Авторизація

HomeНовиниУ ВарашіВ Кузнецовську на весіллі сталася масова бійка (+фото, відео) ОНОВЛЕНО!

В Кузнецовську на весіллі сталася масова бійка (+фото, відео) ОНОВЛЕНО!

( 23 Votes )

Учора, 26 червня, близько 22 години до поліції надійшло повідомлення жителя міста Вараш про масову бійку зі стріляниною поблизу одного із розважальних закладів.

Слідчо-оперативна група встановила, що під час святкування весілля мешканцями села Воронки у одному із розважальних закладів міста, між ними та місцевими мешканцями за межами закладу виник конфлікт, після якого воронківці повернулася на весілля.

Після цього місцеві мешканці у кількості кількох десятків чоловік зібралися біля закладу, в якому проходило весілля. Конфлікт розгорівся із новою силою, переріс у бійку, почалася стрілянина. У результаті сутички пошкоджено припарковані поряд автомобілі «Meрседес», «Лексус», «Тойота». Кілька десятків гостей зайшли до приміщення, забарикадувалися на другому поверсі закладу, розбили вікна і через розбиті шибки продовжили стріляти.

На допомогу правоохоронцям Кузнецовського відділу поліції було направлено три екіпажі приданих сил «Дніпро-1», які спільними зусиллями припинили бійку.

Наразі за медичною допомогою ніхто із учасників конфлікту не звертався. Значних пошкоджень завдано розважальному закладу.

З місця події правоохоронці вилучили пістолет, відстріляні гільзи.

Поліцейські відкрили кримінальне провадження за попередньою правовою кваліфікацією частини 4 статті 296 Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає покарання у виді позбавлення волі на строк від трьох до семи років. Правоохоронці встановлюють обставини події та усіх осіб учасників бійки.

Кузнецовський відділ поліції ГУНП

в Рівненській області

 

 
 
 

 

фрагмент бійки та перестрілки з відеохостингу Ютуб 

 

 

 

Відділ комунікації ГУНП

в Рівненській області

Фото та відео на сайті 34400.net

 

Коментарі   

 
+165 # гість 27.06.2016, 11:58
Молодці Кузнецовці рогопілов в стойло поставили!!!!Ко ли вже в Володимирці молодь проснеться?Ці орангутанги вже всім надоїли!!!
Відповісти
 
 
+99 # Гість 27.06.2016, 12:21
Хоч десь та "(ЦЕНЗУРА)та" з кривими носами отримала по заслугам!
Відповісти
 
 
+111 # гість 27.06.2016, 14:12
Подивіться люди на виродків!!!Тіль ки стадом можуть бити,один на один кишка тонка!Ох і аукнеться шановні воронкувці вам ваша дикість.На відео видно з якою жорстокістю треба бити,садити треба покидьків!!!!!
Відповісти
 
 
+14 # Гість 30.06.2016, 13:06
для початку буде досить садовими ножицями відрізати (ВИДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ) та розкидати по Воронках, щоб НІКОЛИ і НІХТО не породив більше такої НЕЧИСТІ!!!
Відповісти
 
 
+15 # Pepko 27.06.2016, 14:50
Дикуни, просто. Оце імідж району на фестиваль...
Відповісти
 
 
+83 # гість 27.06.2016, 15:14
А вся вина лежить на Володимирецьких мєнтах,точніше їх трусливістю,так е шоу в Володимирці було не один десяток разів,до чого й привело-безкарн ість гоблінів.А на відео видно,що це не просто бійка,а спроба вбивства!!!!!!
Відповісти
 
 
+39 # Гість 28.06.2016, 07:59
Володимирецькі менти (пардон поліція) вміють тільки дань по лісі збирать і на дорозі до когось причепитись за ремня чи за стоп. Позорнище!!!
Відповісти
 
 
+71 # Гість 27.06.2016, 15:26
Просто (ЦЕНЗУРА), як самі шестеро одного то герої, а як до них прийшла толпа то в штани навалили уроди. Дуже сумніваюся, що наші поліцаї хоч намагатимутся щось зробити і довести справу до кінця.
Відповісти
 
 
+48 # гість 27.06.2016, 17:15
От в поліцаїв це і буде екзамен на вшивість!!!!!
Відповісти
 
 
+20 # Гість 29.06.2016, 09:55
Екзамен провалено :-x
Відповісти
 
 
+89 # 8888 27.06.2016, 15:55
та це ж віруючі хлопці в селі!!!вони ж нікого не обіжають,в армію іти не можна!!оце відео показати матерям у Воронках,яка казали що в селі все спокійно!!!
Відповісти
 
 
-80 # Гість 27.06.2016, 16:14
віруючі? не нада сюди приплітати все на кучу, вони православні
Відповісти
 
 
+48 # Гість 27.06.2016, 21:02
Православні народжували і виховували своїх дітей, а п'ятидесятникі і баптисти народжували по 15 дітей батько в яких не вилазив з "шабашок" і вчасно не взяв свого батьківського ремня, ось і виросло покоління моральних деградантів, які то на дверях катається святого храму (с.Зелене), то дебоширить по сусідніх селах. До речі в першій і другій світовій війнах, зачинщиками були як раз каталико-протес тантські держави на ремнях в яких було "С нами Бог".
Відповісти
 
 
-56 # Гість 28.06.2016, 11:58
православні народжували і виховували своїх дітей)хаха прям аж смішно, скажи це зекам які сидять в тюрягах, а там в 90% віра православіє, і в наріків в якіх батькі також православні і в алкашні...в сім'ї не без урода, як то кажуть...просто у вас логіка шикарна... якщо десь штунду побачіте то вже у всьому штунди винні, у вас очі позапливали?і глянь на дітей не штундів які з 10 років бухають , курять , матєряться як сапожнікі, скоро окрім штундів нормальних людей не буде
Відповісти
 
 
+33 # Гість 28.06.2016, 14:47
...Скоро окрім штундів нормальних людей не буде... Це за високо дуже взяв... Серед них є нормальні але одиниці, 90 із 100 - паразити натуральні.
Відповісти
 
 
+58 # гість 28.06.2016, 15:09
То вийдіть на площу ввечері і побачите там своїх янголят(віруючи х),і пють і наркота,тільки в корчах,от і вся різниця.А різниця між штундами і православними в тому,що штунди крадуть разом,а пють окремо,а православні навпаки,а країну захищати то тільки православні!!!! Бо лівославним одне місце заважає(як танцору) тримати зброю для захисту мами,тата,сестр и,брата!Зате по браконьєрству ви впєрєді планєти всєй!!!!
Відповісти
 
 
-49 # Гість 28.06.2016, 15:47
вихожу і бачу, пару людей є зальотних , я про Кузнецовськ, але якщо у віруючих пару зальотних, то у православних пару нормальних, і давай тут не розказуй, а просто прийми правду, 80-90% подруг 8-го класу, через слово мат , майже всі курять,побухати само сабой, а про одяг можна помовчати , в трусах(подоба шортів) по вулиці ходять, це дівчатка якім по 13-14 років, про що ти мені тут навалюєш про якесь виховання? ти походу сліп(а)ий і глухий, це просто огидно, але мабуть це ти називаєш вихованням...це для вас норма , зато якщо десь побачиш штундятко зальотне , отото вже штунди-вони у всьому винні... а потім своїх дітей наркоманів і алкоголіків до штундів ведете щоб їм помогли...
Відповісти
 
 
+38 # гість 28.06.2016, 19:03
За Кузнецовськ не буду говорити,приїдь те подивіться на штунд в Володимирці,Кід рах,Воронках,Це пцевичах і Ви опупієте і Вас під боком Більська,невже не видно,що творять?І дайте мені відповідь чи є майбутнє в країни з такими вірянами?Коли захист держави в западло,в державу нічого від держави все і по-максимуму, і як це зрозуміти штундятко зальотне,у Вас же всі святі?
Відповісти
 
 
-23 # Гість 29.06.2016, 00:59
насправді я не любитель їздити по селам, отож говорю те що бачу в Кузнецовську... і те що знаю, в якому сенсі від держави все? наскількі я знаю дуже багато соц.проектів виконує саме штундівська церква,а від держави максимум що можна отримати це дозвіл на проведення різного роду соц. робіт... від держави все- це коли ти проводиш дитячі табори бо держава неможе і православні попи бігають розганяють ті табори бо відєтілі штунди то отшельнікі, прідатєлі отцовской вєри, це також допомога стротам , вдовам, неімущім, тих кого кінула держава, це допомога і реабілітація зеків,алкашів, наріків і прочої еліти допомога хворим , фінансова зокрема не раз приходили ваші по допомогу, різні громадські роботи за свій рахунок, шось я в тих сферах православних не бачив , бо їм бабок не платять , а попу не заплатиш то він і з місця не здвинеться...
Відповісти
 
 
+39 # гість 28.06.2016, 16:44
А,що ж Вам смішно,коли виховують дітей,принаймі докладають зусиль?Скажіть мені,що то за виховання,коли з 10 штунд 9-ро в віці 25 років майже не вміє читати і писати?Зате в доларах ой як розуміються!!!! А для чого та наука?Женився,н астругав діточок і поплило бабло від держави!!!Якщо крім штунд нормальних людей не залишиться,то й держави Україна не буде!
Відповісти
 
 
-21 # Гість 29.06.2016, 12:46
хах) це вже клініка) сходи провірся, 100% моїх знайомих-віруюч их мають вищу або проф-тех освіту, твої слова неадекватні,як і ти сам, настругав діточок? це вибір кожного, вирішувати скільки в нього буде дітей, хто тобі забороняє настругати?буде ш мати кучу лаве, ти точно неадекват, бо якщо ти маєш дітей то повинен знати скількі грошей потрібно для того щоб виростити дитину, віруючі родили дітей коли держава не виділяла грошей, а якщо в тебе не вистачає грошей, то перестань вживати алкоголь - курити цигаркі, кучу грошей зекономиш і своє здоров'я, піди попрацюй нормально і будуть в тебе грн. коли читаю твій коментарь і пере свідчуюсь в твоїй дикості, щоб ті зелені були нада іти і пахати ,або щоб голова добре працювала... виходить в тебе немає а ні першого а ні другого... жаль тебе...
Відповісти
 
 
+23 # гість 30.06.2016, 00:24
1.Поглянь на лайки і зроби висновок кому в клініку потрібно!2.Я сказав за читати,писати в 25 років не вміє, переважна більшість і не буде вміти!3.Рахуват и вмієте добре,питань немає!4.Бурсу(в ища освіта) закінчили,молод ці,але дивись пункт 2.Скільки буде діточок у всіх нормальних людей вирішує Бог, а в тебе ти, по-простому називається осємєнітєль.5.П овір мені,що я знаю скільки потрібно сил(не пишу грошей,бо в когось одні гроші в голові)щоб виховати одну дитину,але я не знаю,як виховати 15 діток належним чином,і дати всім батьківську любов!Хіба може ти Білл Гейтс.6.При СРСР коли ніякі гроші за діток не давали,а сімї були багатодітні,я перед ними стаю на коліна,бо це глибоко віруючі,чесні,п орядні люди,яких ще й до того всього влада дискримінувала. 7.Зарубай собі на носі,що з юридичної точки зору СКУПКА БУРШТИНУ-це скупка краденого!Це те ж саме,що і продаж наркотиків і алкоголю.В цьому місці я тебе взяв за бороду!!!8.Щоб були зелені,іти пахати потрібно куди?Де погано лежить?9.Мене звинувачуєш в дикості,але поглянь ще раз на лайки,з твоїм поглядом на навколишній світ мені тебе шкода!!!
Відповісти
 
 
-15 # Гість 30.06.2016, 01:28
по лайкам судиш) це сильно)судячи по голосам виборців нашим президентом ще повинен бути Янукович,більші сть не означає правоту,це щоб ти собі розумів,особлив о якщо їх ставили люди з твоєї релігійної громади... і про гроші ти завів тему,а не я .на твоїй мові тобі і пояснив,деякі мої знайомі -віруючі позакінчували КПІ, Т.Шевченка,Бого мольця, І.Франка з червоним дипломом,перемо жці міжнародних олімпіад наприклад в нашій сімї 5 дітей і всі з вишкой і на бюджеті і без пільг) прікінь, і без хабарів...твої судження про освіту віруючих родом із СССР.коли їх пресували і не давали норм.жити і вчитись.ти думаєш , що віруючі це стадо неосвічених баранів? ти просто дічь яка не має статистичних даних, а розкідуєшся не підтвердженимм словами - такі люди назив. балаболами..я не підтримую це ремесло...і ніколи не копав,і до речі його копає весь район... якщо взяти статистику то православних копачів куди більше ніж віруючих...то віруючі винні що немає роботи в Україні?
Відповісти
 
 
+15 # гість 30.06.2016, 11:43
А чим Вам Янукович не подобається?Ви при ньому каталися,як сир в маслі!Щоб Ви на майбутнє не плутали-ми всі одної віри,а не ти віруючий,а я православний(то бто в твоєму розумінні православний далекий від Бога),просто в минулому твої предки на якомусь етапі звернули з стежини(не предай віри батьків своїх).Правосла вній вірі в Україні більше 1000 років.....!!!І чому в тебе скільки злості до того,що тебе оточує?І хто тебе надоумив,що ти є посланець Бога,коли ти вирішуєш хто віруючий,а хто ні?І я перший раз чую,що при отриманні червоного диплому в додачу дається джип за 40000 баксів.Це не заздрість,я констактую факт!!!Якщо ти глибоко віруюча людина,то запамятай-бабло це сатана і від нього всі біди.Коли я проходжу біля дому молитви,в мене складається враження від побачених авто,що то якийсь серйозний бізнес-центр,чи збір рок груп світового рівня!!!!
Відповісти
 
 
-14 # Гість 01.07.2016, 02:20
пиво по 20 грн,за 0.5 і пачка цигарок за 20 грн.щодня ,хто вам винний, що проців 30-40 а то і більше вашого бюджета на алкоголь уходить?більшіс ть пацанів знайомих не віруючих тупо сидять дома роками в батьків грн. на пиво стреляють, то звідки у них з'явиться авто?, віруючі всі працюють От і купляють авто,багато пацанів стройкой займаються-пашу ть там ,а не калдирять от і гроші тобі..ми всі одної віри? да не гони, Бог один..я не казав, що првославні всі далекі від Бога,але більшість да,тупо більшість обрядових людей ,пасха-різдво,. .в народі п'ятидесятників назив.віруючими . от того я так і висловлююсь для мене насправді релігія не важлива, а важливі мої особисті відносини з Богом, але твої коментарі на рах.віруючих мене зацепили...бо ви православні завжди возвишаєтесь над віруючими і думаєте, що ми барани необразовані, третьосортні люди з кучою наструганих дітей із-за лавехі)а на прктиці ви "образовані" навіть вєла толкового не можете собі прикупити от і завидуєте "третьосортним" ...
Відповісти
 
 
+7 # Гість 01.07.2016, 23:08
Чоловіче, заспокойся. Погодься з тим, що ти тут написав чепухи багато.
Я сам віруючий, і в ....шоці з твоїх коментарів.
Розбереться ......Бог, хто правий, а хто ні.
Це низько - зневажати чиюсь віру, а вихваляти свою.
докажи ділом а не словом, шо ти на правільній дорозі.

Звертаюсь до інших читачів: погодьтесь, що нормальні люди є і у нас і у вас. АЛЕ _____________ також нажаль є у нас і у вас.
Відповісти
 
 
-14 # Гість 01.07.2016, 02:47
гроші зло? і ти адекватна? якщо ти не бачиш не сироти , не вдови, не нужденого, ні хворого, ні голодного, то да, якщо ти ті гроші складаєш під матрас і скупєрдяйнічаєш то зло, якщо гроші для тебе - це все про що ти думаєш , на першому місці то да. але якщо ти бачиш тих хто потребує твоєї допомоги то ці гроші стають благословінням. ..і да всім хто вступає до віруючих дають в подарунок рейндж-ровер) або гроші висилають з америки по 40000 тис.дол. як ти і писала,приходь і тобі дадуть, поки жаба буде тебе гризти то ти і далі будеш ходити пішкі,в твоїх коментарях одна заздрість якби ти себе не оправдовувала, в кожному твому коментарі гроші гроші і гроші віруючих... ох та жаба не одну людину вже задушила()
Відповісти
 
 
-19 # Гість 30.06.2016, 01:45
на тобі факти , а не просто голі слова, якщо ваші священники таким займаються , то про що ти взагалі тут пишеш?лайкерам салют! http://podrobnosti.ua/2067235-svjaschennik-vozglavil-bandu-po-dobyche-jantarja-v-rovno.html
Відповісти
 
 
+7 # Гість 01.07.2016, 09:57
(ВИДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ) за своїх мазу тяне. Десь ніколи небачив як вони "святі" бухають і курять по барам шляються)
Відповісти
 
 
-3 # Гість 01.07.2016, 13:34
і якщо для нас це погано, то для вас це норма,і впорядку речей,і навіть в почьоті, геройство в тому хто скількі випив, і хто більше кубів по вєнам собі дав, мені навіть смішно це писати , бо це смішно, але разом з тим і печально...
Відповісти
 
 
-17 # Гість 28.06.2016, 18:10
Боже мій. Як швидко летить час. Ніби тільки вчора горів майдан, люди падали від куль снайперів. А потім по накатаній. Крим, Донбас, бандери, Кисельов, і вже ми вороги, а не дружні народи. Вже ми хороші, а інші сепаратисти і ПТН-ПНХ. Я думала впасти нижче не можна. Та виходить падіння нашої нації і моральності ще продовжується. Сьогодні ми почнемо ділити один одного на православного, католика, баптиста, п'ятидесятника? А далі що - депортація, Волинська Різня. Що? Де дно нашого морального потворства?
P.S. Шановний Гість, а чим займались Ваші батьки, що Ви виросли таким нетерпимим до віросповідання інших людей?
СОЛОМІЯ.
Відповісти
 
 
+28 # гість 28.06.2016, 19:10
Що наштовхнуло Вас на думку щодо нетерпимості моєї до інших віросповідань?т е що сказав правду?Чому одне віросповідання повинно жертвувати життями своїх синів,за свою землю,а інші ховатися за жінками?То хто ж кого ділить?
Відповісти
 
 
+10 # Гість 28.06.2016, 19:41
Мені шкода, що Ви не розумієте, що ділити на хороший - поганий за віросповіданням - це шлях в нікуди. А слова про зачинщиків першої і другої війни - взагалі мене шокували. Не про те ми говоримо, не про те. Замість того, щоб ставити питання до влади, поліції - за що ми Вам платимо зарплату, ми обливаємо гряззю церковні общини. Настроюємо сусіда, проти сусіда. На що надієтесь, коли пишете такі слова.
Відповісти
 
 
+34 # гість 29.06.2016, 10:49
Дайте відповідь на конкретне запитання і не мутіть води,чому моя дитина,або я стаєм на захист держави,а в інших по віросповіданню табу,ми що в різних країнах живемо?Справедл ивість повинна бути.Чи може Бог в нас не один.
Відповісти
 
 
-18 # Гість 29.06.2016, 11:40
По-перше, і Ви ці слова пишете не з передової. По-друге, чесніше чесно сказати, я не піду, бо не можу стріляти, чим відкуплюватись в Воєнкома. А по-третє - не перекладайте з хворої голови на здорову, бо я пишу не про те, хто повинен захищати державу, а про те, що судити людину по вірі низько. І ці хлопці такими виросли не через те, що ходили в п'ятидесятницьк у церкву, а тому, що такими їх виростили батьки і суспільство. А кого може виростити суспільство, яке пропагує дискрімінацію і порушення Конституції. Дуже цинічно читати як в День конституції - Ви її порушуєте.
Відповісти
 
 
+19 # гість 29.06.2016, 14:54
Дуже цинічно читати Ваше переливання з пустого в порожнє!!!!Чим я порушив конституцію коли сказав,що закон один для всіх?!!!Низько по вірі-це коли 10-ро гамселять одного,а двісті глядачі!!!!Сусп ільство Вам ніхто не змінить,поки ми не змінемо його самі!!!Країну захищають не тільки на передовій і гинуть також,Ваш район нічим не відрізняється від передової,не знаєш чи дійдеш додому живим!!!!!
Відповісти
 
 
-1 # Гість 29.06.2016, 16:00
Я обговорюю лише тих, хто роздмухує ненависть між конфесіями. Приниження як протестантів, так і православних (а в коментарях і одного і іншого достатньо) і є порушенням Конституції.hx
Відповісти
 
 
+2 # гість 29.06.2016, 18:33
Якщо Ви рахуєте, що був перегин палки з моєї сторони,вибачаю сь!!!!!
Відповісти
 
 
0 # Гість 29.06.2016, 19:57
Справа не в перегині палки, а пора вже виносити уроки з власної історії. Коли да нас прийшла радянська влада вона розбурхала ненависть між українцями і поляками - наслідок - кров невинних людей. Коли Янукович і К захотіли скрити свої злочини вони розбурхали ненависть між Заходом і Сходом - наслідок - кров невинних людей. Сьогодні замість того, щоб всім об'єднатись і спитати владу і поліцію - коли Ви вже наїстеся і почнете виконувати свої функції, хтось гарно так розбурхує ненависть між протестантами і православними.
Вас не вчить історія? Вам мало крові?
P.S. Коли розгорілась пожежа, то бензин в неї не підливають, а тушать.
СОЛОМІЯ,
Відповісти
 
 
+23 # Гість 28.06.2016, 19:52
Ну невже Ви не розумієте. Що треба лишатись людьми в любих ситуаціях. Треба добре думати, коли говорите про батьків, країну і віру опонента. Я прекрасно знаю, що в нас маса покидьків, що відвідують різні церкви. Я наголошую різні. І маса щановних людей в усіх церквах. І не маніпулюйте війною, бо щось я не бачу як ярі патріоти з адміністрації, партій, біжать в воєнкомат. СОЛОМІЯ.
P.S. Люди, залишайтесь людьми.
Та не забувайте про головне, не важливо в яку церкву вони ходять, Важливо як ведемо себе ми. Нам потрібно об'єднувати зусилля з Кузнецовцями і наводити лад в регіоні.
Відповісти
 
 
+25 # Siegfried 28.06.2016, 08:57
Не віруючі вони. А ні православні, а ні протестанти.
(Але й логіка в розділенні на віруючих і православних. А православні хіба не віруючі? )
Відповісти
 
 
+46 # гість 27.06.2016, 17:20
Ті матері такі ж самі,якщо хватило ума таких звірів виховати.!!!!
Відповісти
 
 
+83 # Lavr 27.06.2016, 16:14
Воронківський менталітет передався в спадок. За радянської влади Воронки були "кузніцею кадров", їм було дозволено будь-яке хамство та жорстокість. Зерна продовжують проростати.
Безкарність щодо їхніх злочинів останнього часу привела до рецидивів. Якщо жорстоко не покарають, це ще не раз повториться.
Цікаво, що в Володимирці ні одне кафе не згодилося на воронківське весілля. Наступного разу їм прийдеться їхати аж в Сарни.
Відповісти
 
 
+28 # Гість 27.06.2016, 17:32
Воронківська (ЦЕНЗУРА)а в своєму репертуарі)їхні х дітей можливо колись так само будуть бити і знущатися!!!!вс е в цьому світі вертається!!!во ни просто про це не задумуються,зар аз в них в голові одні понти...а те, що від деяких з цього відео батьки відреклися і вигнали з дому,то він не думає...виродки !!!!!
Відповісти
 
 
+49 # Гість 27.06.2016, 18:33
Молодці Кузнецовської парубки)))(ЦЕНЗ УРА)а повинна бути покарана!!!
Відповісти
 
 
+67 # гість 27.06.2016, 23:56
Володимирчани!! !!Коли Ви вже перестанете стояти раком перед гнилим смердючим болотом?Де молодь,де колишній Володимирець за який не соромно було ніколи?Володими рецьких клоунів які шестьорять на воронкувців теж в стойло.Якщо потрібно шестьорок які працюють на гоблінів назву поіменно,це і власники барів і янтарщики.
Відповісти
 
 
+27 # Гість 28.06.2016, 08:03
В студію, нехай народ знає.
Відповісти
 
 
+35 # Гість 28.06.2016, 08:10
Гідна відповідь воронківській худоbi. Так як оце воронкє не розуміє української мови, то з ними потрібно розмовляти тільки так. Молодці хлопці, що дали цим дятлам прочухана . Але навряд чи ці [ЦЕНЗУРА]ої зроблять якісь висновки...
Відповісти
 
 
+33 # гість 28.06.2016, 09:58
Кузнецовці сьогодні планують мітинг.Всіх селюків відпустили і йдуть вони як свідки.От Вам і мєнти.
Відповісти
 
 
+68 # гість 28.06.2016, 11:07
Бики в шоці!!!!Простий хлопчина сміливо вступає в бій з жирними нелюдами!Один на один він розібрав би той кортеж за дві хвилини!!!!Кузн ецовці в себе на сайті вже знають кожного покидька,обіцяю ть рейди в фламінго і магнаті,а також в логові гнилої шайки- Воронках.В Володимирці адреси гоблінів і їх підлабузників також відомі,цікаво хто кришує цю наволоч?
Відповісти
 
 
+25 # Гість 28.06.2016, 20:08
Якщо хочете, щоб про ваше весілля знала вся країна, запросіть на нього Воронки
Відповісти
 
 
+31 # Гість 29.06.2016, 00:34
кузнецовці фо-рева,браві хлопи, правда за вами,підтримую ВАС,ПОТРІБНО знищити цю наволоч!!!Волод имирчани підніміть свої голови,подумайт е про заврашній день,про своїх дітей, яких ця (ЦЕНЗУРА)та може зганьбити,дайте наволочі доброго дрина,щоб не вилазила зі свого болота (ЦЕНЗУРА)і недороблені
Відповісти
 
 
+9 # Гість 29.06.2016, 03:01
Чому ніхто не згадує про ще одну воронківську (ВИДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ) під назвою Арслан?
Відповісти
 
 
-57 # Гість 29.06.2016, 10:41
Воронк!вц! молодц!, не все Володимирчанам та Кузнецовським себе крутими показувати - а то у них вс! навколо бики ! т.д., а вони мовляв "эл!та"...от вам ! "эл!та". А взагал! вп1знаю нашого брата- що воронк!вц1,що кузнецовц! бувають "крутими" коли семеро проти одного....
Відповісти
 
 
+15 # Гість 30.06.2016, 15:52
А ти, я бачу, також з Воронок! По твоїй писанині суджу.
На друкарській машинці текст набирав, а бабця диктувала?
Відповісти
 
 
+16 # гість 01.07.2016, 02:17
А,що ти побачив крутого в Володимирчан з Кузнецовцями?Те ,що вітаються один до одного з посмішкою на лицях,те,що більш менш з повагою відносяться один до одного,те,що старших поважають,те,що в чоловічих розбірках вірішують один на один?Тебе це дратує?Ми просто різні народи. У Вас тіче кров татаро-монгольс ького бея Ворона,засновни ка вашого кішлака,вам по природі чужде все людське і не ви в цьому винні,так склалися історичні обставини і ми з цим миримось більш-менш,до пори до часу.В еволюційному розвитку на якомусь етапі в вас стався збій і ви з коня пересіли в старенький мерс і криві ноженята давлять на педалі,а голова все ще думає,що вона на коні.Отак і виходить розрив голови з ногами в років 700!!!
Відповісти
 
 
-15 # Гість 01.07.2016, 16:07
- Що побачив крутого???Та н! тр!шки сп!лкувався ! знаю манеру вашо! повед!нки... Судячи по зм!сту ,у вас р!ч м!стечкового -( н!, б1льш с!льського доморощеного нацика)-як! ви зверх люди-а вс! навколо селюки, монгольщина ! т.д неотесана, до реч! п!д монголами були ! ваш! предки -чи може ви з Норман!в будете??
Відповісти
 
 
-55 # Гість 29.06.2016, 10:54
А чому ніхто не сказав,що кузнецовські налетіли на Маєток в масках і почали стріляти,там були люди,які просто прийшли на піцу.. не можна було з воронківцями розібратись без стрільби?там же було багато невинних людей..і ніяк не можу зрозуміти при чому тут машини??так наші також на янтарі,хто хоче заробити йде туди...хтось комусь забороняє йти копати,миити чи приймати?,???хт о хоче грошей то йде шукати ііх, беріть лопати і йдіть ..А те що це не законно, то народ причому??це значить така влада,,якби хотіли все легалізувати,да вно так зробила..іі все і так влаштовує..
Відповісти
 
 
# Guest 29.06.2016, 14:32
Коментар був видалений адміністратором
 
 
+17 # Гість 30.06.2016, 14:28
Воронківці як ті коти, що гадять під ліжком.
Ти його бєш, товчеш писком в ту купу,що він зробив, а він в цей час думає як надзюрити в твої черевики.
А якщо по серйозному, то скільки разів бачив як воронківців "наставляли" на путь істинний: лежатиме в калюжі власної крові, плюватиметься зубами і все одно говоритиме, що я тебе знайду і ....
Змінити таких людей вже неможливо.
Котів до речі також!
Відповісти
 
 
+4 # Ангел 30.06.2016, 15:33
Всім "крутим" бурштинщикам присвячується https://youtu.be/T_U7HxOzhWw?t=155
Відповісти
 
 
+7 # Гість 05.07.2016, 13:31
Люди добрі причом тут штунди, справжній вірюючий такого ніколи незробить, а це люди якими вже оволодів не Бог а диявол. Хочу всім напам`ять оставити вірш. З материнської утроби,
Хай затямить всяк собі.
Що і як комусь ти робиш,
Так робитимуть тобі
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 67 гостей на сайті