Авторизація

HomeГромадиГромадиВідкрита заява колективу газети “Володимирецький вісник”

Відкрита заява колективу газети “Володимирецький вісник”

( 2 Votes )

Шановні читачі!

Колектив нашої газети, як і більше 100 редакцій по всій Україні, ПІДТРИМУЄ Заяву Національної асоціації українських медіа (НАУМ), адже ситуація складається так, що під загрозу поставлено саме існування місцевої преси країни.

«Малій пресі» ніколи не жилося легко. В радянські часи і навіть за доби Незалежності вона була контрольована владою, на проблеми галузі не зважали, як не зважали і на читачів місцевих газет: “пересічних” або “маленьких” українців. І ось у 2016 році, нарешті, розпочалася реформа друкованих ЗМІ, їх звільнення від владного контролю. Здавалось би, у місцевих видань з’явився шанс на нове життя, нову якість, шанс на відновлення довіри громадян. Вже більше 300 редакцій місцевих газет України «оформили розлучення» із владними засновниками, створили нові суб’єкти господарювання, розпочали нове, вільне життя.

На превеликий жаль, наші надії і мрії стикаються із обставинами, які зводять нанівець плани на становлення нової місцевої преси. Преси, яка має найбільшу (найвищу) довіру серед читачів та, на сьогодні, найбільше передплатників в своєму районі, місті, ніж будь-яка загальнонаціональна газета.

У країні розвалюється система доставки періодичних видань. В усіх областях у сільській місцевості масово закриваються відділення поштового зв’язку, з’являються так звані пересувні відділення (автомобіль із поштовим працівником «на борту», який за маршрутом об’їжджає села). Графіки цих маршрутів не витримуються, доставка преси здійснюється вкрай погано, подекуди один раз на тиждень. В деяких селах взагалі відсутні листоноші – ніхто не хоче працювати на 0,5 або навіть на 0,25 мінімальної зарплати. В тих селах, де стаціонарні відділення зв’язку закриті, передплата на місцеві видання падає вдвічі а то й втричі – люди відмовляються віддавати гроші за газети, які їм систематично не доставляють. В тих же поштових відділеннях, які ще працюють, людям доводиться трудитися у нелюдських умовах: в українських селах вже не існує нічого настільки ж занедбаного, бідного, як відділення «Укрпошти».

Можна сміливо заявити: вітчизняна пошта важко «хвора», її терміново потрібно виводити із «коми»!

На фоні колапсу доставки преси «Укрпошта» стрімко піднімає свої тарифи. Впродовж останніх 10 років поштові послуги із доставки періодичних видань зросли ВДЕВ’ЯТЕРО (!!!) – при постійному погіршенні якості доставки. А 12 квітня, буквально кілька днів тому, Міністерство інфраструктури, у підпорядкуванні якого «Укрпошта», із 1 липня ц.р. затвердило нові, підвищені майже на 25% тарифи на приймання та доставку періодичних видань за передплатою. Мало того, анонсовано, що із 1 січня наступного року планується ще одне, наступне підвищення – ще на 19,2%...
При цьому «Укрпошта», яка є державним монополістом з доставки місцевих газет, ніколи не оприлюднювала розрахунків складових собівартості своїх тарифів, тобто, вони є абсолютно непрозорими.

Зовнішні проблеми місцевої газети стали ще й геополітичними.
Починаючи із грудня минулого року, в країні почав безпрецедентно стрімко дорожчати газетний папір. Із початку 2018 р. ріст ціни на нього вже склав від 35 до 45 відсотків. Ситуація ускладнюється й тим, що альтернативи немає – майже увесь газетний папір в Україні – російський, ринок монополізовано. Ще є трохи білоруського, польського… Але жодного кілограму українського!!!

Україна колись виробляла власний газетний папір. Але наразі усі паперові комбінати перепрофільовано і цей стратегічний товар наразі в Україні взагалі не виробляється…

За усі роки незалежності, особливо – за 4 роки війни – владою країни НЕ ЗРОБЛЕНО НІЧОГО, щоб хоча б трохи зменшити «паперову» залежність від країни-агресора… Вдумайтеся: якщо Росія заборонить продаж газетного паперу в Україну, УСІ НАШІ ГАЗЕТИ ВІДРАЗУ ПРИПИНЯТЬ ІСНУВАННЯ!!!
Без ніякого перебільшення: це – питання державної ваги й інформаційної безпеки!

Нестримний ріст тарифів «Укрпошти» на доставку, фактичний розвал самої системи поштового зв’язку в сільській місцевості, різке подорожчання газетного паперу (тенденція різкого росту ціни зберігається), яке супроводжується його гострим дефіцитом, ВЖЕ ПОСТАВИЛИ УКРАЇНСЬКУ ПРЕСУ НА ГРАНЬ ВИЖИВАННЯ.

Почалася нова передплатна кампанія на ІІ півріччя 2018 року. Попри те, що редакція не піднімає свою видавничу ціну на газету «Володимирецький вісник», для наших передплатників вона все ж здорожчає на кілька гривень – через зростання тарифів «Укрпошти» на доставку. При цьому щокварталу зростає собівартість випуску газети: у вересні 2017 року за кожен тижневий наклад з доставкою ми платили трохи більше 11 тисяч гривень (в місяць 45 тисяч гривень), у грудні 12500 грн. (50 тисяч), у березні 14 тисяч (56 тисяч), а з квітня – по 15500 грн. (62 тисячі). За рік один лише друк обійдеться редакції у більш як 700 тисяч гривень. У той же час коштів від переплати очікується біля 1 мільйона гривень. Тобто за рахунок коштів, потрачених вами на передплату «Володимирецького вісника», шановні читачі, ми ледь покриваємо затрати на друк газети. А за рахунок власних надходжень (від реклами та оголошень) ми ледь-ледь назбируємо на зарплату, не надто вищу від мінімальної. А ще ж є податки, електрика, відрядження, пальне для автомобіля, витратні матеріали, утримання приміщення, на яке вже не вистачає коштів…

Газетний бізнес у всіх країнах дорогий і неприбутковий. Оскільки ми не перепродуємо чужі товари, а виробляємо власний інформаційний продукт, собівартість якого формується на ринкових умовах (нам ніхто не дає безкоштовний папір чи дешевшу електрику), ми змушені регулярно піднімати ціни на наші послуги – як і всі інші виробничники у цій державі.

Але зростаючу собівартість не можна весь час перекладати на передплатників. Бо настане час, коли ціна зросте настільки, що людям паперове видання стане вже не по кишені. В інших країнах частину цих витрат бере на себе державний бюджет через систему грантів і допомог малій пресі, а також через централізовану передплату для шкіл, бібліотек і навчальних закладів та державних інституцій, пільги в оподаткуванні та придбанні паперу.

На цьому фоні ми бачимо відсутність реакції української влади, особливо Держкомтелерадіо – центрального органу виконавчої влади, який має формувати і здійснювати державну політику в сфері засобів масової інформації. Цей державний комітет не тільки не вживає ніяких адекватних кроків із врегулювання ситуації зі станом доставки преси, неконтрольованим ростом тарифів «Укрпошти», дефіцитом і стрімким ростом ціни на газетний папір, фактично самоусунувшись від вирішення цих вкрай гострих проблем, але й не виконує прямих норм Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», контроль за виконанням якого покладено саме на Держкомтелерадіо.
Названим законом серед іншого передбачена і адресна фінансова державна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження за рахунок коштів державного бюджету. Ця норма закону за усі три роки реформування друкованих ЗМІ жодного разу не реалізовувалася навіть на копійку…

МИ, колектив місцевої газети “Володимирецький вісник”, ЗАЯВЛЯЄМО ПРО СВОЮ НЕЗГОДУ із нинішньою державною політикою щодо друкованих засобів масової інформації, а точніше – незгоду із повною відсутністю політики розвитку преси!

МИ ВИМАГАЄМО від усіх гілок влади України вжити термінових і ефективних заходів задля стабілізації галузі друкованих ЗМІ!

Просимо народного депутата від нашого округу Василя Яніцького звернутися з відповідними депутатськими запитами до Прем'єр-міністра України, глави Держкомтелерадіо та голови Верховної Ради України.

МИ ВИМАГАЄМО невідкладного державного втручання з метою недопущення колапсу «Укрпошти» – державного оператора поштового зв’язку України! Вимагаємо скасування рішення про підвищення тарифів на доставку газет, введення мораторію на таке підвищення! Поруч із Державною програмою «Сільська медицина» має бути розроблена і впроваджена Державна програма «Сільська пошта»!

МИ ВИМАГАЄМО владу вирішити питання із подоланням дефіциту газетного паперу, а в перспективі кількох років – будівництва паперових комбінатів або переобладнання існуючих потужностей для виробництва достатньої кількості власного якісного недорогого газетного паперу!

МИ ВИМАГАЄМО І ЗАКЛИКАЄМО внести зміни до Державного бюджету України і врешті виконати законодавчу норму про адресну фінансову підтримку реформованих друкованих видань – хоча б у розмірі втрат редакцій від подорожчання газетного паперу!

МИ ЗАЯВЛЯЄМО про готовність до усіх форм і методів боротьби за ПРАВО НА СВОБОДУ ПРЕСИ, за ПРАВО НА ЖИТТЯ І РОЗВИТОК ПРЕСИ В УКРАЇНІ!

КОЛЕКТИВ ГАЗЕТИ «Володимирецький вісник».

 

Коментарі   

 
-2 # Siegfried 20.04.2018, 18:27
:o Мммда. Ці точно не підуть лягати під колеса ТІРів на варшавці. :cry:
Відповісти
 
 
-2 # Сергій СКІБЧИК 21.04.2018, 11:43
А толку? Без чергового траншу МВФ нас очікує секвестр державного бюджету, зарплати бюджетникам виплачено за рахунок кредиту Нацбанку плюс 15 мільярдів на погашення зовнішнього боргу треба. Так що перекривай, не перекривай - все одно халепа...
Відповісти
 
 
+8 # Гіcть 20.04.2018, 19:15
Райрада просто так передала безкоштовно колективу редакції майно, приміщенея, відомий в районі бренд, збільшила підписку до 8 тис, тепер ще гроші треба дати? А за це навіть привітання голови райради із Великоднем не розмістили. Соромно колективу має бути.
Відповісти
 
 
-8 # Сергій СКІБЧИК 21.04.2018, 11:36
Як можна безкоштовно передати те, що увесь час існування газети й так було нашим? :-) Це надбання колективу редакції, яка працює з 1943 року.
Вам так не вистачає вітань від влади? Давайте для вас персональне зробимо
Відповісти
 
 
+5 # Гіcть 21.04.2018, 13:45
Майно було і є комунальним, а значить власник - весь район. І газета була комунальна, власником якої була райрада. Держава прийняла закон, і зобов'язала раду передати вам за ніщо. А то все як папуга повторюєте "надбання", "надбання"... Майно надбали, а совість про..рали.
Відповісти
 
 
-5 # Сергій СКІБЧИК 21.04.2018, 23:04
З яких це пір майно стало комунальне? З 1943 року? Так тоді ще районних рад не було.
Не займайтеся популізмом, якщо не розбираєтеся в проблемі. Редакції в усі часи так само на себе заробляли самі, як і торгівля чи інші виробничі підприємства. Інша справа, що ідеологія в СРСР завжди була під державним контролем і преса більше виконувала функції пропаганди, аніж інформування. Тому й квоти першочергові були на придбання техніки, обладнання, палива - але не повне утримання з бюджету, як хтось собі думає. Планова економіка, але повний госпрозрахунок, і за невиконання плану по передплату редактор міг полетіти з роботи.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 24.04.2018, 09:52
Перед тим, як щось коментувати - потрібно хоч трішки бути обізнаним в тому, що коментуєш.
Так от, приміщення, в якому знаходяться нині редакція "Володимирецько го вісника" та Володимирецької районної друкарні побудоване ще у далекому 1967 році. І зовсім не за кошти району. Двома роками раніше була видана спеціальна постанова Ради Міністрів України, якою й виділялися кошти під будівництво типових приміщень не лише у Володимирці, а й у Рокитно, Млинові, Острозі, Здолбунові.
Постає цілком слушне запитання: яким таким чином всі ці приміщення опинилися в комунальній власності того чи іншого району? Що той район (в даному випадку, Володимирецький ) зробив для того, аби це двоповерхове приміщення у райцентрі постало? Нічого!!! То чому нині ви так категорично заявляєте, що колишні засновники газети в особі районної влади "безкоштовно" передали це приміщення журналістам газети? Це, по-перше.І, по-друге: за більш ніж півстоліття ті, хто працював у "Ленінській зорі" (таку назву, якщо пам'ятаєте, мала колись районна газета), а згодом і у "Володимирецько му віснику", давно відпрацювали вартість цього приміщення на користь місцевої районної влади (і теперішньої, і колишньої).

Дмитро Тарасюк
Представник Національної ради України
з питань телебачення і радіомовлення
у Рівненській області
Відповісти
 
 
+7 # Гість 20.04.2018, 20:05
Якщо Вам дорогі розцінки Укрпошти - скористайтесь тарифами Нової пошти :lol: :lol: :lol:
Кажете тарифи за 10 років виросли в 10 раз, а ціни боюсь спитати в скільки разів?
Відповісти
 
 
+15 # Гість 21.04.2018, 17:09
Чому ви вважаєте, що немає політики розвитку преси? Тому що вона вам не подобається? Ви ж нещодавно самі поїхали на показову прес-конференці ю Гройсмана, так вже його нахвалювали... А тут не справляєтесь з викликами реформи і починаєте шукати винних. Сором.
Відповісти
 
 
-4 # Сергій СКІБЧИК 21.04.2018, 23:19
І як ви розумієте ту політику "розвитку преси"? Розкажіть людям, не скромничайте.
Що ви розумієте під "викликами реформи"? Ми перші в області її якраз і виконали.
Так, Гройсман як політик мені імпонує, хоча він такий же популіст, як і президент, бо хоче банально втриматися саме як успішний політик (вибори ж скоро). А такі прес-конференці ї з регіональними ЗМІ саме за його керівництва відбуваються регулярно, в інтернеті перевірте. Це точно плюс йому як політику - бо не боїться незручних питань.
Ви хоч історію вчили, розумієте, що таке преса, і що означає контроль над нею?
Відповісти
 
 
-2 # Гість 21.04.2018, 23:13
Матеріальність і реальність визначає буття—а не словесна Патока яка ллється з уст політичних ловеласів.Все таки—першоголов не ремесло яке індивідум тримає в руках.—а тоді все по черзі .
Відповісти
 
 
+7 # Гіcть 22.04.2018, 09:14
Десь ми в районі вже це проходили: http://visnyk.lutsk.ua/news/ukraine/regions/rivne/na-rivnenshchyni-buntuyut-raionni-shlyakhobudivelnyky-bo-yim-ne-dayut-roboty/
Це в слабаків форма виразу протесту. Чекають щоб підкинули бюджетних грошей для приватної преси, відібравши від інших таких же приватників платників податків. Тоді настане "соціальна справедливість" .
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 10:16
Людоньки, ви хоч заяву спершу прочитайте, перш ніж щось коментувати! Це не "хотєлки" колективу одного лише "Володимирецько го вісника" чи одного Сергія Скібчика, а зважена аргументована позиція сотень українських видань районного і не лише рівня.
Мова ж не про гроші (ніхто їх нам не дасть) -- мова про кризу в країні. Кризу політики, кризу влади, кризу державницької позиції і національних інтересів. Чому президент саме зараз піднімає питання об'єднання в єдину помісну церкву? Бо на вибори йому треба свіжий електорат привабити. Чому так раптом постало саме зараз питання відключення аналогової сітки телевізійного сигналу? Бо тоді на ринку цифрового ТБ залишаться лише кілька десятків каналів, які можна буде контролювати на вибори. А те, що в результаті на Донбасі взагалі зникне український телесигнал (бо його ще можна спіймати навіть на частині окупованих територій), а цифру легко блокувати -- чия пропаганда буде домінуючою на Сході, як ви думаєте? Хто захопить мізки людей (а території їм тоді і без бою дістануться)? За що там гинули і гинуть наші солдати - щоб тут вибори "зробили" під конкретних політиків чи політсили через ручні ЗМІ і керовані телеканали? Ви хочете, щоб і районні газети (не важливо хто буде тоді керівником) не були доступні простим громадянам або їх елементарно не доставляли у ваш населений пункт (Нова пошта присутня лише у Володимирці та в Рафалівці, але не в кожному селі)? Такої демократії та інформаційного вакууму чи дозованої (потрібної комусь) інформації ми хочемо? Я - ні, тому й підписався під заявою.
Те, що в країні є діючі паперові комбінати, але немає власного паперу газетного, і всі без винятку друковані видання (хіба крім кількох десятків проросійських чи відверто російських) залежать від російських виробників -- це нормально? Те, що в країні є лише бізнесові інтереси політиків, але немає власної чіткої ідеології і системи контрпропаганди -- це всіх теж влаштовує?
Якщо так, тоді я більше тут не коментуватиму -- не бачу сенсу боротися з вашими анлайками. Бо вони, схоже, спрямовані проти конкретної особи, а не відображають загальне розуміння ситуації і причин мирної форми протесту.
Відповісти
 
 
0 # Гість 24.04.2018, 11:03
А давайте проведемо голосування, хто користується аналоговим телебаченням? Наприклад я - не користуюсь. То чи так вже вплине на людей відключення чи більшість і не помітить?
Відповісти
 
 
0 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 12:05
Тут -- не надто відчутне (хоча зайдіть до бабці в село -- не в кожному домі є приставка Т2). А на Сході? На лінії зіткнення наша цифра чомусь не ловить, аналог -- слабо, а от російські канали -- в чудовій якості доходять. От вам і політика українізації Донбасу, завтра й те втратимо, що маємо. І це не лише Донеччина: на Волині в прикордонному районі більше 200тисяч українських громадян не отримують навіть аналоговий сигнал ТБ, не те що цифру українського виробництва; зате там засилля польського інформаційного продукту. На Закарпатті взагалі в Берегово 90 відсотків жителів розмовляють угорською, а української принципово не вчать. Чули, там уже угорські паспорти роздають? Чи довго при такій ситуації до розколу?
Відповісти
 
 
+1 # Гість 24.04.2018, 11:07
Ви так і не зрозуміли комента про Нову Пошту. Просто смішно називати розцінки Укрпошти великими, коли вони і так в 3-5 разів дешевші від комерційної Нової Пошти, а терміни доставки одинакові, ще й водзять вони у всі найвіддаленіші села за ці невеликі гроші. Тож потрібно совість мати, щоб звинувачувати їх у високих цінах.
Відповісти
 
 
+4 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 12:17
Так, розцінки найнижчі серед логістичних компаній, це так. Але руйнують саму систему укрпошти, доставка в деякі села району уже здійснюється не щодня, а 1-2 на тиждень (наприклад, у Воронки нашу газету доставляють, за свідченнями жителів, не в п'ятницю, не в суботу, а інколи аж у вівторок). А в Старій Рафалівці працює пересувне відділення, яке приїздить за графіком. З таким підходом до оптимізації роботи поштових відділень (листонош скоротять, відділень не буде, а раз у тиждень приїжджатиме у село пересувне відділення) про адресну доставку кореспонденції за кілька років можна буде забути: ніхто не ходитиме по хуторах і глухих селах Полісся, а кореспонденц3ію лишатимуть у сільраді чи в магазині. Хочеш -- іди забирай сам, не можеш -- там і пропаде десь. І це не вигадки, така ситуація в колег на Одещині, на Херсонщині, навіть на Київщині. Я можу помилятися в деталях, але реформа пошти і скорочення відділень в селах, де менше, скажімо, 500 жителів, нас чекає, це слова начальника Рівнепошти на спільній нараді редакторів і поштовиків минулого року прозвучали. І вже є проблеми по невеликих наших районах, де пересувне працює на кілька сіл, а в останнє село (по наших дорогах) доїжджає увечері, о 8 чи 9 вечора. Хто його там чекатиме? А взимку?..
Відповісти
 
 
+5 # Гість 24.04.2018, 13:20
Це все природне явище. Укрпошта стає все меньш актуальною. Грають ринкові відносини. Це таж ситуація як з передплатою "Володимирецько го вісника" для чого молоді його передплачувати, якщо всі статті можна прочитати в інтернеті.
Відповісти
 
 
+5 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 16:29
Тут з вами згоден. Інтернет значно підрубує крила газетам. Але й в Інтернеті не скажеш про бум на інформаційні сайти. Он у Вараші скільки їх було? Чомусь позакривалися, з активних лише Вараш-інфо зостався (плюс сайт міськради).
Відповісти
 
 
+5 # Siegfried 24.04.2018, 18:09
Прокоментував, перечитав, видалив. Шкода, що не можна видалити взагалі. От в доводиться оце друкувати.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 23.04.2018, 13:26
А може від газети тут краще Оля Пешко коментуватиме? Вона грамотніша і цікавіше пише. Бо редактор, що в газеті по три помилки у заголовку робить, що тут якісь "не скромничайте" ліпить. І взагалі рівень коментарів образливого школяра (вчить історію, дайте грошей, ми перші в області). І якщо редактор не розуміє викликів реформи і як діяти сьогодні, треба звільняти місце. Пешко справиться 100%
Відповісти
 
 
+4 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 08:05
Ви хоч два речення по темі звяжіть, перш ніж озвучувати свої бажання. Популізмом легше займатися, правда ж?
А помилки - це життєва карма і персональна відповідальніст ь кожного, хто щось робить, а не лише говорить з виглядом пророка "як діяти сьогодні", хоча насправді так нічого по суті і не каже.
Отже, ви не опонент мені, а популіст. Не бачу сенсу опускатися з вами до "рівня образливого школяра" і далі полемізувати.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 24.04.2018, 08:31
Так Ви вже опустились до рівня "образливого школяра" :-*
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 10:18
Правильно "ображеного" :-*
Відповісти
 
 
-6 # Гість 24.04.2018, 11:00
Я всього лиш цитую Головного редактора, а от як головний редактор допускає такі ляпи, то вже інше питання.
Відповісти
 
 
+2 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 11:59
Це з вашого коментаря вище: "І взагалі рівень коментарів образливого школяра (вчить історію, дайте грошей, ми перші в області). І якщо редактор не розуміє викликів реформи і як діяти сьогодні, треба звільняти місце"?
Відповісти
 
 
-1 # Гість 24.04.2018, 13:15
У Вас манія переслідування, це був не мій коментар, я лиш прокоментувала Ваш особистий коментар.
Відповісти
 
 
+1 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 16:11
А я лише зробив цитування попереднього Гостя. Підписуйтесь, щоб було видно ваш це коментар, чи ні.
Відповісти
 
 
0 # Гість 24.04.2018, 13:45
При чому тут лайки чи анлайки проти конкретної персони? Ви критикуєте Порошенка, бо йшли на вибори від БЮТ, все просто. Ні про яку обєктивність мови бути у Вашому випадку не може. І те, що ЖОДЕН з Вашого колективу нічого тут (під нібито колективною заявою) не написав тільки підтверджує це. Та говорить про ставлення до Вас, як керівника, задумайтеся. І навчіться себе поводити. Вас ніхто не ображав і хамством не займався. А з Вашого боку постійно (двох речень звязати не можете, читайте, перш ніж писати, не займайтеся популізмом), це не красить редактора газети.
Відповісти
 
 
+1 # Сергій СКІБЧИК 24.04.2018, 16:23
При чому тут мої вибори (ви навіть в тонкощах минулих виборів до місцевих рад не розібралися, але пишете про мою начебто партійність)? До чого тут взагалі я як людина?
Я говорю з вами мовою фактів і аргументів, як журналіст. А ви замість аргументованої полеміки із хоча б поверховим знанням цієї сфери і грамотною суперечкою по наведених у заяві фактах лише вмієте голослівно звинувачувати в необ'єктивності та граматичні помилки шукати. Хоча вас якраз, Гостю чи Госте, ніхто не ображав і не хамив, щоб у такому тоні зі мною диспутувати.
Я критикую не стільки Порошенка, скільки аналізую кризову ситуацію, що склалася в країні, і це моє оціночне судження. Бо це моя галузь, я в ній працюю і трохи розбираюся.
А стосовно тону -- як собі дозволяють писати Гості під псевдонімами, ховаючись за анонімними адресами і вживаючи хамські вирази та відверті особистісні образи, так і їм у тому ж тоні і відписую.
Повторюю, це позиція не лише моя; викладене в заяві підтримують і озвучують сьогодні більше 100 українських газет, тисячі українських журналістів. Тож надалі відповідатиму лише на коментарі авторизованих користувачів. Дякую.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 99 гостей на сайті