Авторизація

HomeНовиниВ РайоніЧи доцільно проводити мотоестафету у День перемоги? (+опитування)

Чи доцільно проводити мотоестафету у День перемоги? (+опитування)

( 5 Votes )

 

Зважаючи на постійні дискусії навколо доцільності проведення традиційної для Володимиреччини мотоестафети до Дня перемоги над нацизмом у Другій світові́й війні́, пропонуємо усім небайдужим долучитися до вивчення громадської думки та відповісти на кілька питань.

 

Чи доцільно проводити мотоестафету у День перемоги?

Так, це данина традиції та шана ветеранів - 52.7%
Ні, зважаючи на події на сході країни - 11.1%
Ні, краще передати кошти ветеранам - 28.9%
Варто перенести мотоестафету на 24 серпня - 5.7%
Мені байдуже - 1.6%

Total votes: 370
The voting for this poll has ended on: 08 трав. 2018 - 00:00

 

Чи згідні ви виділити невеликі кошти для допомоги у проведенні мотоестафети?

Так. Від 10 до 50 гривень - 37%
Так. Від 50 до 100 гривень - 9.6%
Так. Більше 100 гривень - 1.9%
Ні. Жодної копійки - 51.4%

Total votes: 208
The voting for this poll has ended on: 09 трав. 2018 - 00:00

 

Чи готові ви взяти участь у мотоестафеті із власним автомобілем за власний кошт по одному з напрямків?

Так - 13.2%
Ні - 67%
Не впевнений, але хотілося б, якщо дадуть бензину - 19.8%

Total votes: 197
The voting for this poll has ended on: 08 трав. 2018 - 00:00

 

 У гугл-докс також розміщена форма-анкета

Реєстрація не потрібна 

 

Коментарі   

 
+1 # user 16.04.2018, 17:38
Для тих 54,5% бажаючих здати кошти для допомоги в організації мотоестафети, зробіть чи організуйте десь пункт збору. Бажаючі прийдуть і справді допоможуть хоч якось. А бажаючі, я впевнений, що є)
Відповісти
 
 
-20 # Гість 16.04.2018, 22:01
Яка н ен мото естафета? Скоро чуже армію кормить будем дов би...
Відповісти
 
 
+24 # Гіcть 17.04.2018, 08:32
Українською "годувати" а не "кормить", а "скоро" взагалі русизм. Провокаторе, ти не чув що в чужій радянській армії мільйони Українців захищали свою землю і свою сім'ю, чи тобі фашисти кращі за москалів? Хто не шанує своїх захисників (незалежно від кольору війська), той приречений бути завойованим!
Відповісти
 
 
+28 # Гість 17.04.2018, 07:52
Це найкраще свято за весь рік, з дитинства чекала мотоестафету, а тепер і мій син чекає на її. Найбільше людей селища приходять так і у селах її чекають, адже в селах ніяких свят більше не проводять крім дня села. Треба обов'язково це свято!!!
Відповісти
 
 
-22 # Гість 17.04.2018, 11:58
Яка мотоестафета... це пережиток минулого, та й ветеранів майже не залишилося, треба вшановувати воінів ато
Відповісти
 
 
+13 # Гість 17.04.2018, 15:49
На мотоестафету приводять тільки дітей зі школи а все просто формальність. Зробіть тим що залишилися ветеранам якийсь подарунок особисто і привітайте бо у них вже немає здоров'я іти своїми на естафету.
Відповісти
 
 
+20 # Сергій СКІБЧИК 18.04.2018, 11:27
Ні, ви неправі. У цей день ніхто нікого силою не тягне (хіба тих, хто задіяний у концертних номерах). Люди самі кидають все і йдуть на мітинг, зустрічати мотоестафету. Це, мабуть, єдине свято, на яке дійсно збираються добровільно, без жодного примусу. І геть не формальність данина шани і поваги до тих, хто загинув в роки Другої світової війни.
Відповісти
 
 
-5 # Гість 19.04.2018, 15:02
Треба ще організувати акцію "Бєссмєртний полк" з георгіївськими (власовськими) стрічками та червоними прапорами. Ото в Кремлі зрадіють!
Відповісти
 
 
-5 # Гість 18.04.2018, 20:38
Яка формальність? Ви що сліпі чи вдаєте себе такими? Ви що не бачите, що люди з року в рік кидають усю роботу і йдуть без усякого примусу чи там якогось особистого запрошення на заходи до Дня Перемоги? Я доземно дякую усім дописувачам, які шанують досьогодні цей день у нашому селищі. А нижчеподаним дописувачам (відданим щирим патріотам)скажу , що Ви і досі користуєтесь і ходите по тому, що зробив Вами видуманий СОВОК. Патріоти не забувають і не кидають своїх. Невже Ви не бачите, що таких людей більше, що вклоняються переможцям Другої світової війни, коли мова за це зайшла.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 19.04.2018, 09:06
Розкажіть про "без примусу" учням колегіума :lol: От вони здивуються. І не треба розказувати про вклоняння переможцям другої світової війни. Люди йдуть зовсім по іншим причинам - дитина задіяна, дитина хоче побачити як стріляють, звичка приходити на мотоестафету.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 19.04.2018, 10:25
Яким переможцям? Роззуйте очі. Скільки можна втовкмачувати у ваші нерозумні очі, що ваш лєнін давно здох. Один диктатор хвалився пі..ном перед іншим на нашій території. 7млн. загиблих в тому числі цивільні жінки й діти. Беззбройних під дулами загранзагонів нквд виганяли на німецькі кулемети - це черговий геноцид і спроба знищити українців як націю. Як наслідок, коли сотні тисяч інвалідів вернулись, [ЦЕНЗУРА]ьний Станін злякався й 20 років ніяких святкувань не проводив і підтримки не виказував, а тоді вона дійсно була потрібна
Відповісти
 
 
+20 # Гість 17.04.2018, 21:17
Віддайте гроші ветеранам, з теперішніми цінами на продукти та ліки гроші їм будуть дуже в нагоді
Відповісти
 
 
+23 # Гість 18.04.2018, 09:00
Хоч половину витратіть цих грошей мотоестафети, вручивши прямо вруки ветеранові, а потім їх запитайте, що краще
Відповісти
 
 
-3 # Гість 18.04.2018, 10:01
Для мене особисто - це відгомін "салдепії". Краще витрачені кошти віддати ветеранам. А мотоестафету варто було б перенести на День незалежності - свято Нашої Держави!
Я - щира патріотка, тому будь - яке віяння із Совка сприймаю скептично!
Відповісти
 
 
+15 # Сергій СКІБЧИК 18.04.2018, 11:48
Особисто я вважаю, що доцільно було б провести саме мотопробіг на 9 травня (треба використовувати потенціал цієї дати), а не автоестафету (як було останніх 50 років) у форматі, коли від села до села організована колона мотоциклістів у супроводі поліції передає прапор чи червоний мак або вимпел із відповідною символікою (по принципу велоестафети "Маки пам'яті") на урочистому концерті-реквіє м біля пам'ятника полеглим. Так розвиватимуться добросусідські відносини і економитеметься бензин.
Виступати треба не чиновникам від влади на мітингах, а воїнам АТО, які пройшли горнило нової війни і знають, що це таке -- ВІЙНА. Виховний зміст треба закладати, орієнтуючись на молодь, на школярів, бо ветеранів тієї війни вже одиниці лишилися, і їм естафета не треба. А от коли завітають до них в гості із школярами сучасні фронтовики з подарунками від сільської ради чи від меценатів, з національною символікою, у військовій формі -- то їм буде про що перемовитися і від кого повчитися. І нічого страшного, якщо школярів до цього патріотичного заходу примусово залучатимуть, тут добровільність необов'язково застосовувати. Патріотизм треба виховувати з юних літ, на прикладі і старих ветеранів, і нових героїв, розробляти відповідні виховні програми у школах і закладати під це кошти в бюджетах. А чиновники можуть і з народом проїхатися, на мотоциклах, в якості простих учасників мітингу.
Якщо у форматі мотоестафети, то бензин потрібен лише на поліцейське авто і на 1-2 мотоцикли головних (з тими, хто від району їхатиме). До цього залучити байкерів Павла Павлишина і Вадима Зеленіна (з Вараша), ті ще й самі бензином поділяться. І місцеві спортсмени-мото гонщики з гуртків володимирецьких та бізнесмени-байк ери також є у кожному селі. Думаю, пора міняти і зміст, і спосіб проведення. Свято хай людям лишається, але надати йому нового формату, так би мовити, ОСУЧАСНИТИ.
Відповісти
 
 
+16 # Гість 19.04.2018, 09:09
Патріотизм можна виховати лише чесною владою, а не примусовими заходами. Діти не настільки дурні, щоб вірити казкам в школі, коли за межами школи вони бачать зовсім інше.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 19.04.2018, 10:28
Влада точно така чесна як і ми. Завжди про себе забуваємо. Вважаємо, що ми білі та пухнасті, і кращих за нас нема. Частіше треба дивитися на себе в дзеркало то там і побачимо владу.
Відповісти
 
 
+14 # Сергій СКІБЧИК 19.04.2018, 15:08
Не президент пісяє нам у кутках під'їздів і не прем'єр-міністр викидає недопалки та папірці на вулицях наших міст, як казав Д.Комаров, так же? Починати треба із себе. Так само як святкувати чи скорбити ніхто вас не змусить силою, правда ж?
Щодо свята чи поминок на 9 травня. Так, це скоріше день скорботи за загиблими мільйонами українців, і святкувати начебто недоречно геть. Але чомусь у народі цей день трансформувався саме у свято, коли можна відпочити від буденних клопотів і на кілька годин зібратися у центрі села, а увечері десь сходити на концерт чи посидіти з пивом. Скорблять насправді лише ті, хто когось втратив у тій війні (і то не факт, бо ж усе було давно), а всі інші хочуть якоїсь віддушини, нагоди,коли можна банально відлиняти від роботи і десь потусуватися з друзями-знайоми ми-односельчана ми (на яких в інші дні нема часу), не картаючи себе за лінощі.
Це моя особиста думка, і я нікому не хочу нав'язувати своє бачення, коментуючи тему лише в рамках цього обговорення.
Силою ніколи не змусиш когось за кимось скорбити. Тому для одних це дні скорботи (як в Європі), для інших -- це свято перемоги над нацизмом (як в країнах колишнього СНД). Громадську думку треба змінювати поступово, на рівні держави.
Тож давайте не будемо сваритися на цій темі.
Тим паче сьогодні оргкомітет уже прийняв рішення: мотоестафета -- буде. Владі думка громадськості про це не вельми потрібна. Або ж у них інші мотиви. Ми обов'язково задамо це питання голові оргкомітету.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 18.04.2018, 15:26
Який може бути парад. Цей день потрібно відзначати як день скорботи за загиблими. Скільки українців вбили під час другої світової, а після закінчення репресували. Пора вже вбивати комуністів у ваших головах і не підтримувати цю пропаганду і уявні великі свята.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 18.04.2018, 20:25
Це далеко не єдине свято, на яке збираються добровільно. Одразу пригадуються міс Володимирець та 8 березня. Це якщо не брати професійні свято по типу дня вчителя... А по суті так: люди люблять це свято - треба зберегти. І хоч воно не єдине добровільне, воно наймасовіше! Більше народу жодне свято в нас не збирає. Ось це головний критерій для визначення треба, чи ні. Все інше політиканство. У якому вигляді, це вже оргкомітет хай вирішує.
Відповісти
 
 
+7 # semenostryi 19.04.2018, 18:01
Тільки у мене відчуття, що значна частина коментарів написана співчуваючими поразці Гітлера? Приховані неонацисти, у вас уже був шанс і ви його, на щастя усіх "унтерменшів", проґавили.

9 травня - це символ перемоги над нацизмом, над злочинами проти людяності. Це заперечення світової війни як методу вирішення міжнародних проблем. Це символ довгоочікуваног о миру в Європі після однієї з найкровопролитн іших воєн в історії. Малозначима подія?

Перемога ця - це не заслуга Сталіна, Жукова, Тимошенка чи якогось Хрущова. Це заслуга цілих народів, серед яких і українці, і англійці, і американці, і французи, і багато інших (і росіяни теж там).

День скорботи? А чи не забагато у нас днів скорботи? У вас немає відчуття, що протягом усієї історії наш народ тільки те й робить, що скорбить? Шевченко як задав напрямок, так всі й плачуться. То може вже досить? Може варто перестати бути жертвою і стати сильною, розсудливою, справедливою, виваженою нацією?

Перемога - це радість. Як ви могли забути? Коли ви позбуваєтесь злого й несправедливого у вашому житті ви сумуєте, чи радієте з того? Скажете "у війні гинуть люди!" А для чого гинули ці люди? Щоб ви сьогодні похнюпили носа? Чи може щоб раділи, що лихоліття небаченої досі війни минуло? Щоб раділи за тих, хто вижив? Раділи за покоління, яким пощастило не побачити Аушвіцу, Сталінградської різні, Бабиного Яру? Перемозі радіють, пам'ятаючи про її ціну.

І наостанок. Мотоестафета. Її головна функція - це не повеселити, не спалити бензин, не пустити кошти на вітер, не бути причиною гулянки. Її головна функція - привернути увагу молоді до історії нашого народу, до проблематики збройних конфліктів, до ціни, яку завжди платять несправедливі загарбники. Але дітям треба не прапори, не гасла, не пафосні промови. Їм треба щось цікаве, а мотоестафета саме така (вигадуйте ще щось, а не відміняйте вигадане й дієве). З часом до них прийде розуміння (може не до усіх), що ця колона транспортних засобів - це другорядне, а головне у цьому святі - перемога.
Відповісти
 
 
+7 # Гіcть 19.04.2018, 20:49
Супер!!! Влучно, правильно, актуально!!! Всі попередні коментарі можна вилучати...
Відповісти
 
 
+4 # Shturman 19.04.2018, 21:30
Підтримаю, 9 травня це одне з найкращих і найдобріших свят. Люди, які жили в ті люті часи з нетерпінням чекали кінця страшної війни. Те що ми живемо сьогодні, ми маємо дякувати, тому поколінню наших прадідів, яке захистило нас від лютого ворога німецько-фашись кого окупанта. Мотоестафета з дитинства викликала самі приємні відчуття, відчуття патріотизму і любові до вітчизни. Це одна із сторінок нашої історії про яку потрібно пам'ятати і не забувати.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 20.04.2018, 09:58
Яка перемога над злочинами проти людяності, коли після війни, ще сотнями тисячами людей репресували і знищували.Ніхто тут немає сумніву, що Перемогли одного з агресорів по відношенню до українців, велика цим людям хвала і повага, що вони в нелюдських умовах, ціною невиправданих втрат зуміли вистояти перед німцями з одного боку та НКВД, з йолопами і бездарями в керівництві з іншого.Але інший агресор залишився та нищить нас аж до сьогодні.Радянс ький союз засрав людям голови настільки, що після 27 років незалежності люди ніяк не можуть усвідомити, що коїться. Потакаєте безглуздій пропаганді.І 9 травня цю комуністичну пропаганду в теперішньому вигляди несе. Вони вам дозволяють думати, що від цього ми повинні радіти бо це ПЕРЕМОГА і не потрібно аналізувати якою ціною, головне це перемога,а все інше то пусте.Так все інше то пусте.Тра в цей день веселитись радіти, на кістках загиблих, що "лихоліття небаченої досі війни минуло".Чи можливо воно знов наступає???????
Вата то є вата.
Відповісти
 
 
+14 # Гість 19.04.2018, 21:16
Страшні жертви Україна понесла й в мирний час - голодомори, репресії, ГУЛАГи, виселення, якщо не більші ніж у війні. Але ці події у нас майже не помічаються, наче їх і не було. А от Пабєда - інша справа. Бо в нас в головах ще сидить радянська ментальність. Ми охоче робимо те, що потрібно колишньому центру - Москві, не дивлячись на те, що Росія за 4 роки винищила більше 10 000 наших громадян, а втричі більше зробила каліками та сиротами. Ці та довоєнні втрати у нас чомусь не викликають жалю. А вшановувати потрібно і їх.
Нагадую, що Путін сказав, що Росія перемогла б Німеччину й без України. Проте ми наввипередки проводимо естафети та відмічаємо Дєнь Пабєди так як в Росії.
Відповісти
 
 
+1 # Siegfried 19.04.2018, 21:41
Хто ЗА? - Ми!( 54%) А хто візьме участь? - Не ми! (68,4%) То дайте хоч пару десятків гривень чи трохи бінзіни? - А Оооось вам!.. (52,5%).
Далі без коментарів.
А хоча ні. Прокоментую.
Якщо під цей парад полагодять дорогу хоча б від Соборної до Миру, то я ЗА мото-вело-авто естафету і на 8, і на 9 травня, і на 24 серпня, і на 1 вересня. А чи я поїду власним транспортом чи виділю бінзін? - Ні!
Відповісти
 
 
+2 # Гіcть 19.04.2018, 22:18
- Дівчино, чи можна тебе чмокнути за 200 грн?
- Звичайно, можна.
- А за 2 грн?
- За кого ти мене маєш?!!!
- За кого - я вже визначився, по ціні ще не домовився.

Це типу, якщо полагодять дороги - можуть хоч і фашисти парад проводити?? Головне, щоб бензин не просили.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 20.04.2018, 07:29
За 200 грн можна не тільки чмокнути а й чпокнути))))))
Відповісти
 
 
+1 # Гість 20.04.2018, 12:58
По таких дорогах не те, що їздити, ходити огидно!!!! :-*
Відповісти
 
 
-14 # Siegfried 20.04.2018, 07:04
до попереднього мого коментаря додам:
Водоколектор успішно справився з весняною водою. хоч її було не дуже багато, але справився б і з більшим потоком. Так що РЕСПЕКТ І ПОВАГА!
Відповісти
 
 
+6 # Гість 21.04.2018, 20:58
Напевне немає родини, роду, який не втратив когось у ТІЙ ВІЙНІ. Так що скорбота, по великому рахунку, лишається і буде залишатись всенародною. І всенародним має залишитися День Перемоги. Тому, що його глибинний смисл - не забути. Не забути с[ЦЕНЗУРА]іть, перенесених багатьма народами. Для того, щоб подібне лихоліття не впало на голови грядущих поколінь.
Відповісти
 
 
# Гість 21.04.2018, 22:43
Мотоестафета на рівні району відображала певний пласт історії Ті люди які її започаткували самі були учасниками тих історичних подій зі своїм світоглядом і сприйняттям реалій того часу.Проблема в історичній правді а не в конюктурних доцільностях.Вс е таки в нормальному суспільстві більше здорового прагматизму,а не ідеологічної.до цільності.На сьогоднішній час живі родичі не знають правди про своїх рідних які не вернулись живими з тієї війни.допускали сь помилки в похоронках,дещо замовчувалося.С ьогодні при відкритих архівах.на основі документів можна багато цікавого і правдивого знайти про наших рідних і близьких і ті події які в ті часі були в нашому районі.Так що ставте вже пам’ятник мотоестафеті і її засновникам і не забувайте що вона мотоестафета зібрала унікальний матеріал історичних подій тих часів‘
Відповісти
 
 
+6 # Гість 24.04.2018, 07:37
Дороги спочатку зробіть!
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 83 гостей на сайті