представники громадськості, за їх пропозицією було прийняте рішення провести свято 23 сепрня в неділю. Захід був спланований таким чином, щоб всім разом на площі загальнонаціона льною хвилиною мовчання віддати шану всім захисникам України. Такої кількості учасників, мабуть, не було на жодному попередньому святкуванні Дня незалежності. Відбулося нагородження справжніх патріотів нашого району, які не словом, а щоденною працею прославляють Україну! Це волонтери, вчителі, лікарі, працівники органів місцевого самоврядування та культури. Ці люди гідні бути представлені на дошці пошани, якої вже немає. Нажаль і на сторінках газети "Володимирецьки й вісник", і на сайті не знайшлося місця, щоб висвітлити це найбільший (після Дня перемоги) святковий захід і цих почесних людей. Але в той же час на сторінках газети з'явились замовні політичні статті, та статті про "копання картоплі". Не хотілося б, щоб газета та сайт перетворювалася в інструмент якоїсь політичної партії чи партій Як на мене, це неповага до мешканців району, до тих, хто прийшов на святкування, до тих, хто бореться за незалежність на території АТО і щоденною працею, а не провокаціними статтями в боротьбі за владу її підриває.
Відповісти
 
 
+30 # Гість 27.08.2015, 20:23
як тільки газета чи сайт пишуть чи озвучують щось проти влади зразу стають неугодними. ти мабуть тому й переніс 24 на 23 бо й сам копав картоплю
п.с. обріжеш може їм фінансування на 2016 рік? чи заставиш бюджетників виписати по пару екземплярів в сімю щоб було у що сало замотувати???
Відповісти
 
 
+37 # Lavr 27.08.2015, 21:47
Чому стаття п.Кладюка була замовною? Якщо вона Вам не сподобалась то це Ваші проблеми. Що там не відповідає дійсності? Ви хочете, щоб газета і сайт була інструментом тільки Вашої політичної партії? Боїтеся боротьби за владу, щоб її не поміняли? Доводьте свою позицію діями так, щоб люди могли щось побачити. Тоді Ваша влада буде в безпеці.
Відповісти
 
 
-23 # Соломія 27.08.2015, 21:55
Просто стаття ніби починається як розмова про День незалежності, та кінчається як ода УНП. Та ця партія була в районі при владі і все було точно так само. Тому це і виглядає як просто політична реклама :sad:
Відповісти
 
 
+9 # Гість 31.08.2015, 12:16
Пані Соломіє, пан Lavr правильно все написав, що й дописати нічого, а шановний пан голова коментарем вище все підтвердив. З таких же мотивів багато статтей у газеті можна назвати політичними, замовними чи інструментальни ми, в тому числі і ті, які виходять із уст влади. То що тоді - газету не друкуй? І ще, якби не сила позиції УНП в районі, тут взагалі було б "весело". Не хвилюйтеся ви так, бо "колотити" там де треба "колотити" ще є кому.
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 31.08.2015, 13:49
Я не коментувала слова Lavra, просто озвучила своє враження від статті. А Lavr все сказав правильно. Хоружий сказав пусті слова, людей було насправді не багато, а чинна влада нічого не зробила для популізаціїї свята Незалежності.
Але і сили позиції УНП в регіоні я не бачу. Вони були при владі - результат 0. Тому і довіра до лідера становить на виборах 6,6% (хоч я особисто голосувала за Бобрика - та факт лишається фактом). То може треба створювати дієву опозицію, що буде мати пілтримку у населення?
Відповісти
 
 
+28 # Гість 27.08.2015, 20:05
так в нас що День Незалежности в районі 23-го а не 24, то ти що Пасху завтра може перенесеш? бо робоча група антихристів так скаже?
Відповісти
 
 
+24 # Гість 27.08.2015, 20:27
візьми назад ще Іщика з Березюком і всьо буде тіп-топ і статті такі як тобі треба і сайт вони тобі створять і на маніфестацію завезуть вчителів, а забув вчителів вже буде кому возити!
Відповісти
 
 
+27 # Гість 27.08.2015, 21:01
пане Володимире, ви свій день народження також на день раніше відзначаєте?
Відповісти
 
 
+29 # Lavr 27.08.2015, 21:38
Шановний пане редакторе,
Існуюча система оцінки коментарів при обговоренні статей на сайті не відбиває справжньої їх оцінки. Так, наприклад, +1 може означати -20 та +21, а також -1 та +2. Протилежні величини взаємно знищуються.
Пропоную окремо фіксувати позитивні та негативні оцінки. Це дасть змогу об*єктивно оцінювати коментар і може бути в якійсь мірі як соціологічне опитування по темі. Якщо це зробити можливо, то зробіть, будь ласка.
Цей лист був висланий Е-мейлом на адресу редакції місяць тому, але реакції на нього не було ніякої.
Відповісти
 
 
-28 # Соломія 27.08.2015, 21:44
Автор, а звідки ви знаєте, що прості селяни Ямайки не збирають банани в День Незалежності. :lol:
Відповісти
 
 
-16 # Соломія 27.08.2015, 21:48
А коли головою Райдержадмініст рації був Бобрик, то картоплю не копали? :lol:
Відповісти
 
 
+28 # Lavr 27.08.2015, 21:55
Ви відповіли в стилі "сам дурень".
Відповісти
 
 
-22 # Соломія 27.08.2015, 22:03
Можливо, але мені здається не етично звинувачувати когось, якщо сам робив те саме.
Відповісти
 
 
-22 # Соломія 27.08.2015, 21:56
О підтягнулися члени УНП :lol:
Відповісти
 
 
-13 # istoruk19 27.08.2015, 22:40
Шановні, давайте помислимо як прості працівники. Неділя - вихідний, це святе. Понеділок - вихідний (24 - День незалежності), чом би не шанс викопати картоплю? Люди працюють на роботі з 8 до 17 і коли їм зібрати врожай? Тому вибирають, ні краще написати плануют на такий день зібрати врожай.
Давайте незабувати, у нас вільна країна, і кожен сам вибирає як провести вільний час. Я теж не взахваті від того що маємо, але ж, у кого заробітна плата дозволяє купити картопельки, чи заплатити за те, що її викопають, а в кого їх не вистачає. (Як приклад наведу ситуацію, людина, яка працювала все життя, за 30 - 35 років трудового стажу заробила пенсію у розмірі - 1000 гривень +/- 100, 200 гравень. а за 1 соту викопаної картоплі копачем потрібно заплатити 30 - 40 гривень, ось Вам і проста математика шановні - підрах уйте самі)
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 28.08.2015, 07:38
Плюсуюсь, і кожен вибирає як святкувати Незалежність, для когось святкування - це вживання алкоголю, для когось - цілий день копати картоплю - а ввечері помолитись за Україну.
Відповісти
 
 
0 # Гість 28.08.2015, 08:59
Кажуть що сьогодніу Володимирці день селища.Обов'язк ово приїду щоб відсвяткувати.Б уду десь об 11-00,а тому мої друзі, прошу підтягнутися на центральну площу селища всіх хто не встиг відчвяткувати День Незалежності України,або кому щось не сподобалося під час святкування.Дав айте друзі сьогодні відтягнемося по повній,щоб було що згадати,щоб ніхто не скаржився.Місця вистачить всім хто тут свариться,одні можуть попити пива в "М'яску" інші щоб не заважати політичним опонентам які п'ють пиво поспускатися з надувних гірок,або поскакати на батуті.Я про те, що "Ребята давайте жить дружно".З святом Вас дорогі друзі.Ти теж підходь,якщо не на роботі.
З повагою до Вас,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Так розумію,що як тільки викопаємо картоплю,так відразу і закопаємо редактора?
Відповісти
 
 
+20 # Гість 28.08.2015, 10:54
Ти правий кажуть що над редактором вже висить дамоклів меч
Відповісти
 
 
-6 # Name 28.08.2015, 11:08
Ой,Котику,це вони тільки позаочі опоненти,а наяву будуть так мило посміхатися одне одному,ніби й проблем ніяких не існує.
Відповісти
 
 
-11 # Гість 28.08.2015, 13:56
Name,згоден з тобою.Місцевим так званим опозиціонерам нічого не заважає бути в опозиції до влади і в тойже час справно отримувати заробітну плату у тої ж влади.
З повагою до тебе,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Вибач що коротко, біжу святкувати,при нагоді поспілкуємося більше
Відповісти
 
 
-8 # Made in UA 28.08.2015, 11:24
Підсумую власною думкою:
1. Пан голова вказав про перенесення святкування дня незалежності, а не самого свята дня незалежності, я думаю в силу різних обставин, свій д/н він також переносив, і було б це в понеділок, прийшло б 5 чоловік.
2. Яка кому різниця, як люди святкують? Комусь це єдиний шанс викопати ту саму картоплю, хтось на природу виїхав, хтось напився в синю сливку, хтось помолився за неньку. Невже еталоном вшанування є присутність на заходах, які не всім цікаві?
3. До того часу, поки будемо гидити один одного, нічого доброго не вийде. Треба пам’ятати: скільки людей - стільки думок, якщо хтось думає, що він 100 разів правий, це не означає, що так є насправді. Підтримуйте одне одного, замість того, щоб гидити, як Хоружого наприклад. Він ще в крісло не сів, а вже обі с рали. І так один одного, головне розумнішим виступити.

П.С. Це моя власна думка.
Відповісти
 
 
+27 # Lavr 28.08.2015, 11:44
Чомусь таких думок щодо святкування "Дня пабєди" ніхто не публікував. Тоді саме садили картоплю. Але - мотоестафета та інші заходи ... навалом.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 28.08.2015, 13:45
Я багато в чому згідна з паном Кладюком. Та чогось на думку приходить розповідь моєї покійної матері, як її маму (мою бабусю) ледь не посадили в тюрму за те, що що її дитина в озерці полоскала ганчірку на день революції.
Щось не про те ми говоримо, не про те.
Відповісти
 
 
+11 # Siegfried 28.08.2015, 16:34
Отакі й робили завжди революції. І в сімнадцятому році також. А потім колективізацію, голодомори, а потім ті ж самі - пєрєстройку. Власть, тіпа, міняється, а морди в ній ті ж.
Відповісти
 
 
+13 # Siegfried 28.08.2015, 18:03
Ой. Я трохи дерболизнув кваску на святі. А тей квасок дуже вдарив у носок. От і розбурчався тут про власть.
Свято класне. Нагадує пір во врем'я чуми. Мабуть так і має бути. Мені сподобалося. Виставки чьоткі зі всякими подєлками власними руками. І концерт не поганенький. Іду далі шукати пригоди на власну голову і вітер на кишені.
Відповісти
 
 
-8 # Соломія 28.08.2015, 22:29
А медовий квас і дійсно смачний :lol:
Відповісти
 
 
+11 # Siegfried 28.08.2015, 23:36
А Вас, Соломіє, квасом не пройняло як мене? Міцна Ви, пані-паняночко.
Цікаво - сьогодні ввечері на майдані підслухав ненароком розмову одного дядечка з тітонькою. Він теж назвав сьогоднішнє дійство:"Пір во врємя чуми". Та схоже на те, що він і сам не проти побенкетувати. А інакше для чого прийшов на майдан?
Відповісти
 
 
+12 # Made in UA 29.08.2015, 01:26
А тут без варіантів, куди не йди - скрізь свято, пригнали бариг з усього регіону гроші заробляти, я думаю хто сьогодні був з дитиною, то гаманця спустошив на дороговартісну кукурудзу по 35грн, і кидання м'ячика в підшипники за десятку.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 29.08.2015, 08:40
Можна запитання? А чому людей які заробляють гроші продажем товару в роздріб Ви називаєте баригами? Ви б ще їх фарсовщиками назвали і в тюрму їх, в тюрму.
Відповісти
 
 
+5 # Siegfried 29.08.2015, 13:02
Ви праві. А на рахунок цін - то це жах. Або їх обклали великими "податками" і вони мусять відбивати, відстьогувати.. .
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 29.08.2015, 15:56
Справа не в податках і не відстьогуванні. Справа в специфіці товару. На свята продається товар якій Ви ніколи не купите в звичайному житті, тому і накрутка на нього більша ніж на товар що продається щоденно. Маркетингові розрахунки ось і все. А взагалі товар продається рівно за стільки - скільки за нього готові платити. Я особисто нічого дорогого з завищеною ціною не побачила.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 29.08.2015, 08:36
Може ми пили рызний квас? :lol:
А на рахунок "Пира во время чумы". Ось фотографії дня містечка на лінії вогню.


Відповісти
 
 
+9 # Siegfried 29.08.2015, 12:58
Класно! Це піднімає дух. "Трапєза в віду врагов наших" І нехай собі як знають, божеволіють, конають - нам своє робить. Посвяткуєм, поспіваєм і будем далі бить.
Слава Україні! Героям слава!
Відповісти
 
 
+18 # Masha 29.08.2015, 12:34
Вікіпедія пише: Успі́ння Богородиці (грец. Κοίμησις Θεοτόκου, Koímēsis Theotokou) — велике східнохристиянс ьке свято, день смерті (успіння) Діви Марії, Богородиці, матері Спасителя Ісуса Христа. Це ж день смерті Богородиці. А ми святкуємо... Давайте для святкування дня селища виберемо інший день!
Відповісти
 
 
-2 # Siegfried 29.08.2015, 12:52
Можливо. Хоча день вибраний за престольним святом Володимирецьког о СвятоУспенськог о храму.
Що до смерті Богородиці, (яка все ж таки жива) та й інших святих, віруючих: Для них смерть не горе, а надбання. Адже скінчивши свій земний шлях, віддавши своє життя на служіння Богові, виконавши те, на що були покликані вони відходять у чудову вічність, де отримують свій вінець слави і перебувають у присутності Вічносущого. Це безмежна радість.
Люди сумують коли помирають їх рідні, близькі, знайомі і не знайомі їм люди. Це тимчасова розлука. А хіба ми не сумуємо коли покидаємо рідну домівку і їдемо у світи, чи проводжаємо рідних на автобус? Це також тимчасова розлука.
У вічності ми зустрінемося знову і там не буде вже розлучень. От лише питання: Де я, де ми проводитимемо вічність?
ось такі роздуми.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 29.08.2015, 14:01
То в престольне свято давайте будемо йти до храму, а день селища - на інший день. І бажано, щоб цей день був вихідним ;-)
Відповісти
 
 
+12 # Гість 29.08.2015, 15:17
А день селища і був в інший день на Покрову, але купка депутатів віришила не погоджуючи це питання з громадою перенести це свято (це було років так мабуть десять назад).
Відповісти
 
 
-3 # istoruk19 29.08.2015, 18:54
День Володимирця колись святкували на Покрову - 14 жовтня, а останні, здається років 3 - 4, 28 серпня.І це цілком нормально, на мою думку, адже кругом по районі і за його межами, день міста, села, тощо, святкують згідно назви храму в честь кого він побудований в селищі.
Відповісти
 
 
+14 # Гість 29.08.2015, 23:52
Якщо не помиляюся то є і інші храми у Володимирці, які також мають назви на честь святих, то чому саме успіння?
Відповісти
 
 
+11 # Siegfried 30.08.2015, 16:41
Так ото ж і я думаю, чому б не на Миколи?
Відповісти
 
 
-8 # Соломія 30.08.2015, 17:25
І будемо змінювати кожен раз як побудуємо новий храм :lol:
Відповісти
 
 
+17 # Siegfried 30.08.2015, 20:42
То не біда. Переміна не буде болючою. План чи то програма свята залишається незмінною як для бурштинного шляху, так і свята міста. Одна і та сама постановка з якимись незначними добавками. Я не є експертом в концертах. Але так, на свій хлопський розум, наблюдаю якийсь застій у цій сфері в нашому районі, при всій моїй повазі до учасників цих дійств. По любому, вони стараються, але організаторам треба щось привнести нове.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 205 гостей на сайті