Сесія у Володимирці. Три рівні відповідальності чи безвідповідальності?

( 11 Votes )

22 лютого відбулась чергова позачергова сесія Володимирецької районної ради, на якій було розглянуто ряд питань.

Одне із ключових - кадрове, щодо оцінки діяльності керівників району на фоні останніх подій – та, на жаль, на виході - НУЛЬ: голові Володимирецької райдержадміністрації, як представнику президента в районі, було висловлено недовіру. Парадокс ситуації, полягає в тому, що і висловлену недовіру і заяву, яку він написав напередодні, має розглянути і підписати Янукович, який зараз у бігах.

Голові районної ради Ковеньку В.В. та його заступнику  Мастію М.В. депутати висловили довіру!?!?! Якщо до голови райради (Наша Україна), як кажуть, питання дискусійне, але щодо його заступника - представника партії регіонів, там не мало б бути вагань. Та для вирішення питання забракло двох голосів.

І тут наступає три рівні відповідальності, точніш безвідповідальності.

Перший – ОСОБИСТИЙ, явно запізнілий.

Голова обласної адміністрації, районних адміністрацій та депутати та посадовці від партії регіонів зараз «зорепадом» пишуть заяви.

Якщо б вони зробили це після 30 листопада, (побиття студентів) вони б це зробили із піднятою головою.

Зробивши це після 20 січня (перші вбивства, викрадення та побиття із арештами), могли піти із опущеною головою. Але замість того, під козирьок прийнявши наказ зверху, зганяли працівників освіти, медицини та адміністрації на черговий антимайдан.

Тепер, після 18 лютого, їхні заяви нікому не потрібні - це ГАНЬБА. А де оприлюдненні заяви із вибаченнями та проханням прощення за пролиту кров!? Ще трішки і вони будуть казати, що вони не причому, вони були із народом!!! Тому, якщо є «сміливість» написати заяву (це стоється посадовців, що залишаються при владі) і вийти із партії, яка дала тобі крісло, май сміливість піти і з посади (так роблять у Європі): сказав А, кажи Б!

Другий – ДЕПУТАТСЬКИЙ (лякливий).

Ви знаєте чому більшість депутатів не підтримали висловлення недовіри? Тому що такі самі. Кожен із них вже мінімум два рази міняв партію і готовий міняти ще, тільки щоб при посаді залишитися. Хоча на вигляд солідні мужчини, а насправді - люди без принципової позиції (прошу пробачення, якщо кого образив).

Накінець, третій - СУСПІЛЬНИЙ, без коментарів.

Частина відповідальності лежить і на кожному із нас. Були ж ті, хто голосував за партію регіонів (за Сороку М.), були навіть і ті, хто за це брав гроші, були !!! Були і ті, хто боячись за свою посаду, їхали до Києва на підтримку «ЗЕКА», і,   принижуючи свою гідність, брали  за це 150 - 200 гривень. Не соромно… . Це криваві гроші, які перед тим витягли із вашої кишені і розвели вас, як лохів.

Висновки. Влада сипеться, кидаючи партійні квитки, і вже шикується вступани у нові партії. Вступивши у Батьківщину, УДАР, будь-яку іншу прохідну партію, знову займуть свої рідні крісла.

І тут кожен громадянин проявить себе, хто він є, відповідальний чи безвідповідальний, за себе, за свою родину, за свою країну.

Якщо ті безвідповідальні, лякливі і безпринципні люди прийдуть знову до влади, на лайте їх, картайте себе.

Р.S. За кого ж голосувати? Це окрема тема, яка потребує спільної суспільної дискусії, в якій і народиться істина і нові принципово інші лідери.

Свящ. Михайло Льода, депутат Володимирецької районної ради.

 

Коментарі   

 
0 # Гість 24.02.2014, 11:46
в мене ось тут питаннячка.
о на яких підставах священник є депутатом?
на скільки знаю, священнослуител і мають бути поза політикою! і відсторонені від депутатства, як мінімум))))))))))
на яких підставах священник запрошує на молебінь політ.партії - лише опозиційні, а потім наголошує на позаполітичност і молебені?
на яких підставах священник може критикувати, засуджувати людину?
для священнослужите ля всі люди мають бути рівними - грішні і праведні - вони всі ходять під богом, отже, вони всі мають право на прощення, на розуміння...
....
бракне слів....бракне. ..
Відповісти
 
 
0 # Гість 24.02.2014, 12:02
доповню: за якими церковними правилами (законами, канонами) священник має право відмінити ПОМИНАЛЬНУ ЦЕРКОВНУ СЛУЖБУ в суботу 22 лютого і бігти в Районну раду "змінювати владу"????
Відповісти
 
 
+14 # Гість 26.02.2014, 15:50
Службу в Поминальну суботу ніхто не відміняв (треба було прийти і помолитися, а не звинувачувати на пустому місці). Олександра
Відповісти
 
 
-1 # Активіст 26.02.2014, 21:08
Чому мовчить свящ. Михайло ? Нехай підтвердить чи спростить інформацію, народ хоче знати!
Відповісти
 
 
+13 # свящ. Михайло 27.02.2014, 12:52
Відповідаю: була, початок 9:00 і закінчилась 11:10, а сесія була призначенна на 11:00, так, що я їхав на неї, думаючи що приїду вже на кінець, але через призидію і наради у фракція я встиг.
Відповісти
 
 
+16 # Гість 24.02.2014, 19:45
наскільки я знаю, оголошення були розвішані по всьому селищі, подивіться краще відео.
Відповісти
 
 
+12 # Гість 27.02.2014, 02:46
Священник теж людина! За свю історю людства саме священники ставали тими хто був за народ а не за таких як цей "#гість"!
Відповісти
 
 
+6 # Гість 24.02.2014, 11:53
В словах Льоди відчувається "смак влади". Але не думайте, що зміниться людина, а не зміниться система, Майдан цього не дозволить! А система має бути така: всі рішення погоджувати з нородом, бо народ - джерело влади. Ті хто вже був при владі, показали свою непригідність. Так що Бобрика, Супрунюка, Лебедюка та ін. НА ПЕНСІЮ. Народу потрібно НОВІ обличчя!
Відповісти
 
 
+13 # Гість 24.02.2014, 11:59
Перший Хмарук (Партія регіонів) побіг вступати в нову партію. Поїхав в Київ на мирний майдан і вже на щось претендує. Це і є "принципово інший лідер"???
Відповісти
 
 
-5 # Гість 24.02.2014, 14:24
Отче Михайло! Вважав Вас достойною людиною,але бачу що і Ви влізли в те лайно яке зветься політикою.
А от за Хмарука я не погоджуюся, цей принципово інший лідер якщо ковтне норму буде керувати не гірше за інших,правда толку з того керування буде як з козла молока. Бобрик,Супрунюк ,Лебедюк вже тягнули тяжке ярмо влади,а тепер знову хочуть(ярмо тягнути).Про Майдан скажу ,все це даремно,шкода тільки людей які стояли там і не важливо по яку сторону барикад вони стояли іх вже ніколи з нами не буде.Клич "Героям слава" я розумію що слава і нагороди дістануться живим,тим живим котрі дотягнуться до владних крісел,а мертвим залишиться повне забуття.
Отче Михайло! Не судіть...
Відповісти
 
 
+13 # Гість 24.02.2014, 15:40
Чого ж тоді "принципово інший лідер Хмарук" працював на Януковича на виборах, радів його перемозі, а якими способами ми знаємо: фальсифікація, тиск, підкуп і т.д. І цей "лідер" має зараз працювати у владних кабінетах на чесних виборах??? І це по-вашому люстрація?
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.02.2014, 09:07
Олексій

Тоді ще невідомо було те, що Янукович є психопатом і вбивцею. Згадайте, тоді робота у ПР ще не була настільки критичною і кожний, хто йшов туди на роботу чи працював на них не знав, що співпрацює із злочинцями.

Але щодо пана Михайла Хмарука: Він був на Майдані під прямим кулями снайперів і автоматними чергами. Він виносив поранених людей з-під обстрілу. І не дай Боже Вам, шановні "гості" таке пережити. Він стократно спокутував провину і щиро розкаявся у тій роботі. І ніхто зараз не говорить про те, що він "Лідер" і "має працювати і владних кабінетах". Він свідомий громадянин, знаючий методи роботи тодішньої злочинної влади і як вони прийшли тоді до влади. І намагається цього не повторити.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.02.2014, 10:04
А ще пан Михайло чудовий батько п'ятьох дітей,член районноі діючоі територіальноі виборчоі комісіі від партіі регіонів,працюв ав у виправній колоніі
звідки звільнився,мабу ть по політичних мотивах, і на даний час безробітний,"зн аючий методи роботи тодішньоі влади і як вони тоді прийшли до влади" та до того ще й "не знав що співпрацює з злочинцями."
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.02.2014, 10:27
Чудовий батько не має пятьох дітей від різних жінок... Схоже що "методи сьогоднішньої влади" не відрізняються від "методів тодішньої влади". Принцип той ще: я начальник - ти дурак.
Відповісти
 
 
+8 # Гість 25.02.2014, 10:09
Ага, він не знав що "психопат" двічі судимий, не виконував вказівки фальсифікувати вибори, не бачив хто стоїть при владі в районі, в області? В житті дві правди: для одних розвідник, для інших шпигун.
Відповісти
 
 
0 # Гість 25.02.2014, 12:17
Не судіть по людині, яка вона була колись. А краще дивіться яка вона є зараз...
Відповісти
 
 
+4 # Гість 24.02.2014, 16:05
Гість а ви би не хотіли написати своє ім"я?.....і яке ви маєте право говорити за Майдан? дав він шось комусь чи не дав?........... ...іздячи по світу я точно знаю шо дав! і не тільки українському народу! а наш Майдан дав! всьому світу! світ став іншим!
Відповісти
 
 
+6 # Гість 24.02.2014, 13:46
НОВІ ЛЮДИ у владу!!!Тепер будуть боятися красти мільйонами,бо будуть знати ,що кінець прийде обовязково.А щодо священника то його місце у церкві і тільки!!!Він то добре знає що судити має право тільки Господь!!!А де ж примирення?любо в до ближнього?демок ратія з рештою?А Бог дав людині право вибору і в нього вчитися демократії треба.І прийшов Ісус у цей світ щоб спасти грішників,Чи ж подобає називати безхребетними подобу Божу священнику?
Відповісти
 
 
-10 # Гість 24.02.2014, 14:40
Так званий свящ. пише "як би вони це зробили після 30 листопада (побиття студентів) то були б з гордо піднятою головою" І тим їх засуджує. ОК. Тепер читаємо його ж запрошення на молобень де він озвучив вказівку Філарета з 21 лютого не молится за владу бо вона злочинна. Питання а що ж ви з 30 листопада цього не зробили, а весь цей час молились за злочинну владу? Не судіть і не судимі будете! Ця його істерика лише для того щоб захопити для себе або ж своїх владу, ох не по Божому...
Відповісти
 
 
-3 # Гість 24.02.2014, 15:32
і не по - Божому, і не по-людськи...
Відповісти
 
 
-2 # Гість 24.02.2014, 15:57
Влучно сказано, прислухайтесь, охолоньте і будьте людиною, якою вас знають. Революція пройде, емоції відійдуть, люди залишаться. І ще: поважайте думки і переконання інших, релігійні в тому числі. Це і є європейські цінності.
Відповісти
 
 
+12 # Гість 24.02.2014, 15:59
Нові обличчя-ХТО???? Хоча б одне прізвище!
Відповісти
 
 
-12 # Гість 24.02.2014, 18:36
Осмолович Олександр Григорович чесна, відповідальна, господарча людина!
Відповісти
 
 
+4 # xosяin 25.02.2014, 09:10
Тигра сюди!!! Хвате йому штани в депутатах просиджувати, хай державою покерує!!! :roll: І Веселого Кота Васю у владу, а то через його криві стіни у Києві вже будинки рушаться, олігархи тікають і спішно продають ті замки, які Вася будував. Ми то, правда, знали, що він в душі революцьонер, тіко не признається :oops:
Відповісти
 
 
+5 # Гість 24.02.2014, 16:02
Кожна людина має свою позицію, про яку вільно може говорити!
А про нові обличчя.....наз віть хоча б одне прізвище нове
Відповісти
 
 
+10 # свящ. Михайло 24.02.2014, 16:03
Я готовий коментувати будь що, але будь ласка, я ж не сховався за "Гість" назвіть себе і я кожному відповім.
P.S. ЯКЩО ВИ НЕ ЗАМІТИЛИ, МЕНЕ ВЖЕ 9 РАЗІВ ОСУДИЛИ
Відповісти
 
 
+23 # Гість 24.02.2014, 16:12
дякую Вам! за не байдужість! за те що підняли володимирчан!
Відповісти
 
 
-7 # Гість 24.02.2014, 16:34
Яка різниця хто говорить? Якщо я Ткачук чи Березюк, то я не людина? З вами говорить народ. Ось ви і показуєте своє обличчя. Влада Януковича теж казала: зверніться із заявою, хто ви є, а потім за це переслідувала, затискала, оббрехувала. Навчіться поважати думки КОЖНОГО і толерантно на них відповідати, бо стаєте схожі на попередню владу, тай ще й Бога в політику вмішуєте. Слава народним героям! Бо з вас - політиків, там ніхто не постраждав!
Відповісти
 
 
+18 # Гість 24.02.2014, 20:10
так Ткачук чи Березюк? Що за роздвоєння особистості? Якщо ви так переконані в правильності своїх слів, то назвіться, а не ховайтеся за народом!
Відповісти
 
 
-7 # Гість 25.02.2014, 10:19
Чому ж ви не назветесь, "Гість"? Може тому, що всі "мають жити по-закону, тільки не ви?"
Відповісти
 
 
-13 # Гість 24.02.2014, 16:47
Вам вказали на помилки ваші не 9 разів,а понад 30 разів.І якщо Ви тут спробуєте посперечатися то це буде не на Вашу користь.По собі знаю.Тому що понад 30 випадків коли Вас не підтримують це вже щось не так у Ваших словах.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 25.02.2014, 08:52
Олексій.
Дякую Вам, пане отче за свідому громадську позицію. Знаю Вас особисто і з гордістю можу сказати, що Ви дійсно порядна, свідома і чесна людина. І не звертайте увагу на те, що тут пишуть оці всі "гості", адже це роблять ще ті блазні, які ще не усвідомили всі події і морально низькі люди.
Я знаю, що все те, що Ви робите НЕ є для преслідування Ваших особистих інтересів. Ви свідомий громадянин і щирий патріот. Бог дав Вам депутатський мандат, аби Ви могли нести добро у люди не тільки через церкву.

... Продовження в наступному коментарі...
Відповісти
 
 
+19 # Гість 25.02.2014, 08:53
Олексій

....Продовження...

Ця стаття дійсно правдива, що там казати. От шкода, що і зараз на тлі останніх подій оці "ГОСТІ" ще скриплять зубами і стараються щось довести, виправдатись, когось облити брудом і приховатись за анонімністю, замість того, щоб переформатувати свою свідомість під цілковито нове суспільство. Їх можна легко вичислити хто є оці "гості" персонально, перевіривши у редакції електронні адреси, з яких пішли ці коментарі, ІР адреси комп ютерів з яких вони написані чи персональні реєстраційні дані користувачів.

... Продовження в наступному коментарі...

Слава Україні!
Відповісти
 
 
+19 # Гість 25.02.2014, 08:54
Олексій.

....Продовження...

Але не це головне. ВОНИ ЩЕ НЕ УСВІДОМЛЮЮТЬ, ЩО УКРАЇНА ІНША!!! Україна нова із принципово новими підходами до формування громадянського суспільства. Священник Михайло наділений всіма якостями, які відповідають представнику цього суспільсьтва.
І те що тут говорять, що нібито Ви намагались захопити владу у суботу, чи не заслуговуєте бути депутатом, не сприймайте. Я впевнений, що все це говорять якісь аноніми, які причетні до поїздок на "антимайдан" та критично сприймали події з Києва на Майдані через телевізор. Головне для Вас зараз здійснювачи вчинки, щоб Вас не осудив Бог і Ви залишились вірними своїй совісті.

Слава Україні!
Відповісти
 
 
+7 # Гість 24.02.2014, 16:10
я родилася в селі Острівці......п очинала ходити в школу у Володимирці.... ..а потім ...з 2002 року до 2013 постійно проживала у Володимирці.... ....і мені сумно що володимирчани сплять.....свящ енників багато судячі з храмів....але тільки одному не всерівно.....ті льки одному болить....і сон не йде......не будьте рабами дорогі мої земляки!.....Ок сана
Відповісти
 
 
-13 # Гість 24.02.2014, 17:31
дописуємо -"лише одному болить ... як захопити владу", що він продемонстрував в суботу! Не біжіть наввипередки захвачувати владу, бо народ і вас зможе винести, як і попередників, не святі ж...
Відповісти
 
 
+12 # Гість 24.02.2014, 22:00
Образливо читати такі коментарі від "самосвятів"... ..
Відповісти
 
 
+13 # Гість 24.02.2014, 20:18
одне засмучує - нікого з "гостей" не обурює зміст статті - отже там правда... всіх дуже непокоїть лише постать автора. Священик, на мою думку, також має право на свою думку та громадянську позицію, особливо в такий непростий час.
Відповісти
 
 
+23 # Гість 24.02.2014, 21:32
Що за тупі коментарі. Хто з вас гості хоча б раз був на Майдані? На справжньому Майдані, а не на тому куди возили вас "люди" ткачук, вакуліч та березюк. Можливо і за ваші коментарі вам теж дали по 150грн. як тоді? Але горбатого раба до раю не пускають і навряд чи виправить його могила. Рекомендую подивитись на фото отих 17-25-ти річних юнаків-студенті в, ваших ровесників, яких розстрілювали найманці-снайпе ри з наказів таких же "людей" як ваші ткачуки. Подивіться і поплачте трохи, хоча можливо і не вдасться через ваші черстві, кам'яні серця. Вони загинули не дарма, не за Льоду чи Бобрика, а за вас, щоб у майбутньому ви не обирали березюків за 100грамів самогону.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 24.02.2014, 22:01
Хтось тут писав і питав: чи ткачуки і березюки люди? "Люди" - так буде правильніше. Кожен, хто за ці роки хоча б раз насмілився попросити у них якоїсь допомоги чи підтримки отримав, вибачте, ДУЛЮ і більш нічого. То я вам скажу собаки вони...
Відповісти
 
 
+4 # Гість 24.02.2014, 22:06
Шановні гості чув одне нове прізвище і навіть спілкувався з ним, коли партійний намет в центрі стояв. Це я про голову районної "Свободи" Володимира Савоніка. Що про нього скажете?
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 25.02.2014, 09:42
Хороший чоловік, політолог Савонік.
А взагалі, мабуть, ідея правильна: треба на перших порах суто технократичний уряд і влада, які без жодних політичних амбіцій мають піти, коли прийде час. І час той називається "вибори".
Але це мають бути вибори усвідомлені. Не за патріота, що рубашку на грудях рве і гряззю поливає "папєрєдніків" (то кожен може, навіть у коментарях під цією статтею видно). І не за того, що "з новим обличчям і старими думками".
А за професіонала у своїй галузі: економікою має керувати фахівцеь в галузі економіки і маркетингу, фінансами -- фінансист-аналі тик, соціальною сферою -- людина, яка на це вчилася.
Лише тоді буде не політична відповідальніст ь (коли "свої" люди при посадах), а соціально-фахов а, коли відповідаєш за персонально свою роботу, а не за "виконання програми Президента".
Цей фарс, коли "люблять" народ на камеру фото- чи телеобєктива, уже нікому не треба, бо так було -- і так не є добре.
Владу треба віддати професіоналам, а політику -- політикам.
Так що треба навіть не НОВІ ОБЛИЧЧЯ, А НОВИЙ ПІДХІД
Відповісти
 
 
+8 # Гість 25.02.2014, 10:15
Підписуюсь під КОЖНИМ словом, але чи дадуть наші "патріоти, що рвуть рубашки і поливають граззю папередніків" цим людям працювати? Навряд чи...
Відповісти
 
 
+8 # Гість 25.02.2014, 12:55
точніше"правиль ний підхід",відпові дно до загальноприйнят их моральних цінностей з врахуванням аспектів життя та професійності.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 25.02.2014, 16:34
Поділяю Вашу думку.Наше сьогодення це довело: вся Європа і світ реготали і жахалися "цирків" і мордобоїв у ВР.А чому? А тому, що у ВР в основному хто прийшов?-той,хт о зміг собі реально "пробашляти "виборчу кампанію,або на повну використати адмінресурс.Плю с до цього відсутність особистої культури і безкарності, бо в свій час був недовчений чи батьком чи вчителем.Хоча зазвичай в цьому останні і не винні-душа в таких людей,які люблять право своє кулаком доводити, дрібязкова.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 25.02.2014, 12:51
"Ушли" цього хлопчину з роботи за політику...Акти вний,ентузіаст .
Відповісти
 
 
+3 # xosяin 25.02.2014, 13:48
Значить, на роботі має бути робота :)
Відповісти
 
 
+17 # Гість 25.02.2014, 01:49
Читаючи коментарі, складається враження, що писані однією рукою. Усі просять не судити їх, бо мають власну думку і т. д., і т. п. А що, священник не може мати громадянської позиції, не має права висловитись, тим більше, що усе сказане ним - правда (усі знають, хто з якої партії переходив задля власної вигоди). Ніхто не суперечить,як тут пишуть, що Ткачук чи Березюк, чи хтось інший, теж люди. Так, люди, але вони, в першу чергу, державні посадовці, які мають відповідати за те, що всіляко працювали на перемогу своїх провладних кандидатів на виборах , організовували виїзди людей на антимайдан і т.д. За це потрібно відповідати і перед народом і перед своєю совістю також.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 25.02.2014, 09:29
Не суди — и не будешь судим,не обидь-и не будеш обижен.Проживеш без врагов сам-
один.Неприкаян,никчемен,недвижым.
Ведь даны от рождения нам две руки, уха два и два глаза, чтобы разность по всем сторонам ощущали и сердце и разум.
Не люби и не будеш любим,не поверь и тебе не поверят.И тогда защищен, не раним.Больно бьют лиш в открытые двери.
А в открытые окна душы могут плюнуть и просто от скуки.ТОЛЬКО ПРОТИВ СЕБЯ НЕ ГРЕШИ и не множь беспричинные муки.
В людях мы открываем себя и,общаясь находим дорогу.
Полюби - и полюбят тебя,помоги - непременно помогут.
За посевом придет время жать -жызнь орбычна и обыкновенна.Есл и некому нас проважать,выйде т кто-то встречать непременно.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 25.02.2014, 10:32
Вдумайтесь в ці слова "Для нас нічого не зміниться. Немає свободи. І ми розуміємо, що якщо вчора нас ловили заради Януковича, завтра будуть ловити заради демократії" Дмитро Корчинський
Відповісти
 
 
-1 # Гість 25.02.2014, 11:06
Заценіть "демократичну нараду": http://www.depo.ua/ru/vlast-i-socium/zakon-i-grazhdane/v-rovno-aktivist-pravogo-sektora-s-avtomatom-kalashnikova-postroil-chinovnikov-i-rasskazal-o-migalkah-jacenyuka-video.htm
Відповісти
 
 
-1 # Гість 25.02.2014, 12:14
з нашими "керівниками" тільки так і треба говорити!! мені сподобалося!
Відповісти
 
 
-1 # Активіст 25.02.2014, 22:27
Справжні активісти думають по-іншому http://rivnepost.rv.ua/showarticle.php?art=039332 тим більше, що керівники в області змінилися.
Відповісти
 
 
-1 # Гість 25.02.2014, 11:08
Боляче за такі ганебні коментарі від людей, які навіть назватися бояться. Я впевнекна, що вони не були на майдані і в повсякденному житті прямо в обличчя бояться озвучити свою позицію. простіше всього лити бруд. Бобрик, Льода, Супрунюк, Лебедюк - справжні патріоти і ні при якій владі не міняли своїх поглядів!!!! Честь їм і хвала!!!!!А таким , як "гість", ГАНЬБА!!!!!тетя на
Відповісти
 
 
0 # Гість 25.02.2014, 12:05
цікаво, коли анонімних критикує анонім.

критикує за побоювання показати обличчя той, хто сам приховує обличчя.)
Відповісти
 
 
+1 # Гість 27.02.2014, 22:37
Ви, Тетяна,певно не знаєте,як пан Лебедюк білет компартіїї палив в свій час??
Відповісти
 
 
0 # Гість 25.02.2014, 12:14
людоньки добрі! виходьте на вулицю! збирайтеся! бо знову вас обдурять!
Відповісти
 
 
-16 # Гість 25.02.2014, 12:21
Олексій

Шановна редаєкціє! Звертаюсь до Вас.

У зв язку з величезною кількістю неадекватних коментарів та надзвичайною увагою "тролів" прошу тимчасово відключити систему коментарів.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 25.02.2014, 14:14
А для чого відключати?Мабу ть зачистку плануєш.Швидко забув за європейські цінності.Тоді ще й світло,інтернет ,радіо,телебаче ння відключити і в обов'язковому порядку зачинити всі туалети і можеш починати.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 25.02.2014, 14:22
Шановний Олексій. Може вам щось "відключити"? Не повторюйте помилок Яника: відключити інтернет, телебачення, світло, воду... і де він зараз?
Відповісти
 
 
-6 # вальдемар 25.02.2014, 19:08
да я теж рахую що потрібна повна зміна влади!!!всіх змінити!!!!!!і поставити нових які не були при владі взагалі!!в центрі зайнятості люди з двома вищими освітами стоять а в нас влада по 10 років не змінюється!!!а якщо не хочууть самі то потрібно привезти представника правого сектьору так як в Рівному прийшов на сесію з автоматом калашни кова!!
Відповісти
 
 
+11 # Гість 25.02.2014, 20:41
Не закликайте до безглуздих вчинків. Для чого вам дав Бог розум і язик. Говоріть, переконуйте, агрументуйте. Бо слово автомта калашникова воно безглузде і заведе в нікуди. Бо сказано: хтомеч підніме, від меча і загине. Схаменіться. Спрстуйте слова, бо може бути пізно. Чи ваше завдання розбурхати громадянський конфлікт?
Відповісти
 
 
+15 # Гість 25.02.2014, 21:54
Неможливо промовчати читаючи такі "кучеоряві" коментарі. Погодьтесь, якби 1- посадовці лишались поза політикою і займались своїми прямими функціональними обовязками- толку було би більше, а 2- не треба прийшовши до "керма" тягнути за собою все село, кумів, сватів на інші посади, незалежно від їхнього Q.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 25.02.2014, 22:02
І на посадах мають бути -ФАХІВЦІ, а не "позвоночники"( прийняті по дзвінку зверху). а від крутіння політичної кепки взад-вперед не тільки крісло завалиться,а і залишки мозгів зітруться. І дійсно -пора дати дорогу молодим, незакорумповани х, освіченим людям (таких в районі вистачає). Наталя
Відповісти
 
 
+4 # Гість 25.02.2014, 22:10
А "грязну" білизну кожного не варто тягнути наверх. У кожного свій скелет у шафі (це я щодо пересудів М.Хмарука). А Михайло на заслуженій військовій пенсії(а не на біржі, до речі), з чіткою громадянською позицією і бажанням щось змінити в нашому "Канонізованому"районі.
Не ховайте голови в пісок і тоді щось у нас всіх путнє вийде. А М.Льоді- дяка велика за дійсно справедливу позицію духовника
Відповісти
 
 
+3 # Гість 26.02.2014, 11:13
Перечитайте свій коментар уважніше, подвійні стандарти як і в Партії регіонів. На вашу думку: як колишніх очільників району, то треба "вивести на чисту воду", а як про прийдешніх - то не "тягніть грязну білизне наверх". Не вийде! ЛЮСТРАЦІЯ для ВСІХ!!! Бо ви хочете зміниdib владу, системe залишити незмінною. В районі влада має належити нороду, який представляє свої інтереси через депутатів. Вибори депутатів потрібно провести якомога швидше, тоді і вийде щось путнє!
Відповісти
 
 
+1 # Гість 27.02.2014, 20:02
Мова йде не про подвійні стандарти, а про те, що -судіть пана по халявах (відмежовуйте особисте життя від роботи). А люстрація вже була, були і "каяття" люстрантів і що?.. Де ті люди? Часом не на тих же кріслах сидять?
Відповісти
 
 
0 # Гість 26.02.2014, 13:13
Цікава інформація, хотілося б почути прізвища районних зрадників http://ipress.ua/news/sbu_gotuvala_provokatsii_na_maydani_ta_dyskredytatsiyu_lideriv_opozytsii__dokument_50409.html Депутат Москаль наголосив "... що у тому випадку, якщо СБУ не розкриє сексотів, то він опублікує прізвища сам"!
Відповісти
 
 
+4 # Гість 27.02.2014, 09:39
РЕБЯТА ДАВАЙТЕ ЖЫТЬ ДРУЖНО!
З повагою до всіх,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
Р.S.Радий за всіх Вас,що Ви не байдужі. А тому поважайте думку кожного,вона того варта,не ображайте один одного на словах і на ділі,і у нас все буде добре.Приємно вражений збільшенням дописувачів- коментаторів.Ви молодці! :-)
Відповісти
 
 
+7 # Гість 28.02.2014, 19:24
Мастій-це Медведчук місцевого масштабу!!!Ще той прислужник...
Відповісти
 
 
-1 # Законослухняний громадянин 03.03.2014, 23:08
М-да........ Незвично чути таке з уст отця. А загалом то познаходили поліняк в чужих очах.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 123 гостей на сайті